anaaliin

  • Viestiketjun aloittaja iitu123
  • Ensimmäinen viesti
Ei onnistu
Mä en siis kerta kaikkiaan ymmärrä miten sitä voi harrastaa. Haluja kyllä olisi ja kokeilua takana, mutta kun ei niin ei. Sisään kyllä menee, mutta se liikuttaminen on ihan mahdotonta. Kai se on luovutettava ja todettava että pienimunaisten hommaa.
 
vaimikäsenytoli
Anaali-inkontinenssi tuskin aiheutuu muutaman kerran vuodessa harrastetusta anaaliyhdynnästä. Tuolla "lääkärin" logiikalla henkilöllä, jolla on kova vatsa, pitäisi sulkijalihaksen lopettaa toimintansa alta aikayksikön - se tavara, mikä sieltä kakkosesta ulos tulee, on mitoiltaan suht samaa kaliberia tuon sinne vietävän kanssa.

Toki joidenkin yksilöiden into yrittää työntää aukkoihinsa kaikkea rekka-autoa pienempää johtaa väistämättä ongelmiin, mutten usko, että tämän ketjun kirjoittajissa on kovinkaan montaa siihen joukkoon kuuluvaa.

Onnea niille, joilla on monipuolinen ja antoisa seksielämä. Nauttikaa siitä tietoisina, että olisitte voineet valita kumppaninne huonomminkin.
 
Niin ja
onnittelut niille, joilla on monipuolinen seksielämä myös ilman anus-seksiä! Ei se perseeseen pumppaaminen välttämättä ole tae siitä, että seksi olisi muutenkin monipuolista..
 
Pari krt alkuraskaudessa.
Ihme ja kumma mitä se muille kuuluu jos jotkut harrastavat peppuseksiä. Kumma juttu miksi ylipäätään edes välittävät niin paljon asiasta, että pitää lytätä muiden harrastukset niin totaalisesti. Saattaa tietty olla pelko taustalla siitä, että omat miehet eivät saa tuota kokea edes hyvin satunnaisesti.
 
Denina
Alkuperäinen kirjoittaja naurattaa:
Hihhih..nää on niin hauskoja luettavia just tällaset ketjut!! Nytkin nauroin ihan vedet silmissä teidän kärkeviä kommentteja :)
Samoin, oikein tosiaan vedet silmissä nauran ihan vieläkin, pitkästä aikaa! Kiitos kaikille hauskoista jutuista! Ja kivaa kun on ihmiset eri mieltä asioista. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan....
 
edelliselle..
voi voi, opetteleppa itse lukemaan ja sitten vielä kirjoittamaankin ;D Otsikkona on anaaliin ja itseppä vielä kirjoitit pikunviilausta, vaikka tarkoitit varmaankin PILKUNviilausta. Että tässä sulle pilkunviilausta!
 
naur
se kuka väittää että perselihakset menee rikki anaaliseksissä on suurimmilta osin väärässä, itse olen harrastanut suht rajua fistingiä kakkoseen n. vuoden eikä ole kyllä kakat housussa kävelty. varovainen kun on niin vahingoilta vältytään!
 
outoo
Miten nainen voi saada mitään kiihotusta anaaliseksissä. Miehillä se mulkku suolessa hieroo eturauhasta, mutta naiselle se ei tee mitään.. sulkijalihas repsahtaa ja on aina paskaa housuissa. Saatteko te sitten kiihotusta siitä kun käytte aamupaskalla.
 

Yhteistyössä