Anaalin ehdottaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MindWill
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11000523:
Sinä yrität esiintyä näissä"g-pisteasioissa"varsinaisena asiantuntijana.Opettelisit ensin vähän oikeinkirjoitusta.Miehenä ilmoitan ettei miehen suolistossa OLE mitään "pisteitä".Eturauhanen,joka ei ole suolessa reagoi ärsytykseen.

Oikeinkirjoitettuna lause:olen saanut orgasmeja kun olen ollut anaaliyhdynnässä"

ps.miltäs tuntuu "romutukset"?

Suoraansanottuna sinun sönkötyksesi eivät tunnu miltän ;) kun näen lävitsesi niin hyvin, ihan turhaan yrität minua manipuloida ;D

Minä olen minun anatomiani paras tietäjä, voit toki yrittää väittää toista mutta se ei tule onnistumaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11001195:
Voithan sinä yrittää.Epäilen ettei se luonnistu sinulta.Sinulla kun tahtoo mennä nuo C ja K sekaisin!

Narsistille ominaista on syytellä toisia omista virheistään, he kun ei "mitään virheitä tee" niin eivät niitä näekkään itsessään.

Minä olen suomalainen joten käytän myös suomenkielisiä sanoja ja Suomessa klitoris kirjoitetaan nimenomaan tässä muodossa.

Myöhemmät provot voit esittää jollekulle toiselle ;)

Narsistille ominaista on syytellä toisia omista virheistään, he kun ei "mitään virheitä tee" niin eivät niitä näekkään itsessään.

Minä olen suomalainen joten käytän myös suomenkielisiä sanoja ja Suomessa klitoris kirjoitetaan nimenomaan tässä muodossa.

Myöhemmät provot voit esittää jollekulle toiselle ;)

Taidat olla tyypillinen tapaus:viimeinen sana pitää saada,vaikka ei olisi mitään sanottavaakaan!Kyllä se vain on niin,että Clitoris on clitoris kaikilla kielillä!

Viimeksi muokattu:
Mitä outoa siinä on jos kerran miehilläkin on G- piste hanurissa? No jokatapauksessa olen saanut orgasmeja kun yhdyntä anaaliin, ja olen kuullut toisienkin saaneen sieltä orkut :) Ettei tämä nyt niin tavatonta ole.

Anteeksi, mutta miehillä sen enempää kuin naisillakaan ei ole mitään faktista G-pistetta peräsuolessa. Tässä on "ei onnistu" kyllä taas mahdollisimman väärässä.

Ja nainenhan voi saada orgasmin vaikka mitä tehdessä, mutta jokainen naisen saama orgasmi juontaa juurensa siihen yhteen ja ainoaan klitorikseen, joka on kaikilla samassa paikassa, se on hyvin yksinkertaista. Jokainen naisen orgasmi on klitorisorgasmi, vaikka uskot mihin nappeihin ja pisteisiin tahansa. Se on anatomian fakta, eikä mielipidekysymys.

Viimeksi muokattu:
Olen nainen ja mielestäni kaikki orgasmini ei ollenkaan ole pelkkiä klitoris orgasmeja. Kyllä saan ihan mukavasti naidessa tai sormetettaessa, vaikka ilman klitoris kontaktia. Vai olenkohan sitten ymmärtänyt saamisen/orgasmin jotenkin ihmeellisesti ?

Peppuun ai paljon sormia paksumpaa kannata laittaa, ainakaan ilman liukastetta. Mulla toimii oma sormi parhaiten, jos vaan mies pystyy samalla naimaan tai sormin työntelemään. Vähän ujostelen vielä miehen käsittelyä minäkin. Mutta jos naista kiinnostaa tietää, miltä anukseen työntely tuntuu, eikö kannattaisi naisen kokeilla ensin itse omin sormin liukasteen kanssa. Mieluiten niin, että mies on hommassa mukana samalla, vaikka suutelemalla ja silittämällä aluksi, ihan mistä vaan, vaikka reisistä, nänneistä tai pimpasta.

eksyimme vähän aiheesta :D

Eli Anuksesta on siis mahdollista saad orgasmi?? Riippuen tietenkin ihmisestä :)

Jos tyttökin haluisi kokeilla Anaaliin, miten menettelisimme asian kanssa?
Kannattaisiko ensin mennä sormipelillä sisään vaikka samalla kun nuolee pillua? Tai sormittaa pimpsaa?

Vai miten asian kanssa nyt menetellään? liukkaria vaan ja huutaen laukeamalla suoleen??
Vai??

Miten teillä on asia mennyt? Kokeiltu ensin sormella?

eksyimme vähän aiheesta :D

Eli Anuksesta on siis mahdollista saad orgasmi?? Riippuen tietenkin ihmisestä :)

Jos tyttökin haluisi kokeilla Anaaliin, miten menettelisimme asian kanssa?
Kannattaisiko ensin mennä sormipelillä sisään vaikka samalla kun nuolee pillua? Tai sormittaa pimpsaa?

Vai miten asian kanssa nyt menetellään? liukkaria vaan ja huutaen laukeamalla suoleen??
Vai??

Miten teillä on asia mennyt? Kokeiltu ensin sormella?

On mahdollista saada orgasmi, mutta se ei mielestäni riipu mistään pisteestä vaan korvien välistä. Ehkä ajatus siitä, että rakastellaan aunariin ja se on jotenkin tuhmaa, kiihottaa ja jos se EI satu niin on mahdollista että laukeaa. Toivottavasti et itse pety aktista. Miehelle kun siellä ei ole oikein mitään muuta kun ne sulkijalihakset ja sitten on vain hole. Ajatus anaaliseksistä on usein kiihottavampi kuin itse suoritus. Se on varma asia, että jos toinen työntelee sormeaan toisen takamukseen on siinä pahuksen vaikea rentoutua ja nauttia. Kyllä minusta naisen on oltava todella kiihottunut ja itse haluttava, jotta homma jotenkin onnistuu. Sinä olet siinä touhussa vain se joka pitää penistään tiukassa tanassa ja seuraa statistina sivusta ja tottelee kiltisti mitä partneri sanoo. Liukaste on ehdoton! Olen harrastanut muutamia kertoja, joskus lauennut, joskus en. Mielestäni aivan liikaa mainostettu juttu. Ja hei kun tulet ulos B-rapusta, niin sieltä ei sitten mennä A-rappuun kunnolla pesemättä, muuten tyttökaverisi itkee naistentauteja palstalla, että mistä ihmeestä olen saanut epäspesifin emätintulehduksen. Sama pätee myös käsihygieniassa. Hanurissamme kun asuu kolibakteeri eli escherichia coli.

Viimeksi muokattu:
ELi ei sormella ennen itse a-seksiä?
Vaikka luulen että tyttö haluaisikin vähän ;)
Jos vähän härnäisin ja kattoisin ilmettä ja vaikka kysyisin että miltä tuntuu :)?
Vai onko se väärin??
Tyttö on selvästi antanut ymmärtää haluavansa itse anaaliin yhdyntää :)
Mutta pitäisikö ennen sitä varmistella ja pelotella pelot pois että pystyisi sitten rentutumaan paremmin jos vähäsen pyörittelisi sormea sillä seuduin :)??

Minäkin olen tiukka siinä, että pimpan sisään ei laiteta anuksen bakteereita. Meillä se on ihan luonnollista että välillä käydään pesulla jos halutaan laitta sormi tai kulli pimppaan sen jälkeen jos on kokeiltu anaalia sormella. Me ei tykätä kumpikaan anaali nainnista, mutta mies ymmärtää jos haluan kokeilla sormea pepussa jos olen sillä päällä.

Noniin eli tänään siis oli se päivä :)
Ostettiin kaupaasta liukkaria yhdessä ja harjoteltiin joka asennossa missä tuntuisi parhaalta ja loppu peleissä tuntui niin hyvältä että sanoi sen voittavan pimppa orgasmin että anal tuntui viel paremmalata :)
( ja sen kyllä huomasi)

Kiitos kaikille vastanneille, tehtävä on nyt suoritettu :)

Suosittelen kaikille kokeilemista!

Noniin eli tänään siis oli se päivä :)
Ostettiin kaupaasta liukkaria yhdessä ja harjoteltiin joka asennossa missä tuntuisi parhaalta ja loppu peleissä tuntui niin hyvältä että sanoi sen voittavan pimppa orgasmin että anal tuntui viel paremmalata :)
( ja sen kyllä huomasi)

Kiitos kaikille vastanneille, tehtävä on nyt suoritettu :)

Suosittelen kaikille kokeilemista!

How about you?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja No entäs;11009795:
How about you?

What about me? :)

MÄ tykkäsin aivan.. no todellakin todella paljon! Tyttö oli todella puhdas :) Ei ollut mitään vastenmielistä sormittaessa tai painamassa sinne :)
Olimme täysin alasti ilman mitään peittoa päällämme, meitä oli vain me kaksi ja sänky&tyyny :)
Unohtamatta toki liukkaria auttoi asiaa todella paljon ja muutenkin tuntui mukavalta kun meni sisään ilman änkemistä.

Ostakaa silikoonipohjaista liukuvoidetta. parin desin purkki maksoi vajaat 20euroa mutta siitä kyllä riittää todellakin, ei tarbittu kun noi ruokalusikallinen niin oli pimppa ja toinenkin reikä aivan valmiina mihin vain :)

Se tuntui uskomattomalta, ja tyttökin sanoi että orgasmi oli ainakin 2 kertaa voimakkaampi kuin "tavallinen" EHkä myös sen takia että tuntuuha kyseinen vähän tuhmaltakin ;)

Meno oli todella puhdasta ja tuntui vaan oikealta :)
Ensimmäinen työntö vähän kirpaisi mjtta vain vähän ja vain ensimmäinen :)
SUosittelen ennen omaa kullia tutkailemaan sormi tai kahella vähän maastoa ja lukea ilmettä :) (härnätä) Nostaa vain kiihottumisen tasoa, ja on toki helpompi rentouttaa lihakset kun tietää ettei sormetkaan sattuneet :)

Yhteistyössä