Anaalin ehdottaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MindWill
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MindWill

Vieras
Ensinnäkin kaikki vitsailevat paskiaiset :D Jätän teidät omaan arvoonne, ei teiän jutut oo ees hauskoi älkää tulko tänne trollaa :D

Noniin :)

Miten paljon YLEINSÄ naiset haluaa kokeilla anaaliin??
Mitään sääntöä millä tutkia asiaa kysymättä?

Ku en halui vaikuttaa ehkä äöllöttävältä/säälittävältä, mutta haluisin panna kakkosnumeroonkin :)

Olen sinne muitten kanssa pannut ja hyvää teki :)

Mut tää tyttöseni (18v) On varsinainen prinsessa, (ei tuhma, tai mitään muutakaan)
Hyvinkin hianostunut tyttö :)
Tykkään hänestä paljon.

En millään viitsisi ilmoittaa halujani, pelkäen ehkä lausetta hyi vittu olet sairas.

Miten voisin tutkailla hänen haluaan taakse kysymättä suoraan?
Haluutteks te naiset YLEENSÄ kokeilla uutta?
Vai mitä teen :D??

Ei tää kuitekaa oo elämäst ja kuo9lemast kiinni.
Odotanko ehkä vuoden :) Ja sitku on suhde niin "vakava" uskallan kertoa omista tälläsistä haluyista :D

Ps. tyttöä tuskimpa kiinnostaisi anaaliin

Ja ennen itse a-seksiä.
Pitääkö kokeilla sormilla että sattuuko jo näin?

Kokemuksia kenelläkään tai neuvoja??

Viimeksi muokattu:
Ensinnäkin kaikki vitsailevat paskiaiset :D Jätän teidät omaan arvoonne, ei teiän jutut oo ees hauskoi älkää tulko tänne trollaa :D

Noniin :)

Miten paljon YLEINSÄ naiset haluaa kokeilla anaaliin??
Mitään sääntöä millä tutkia asiaa kysymättä?

Ku en halui vaikuttaa ehkä äöllöttävältä/säälittävältä, mutta haluisin panna kakkosnumeroonkin :)

Olen sinne muitten kanssa pannut ja hyvää teki :)

Mut tää tyttöseni (18v) On varsinainen prinsessa, (ei tuhma, tai mitään muutakaan)
Hyvinkin hianostunut tyttö :)
Tykkään hänestä paljon.

En millään viitsisi ilmoittaa halujani, pelkäen ehkä lausetta hyi vittu olet sairas.

Miten voisin tutkailla hänen haluaan taakse kysymättä suoraan?
Haluutteks te naiset YLEENSÄ kokeilla uutta?
Vai mitä teen :D??

Ei tää kuitekaa oo elämäst ja kuo9lemast kiinni.
Odotanko ehkä vuoden :) Ja sitku on suhde niin "vakava" uskallan kertoa omista tälläsistä haluyista :D

Ps. tyttöä tuskimpa kiinnostaisi anaaliin

Ja ennen itse a-seksiä.
Pitääkö kokeilla sormilla että sattuuko jo näin?

Kokemuksia kenelläkään tai neuvoja??
Hivuttelet sinne ensin sormen kanssa. Esim. kylkiasennossa kasvokkain on mukava sormettaa suoleen. Ensin tietnekin kutittelet vain pieruttimen suulta ja tarkkailet reaktioita.
Jos näkyy vihreää valoa, niin eikun sormi varovasti sisään.
Sen näkee nopeasti, onko mieluisa tunne. Jos sinne ei kelpaa sormikaan, niin turha kysellä persepanonkaan perään.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan;10999709:
Kokeile ensin omaan peräreikään, vaikka kahdella sormella.
Miltä se tuntuu,jos se tuntuu hyvälle, jatka samaa harjoitusta.!!!
Olipas hölmö kommentti. Joku tykkää ananaksesta pizzassa, joku toinen ei. Jos sinä tykkäät ja syöt pizzassasi ananasta koko loppuelämäsi, mitä se kertoo siitä, kuinka paljon joku muu tykkää ananaksesta pizzassaan?
No ei yhtään.

Jos olet tosissasi tytön kanssa, niin sinulla on aikaa odottaa jokusen vuoden. Tutustutte ja opettelette yhdessä pikkuhiljaa. Siten saat koulutettua mieleisen, eiku siis tyttösi oppiaa haluamaan samoja asioita. Sinulla on aikaa, tai jos ei ole, niin et ole tosissasi tytön kanssa. Valitse itse, mutta kiirehtimälllä saatat pilata mahdollisuutesi, jankkaamalla pilaat ne lopullisesti.

Olipas hölmö kommentti. Joku tykkää ananaksesta pizzassa, joku toinen ei. Jos sinä tykkäät ja syöt pizzassasi ananasta koko loppuelämäsi, mitä se kertoo siitä, kuinka paljon joku muu tykkää ananaksesta pizzassaan?
No ei yhtään.

No kokeile sinäkin omaan peräreikään, vaikka sormiasi.
Eiköhän se reikä ole tarkoitettu ihan muuhun tarkoitukseen.!!!

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan;10999727:
No kokeile sinäkin omaan peräreikään, vaikka sormiasi.
Eiköhän se reikä ole tarkoitettu ihan muuhun tarkoitukseen.!!!
On kokeiltu omaa sormea, useampaakin ja partnerin, sekä välinettä.
Ja hyvältä tuntuu, samoin vaimo tykkää anaalista.
Elämän pieniä herkkuja. Nam.

Ja suoraan sanoen minun vituttaa tuo "se (=persereikä) on tarkoitettu johonkin muuhun". MITEN NIIN? Suu on tarkoitettu syömistä varten, ei suutelemista. Sormet on tarkoitettu tarttumaan kirveeseen, ei pilluun työnnettäväksi. Kulli on kusemiseen.
Ei ole mitään vitun sääntöjä. Se mikä tuntuu hyvälle molemmista, on ok.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan;10999740:
Onko sinulla sitten monta peräreikää ?? ,ihan sairasta touhua,etten sanois.
Ei vaan useampi sormi.
Nyt houdut kyllä perustelemaan, mikä siinä on sairasta. Odotan mielenkiinnolla. Miksi anaaliseksi on sairasta?

Hei Bigger-John

Sä oot ihan oikeessa täs jutus... Vittu jos siitä itte tykkää niin mikä on väärin muka??

Kiitos hyvistä suorista neuvoistasi :)

Minusta anaaliseksi on sellainen asia, että sitä tulee molempien haluta ja toiseksi nainen on se joka sanelee ehdot siinä leikissä. Jos nainen ei halua niin miten kuvittelet, että peräaukon sisempi sulkijalihas antaa myöden. Ei mitenkään muuten kuin niin, että nainen itse rentoutuu ja rentouttaa, jonka jälkeen voit varoen työntyä pikku hiljaa. Sormettaa joopa, joo...

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen määrää tahdin;10999808:
Minusta anaaliseksi on sellainen asia, että sitä tulee molempien haluta ja toiseksi nainen on se joka sanelee ehdot siinä leikissä. Jos nainen ei halua niin miten kuvittelet, että peräaukon sisempi sulkijalihas antaa myöden. Ei mitenkään muuten kuin niin, että nainen itse rentoutuu ja rentouttaa, jonka jälkeen voit varoen työntyä pikku hiljaa. Sormettaa joopa, joo...
Jos miestä pannaan perseeseen, niin kyllä minusta mies saa siinä määrätä tahdin.

Hivuttelet sinne ensin sormen kanssa. Esim. kylkiasennossa kasvokkain on mukava sormettaa suoleen. Ensin tietnekin kutittelet vain pieruttimen suulta ja tarkkailet reaktioita.
Jos näkyy vihreää valoa, niin eikun sormi varovasti sisään.
Sen näkee nopeasti, onko mieluisa tunne. Jos sinne ei kelpaa sormikaan, niin turha kysellä persepanonkaan perään.

Minua suoraansanottuna inhottaa ajatuskin että peräsuoleeni joku sormensa laittaisi HYi ! Kakkaa kynnen alla HYi! Kakkainen sormi emättimeen HYi !!!!

Mutta, anaaliseksi on ok , saan jopa orgasmeja sieltä, siellä kun se G piste , jonka gay miehet hyvin tietää.

Viimeksi muokattu:
Minua suoraansanottuna inhottaa ajatuskin että peräsuoleeni joku sormensa laittaisi HYi ! Kakkaa kynnen alla HYi! Kakkainen sormi emättimeen HYi !!!!

Nainen?

Mutta, anaaliseksi on ok , saan jopa orgasmeja sieltä, siellä kun se G piste , jonka gay miehet hyvin tietää.

Mies? Onko kyseessä androgyyni? Tietääkseni naisilla G-piste ei todellakaan ole anaalissa, mutta miehillä kyllä.

Viimeksi muokattu:
Hauskaa saan romuttaa uskomuksia, sillä olen nainen ja täysin hetero. Kyllä naisillakin on G- piste anaalissa =))

Jospa romutetaan lisää.Ei perä/paksusuolessa ole mitään"pisteitä".Juttu on niin,että naisen Clitoriksen pääasiallinen massa sijaitsee häpyluun takana ja anaaliseksissä joko sormella,sauvalla,kuulilla tai kyrvällä siihen saa kontaktin.Jotkut höpisevät"G-pisteestä"!

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11000184:
Jospa romutetaan lisää.Ei perä/paksusuolessa ole mitään"pisteitä".Juttu on niin,että naisen Clitoriksen pääasiallinen massa sijaitsee häpyluun takana ja anaaliseksissä joko sormella,sauvalla,kuulilla tai kyrvällä siihen saa kontaktin.Jotkut höpisevät"G-pisteestä"!

Kumpi tässä nyt tietää enemmän naisen anatomiaa, minä vai sinä? Et osaa edes klitorista oikein kirjoittaa,, Olet vastenmielinen.

Faktaa lainattuna:"G-pisteeksi (Gräfenberg-spot) kutsutaan herkkää aluetta emättimen etuseinämässä.[1] Sen olemassaolosta ei kuitenkaan olla yksimielisiä. Joillakin naisilla ei heidän mukaansa ole g-pistettä, eikä lääketiede ole kyennyt varmistamaan g-pisteen olemassaoloa. G-piste sijaitsee yleensä noin neljän sentin syvyydessä emättimen etuseinämän keskivaiheilla. G-pisteen nimesivät 1980-luvulla Beverly Whipple ja John Perry[2] gynekologi Ernest Gräfenbergin mukaan.[2]"
Olen nainen, enkä ole kyllä kuullut koskaan, että naisella olisi tuo G-piste hanurissa. Sisempien supistajalihasten jälkeen on vain paksusuoli peristalttisine supisteluineen. Olet todella onnekas nainen jos olet onnistunut saaman moisen lisäpisteen.

Faktaa lainattuna:"G-pisteeksi (Gräfenberg-spot) kutsutaan herkkää aluetta emättimen etuseinämässä.[1] Sen olemassaolosta ei kuitenkaan olla yksimielisiä. Joillakin naisilla ei heidän mukaansa ole g-pistettä, eikä lääketiede ole kyennyt varmistamaan g-pisteen olemassaoloa. G-piste sijaitsee yleensä noin neljän sentin syvyydessä emättimen etuseinämän keskivaiheilla. G-pisteen nimesivät 1980-luvulla Beverly Whipple ja John Perry[2] gynekologi Ernest Gräfenbergin mukaan.[2]"
Olen nainen, enkä ole kyllä kuullut koskaan, että naisella olisi tuo G-piste hanurissa. Sisempien supistajalihasten jälkeen on vain paksusuoli peristalttisine supisteluineen. Olet todella onnekas nainen jos olet onnistunut saaman moisen lisäpisteen.

Mitä outoa siinä on jos kerran miehilläkin on G- piste hanurissa? No jokatapauksessa olen saanut orgasmeja kun yhdyntä anaaliin, ja olen kuullut toisienkin saaneen sieltä orkut :) Ettei tämä nyt niin tavatonta ole.

Viimeksi muokattu:
Kumpi tässä nyt tietää enemmän naisen anatomiaa, minä vai sinä? Et osaa edes klitorista oikein kirjoittaa,, Olet vastenmielinen.

Sinun tietämyksesi näyttää varsin vaatimattomalta,sori vaan.Kyllä se on clitoris.Jos sinulla on jonkintasoinen lukihäiriö,niin älä pura raivoasi muihin.Sinä myös vaikutat varsin luotaantyöntävältä.
ps.kuuluisikohan lause oikemmin "kumpi meistä tietää enemmän naisen anatomiasta"?

Viimeksi muokattu:
Mitä outoa siinä on jos kerran miehilläkin on G- piste hanurissa? No jokatapauksessa olen saanut orgasmeja kun yhdyntä anaaliin, ja olen kuullut toisienkin saaneen sieltä orkut :) Ettei tämä nyt niin tavatonta ole.

Sinä yrität esiintyä näissä"g-pisteasioissa"varsinaisena asiantuntijana.Opettelisit ensin vähän oikeinkirjoitusta.Miehenä ilmoitan ettei miehen suolistossa OLE mitään "pisteitä".Eturauhanen,joka ei ole suolessa reagoi ärsytykseen.

Oikeinkirjoitettuna lause:olen saanut orgasmeja kun olen ollut anaaliyhdynnässä"

ps.miltäs tuntuu "romutukset"?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä