Anaaliratsastus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Römpsä-Liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Römpsä-Liisa

Vieras
Haluaisin antaa miehelleni ihan erityisen nautinnon ja ratsastaa hänellä niin, että kalu on peffassani. En kuitenkaan pysty tuohon, koska en saa hivutettua häntä sisälleni. Homma onnistuu hyvin niin, että olen kontallani ja mies työntyy minuun takaapäin, mutta ilmeisesti ratsastusasennossa ei saa samalla tavalla rentouduttua. Normimittaisestakin kalusta tulee kuitenkin melkoisen iso, kun sitä yrittää hivuttaa pyllyreikään.

Voiko tuota jotenkin harjoitella, imukuppidildolla kenties? Onko joku muu keksinyt ratkaisun tähän polttavan vakavaan ongelmaan? ;)

Kandee edetä askelissa ja aloittaa vaikkapa sillä, että mies työntyy sinuun takaapäin, mutta sinä teet sen jälkeen työt. Hän voi myös (jos on tarpeeksi vahva :) pyöräyttää sinut altaan/edestään syliinsä, jonka jälkeen sinä teet taas työt. Pystyt myös rentoutumaan sisäänoton hetkellä paremmin, jos mies kannattelee sinua vyötäisiltä tai pakaroista samalla kun itse ohjastat hänen elintään ryppyreikääsi.

Aikaa myöten homman oppii ja toinen käsi vapautuu vaikkapa piirakalle pyörimään, siinä saa mies tiukan lihan lisäksi vielä näytöksenkin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Römpsä-Liisa:
Haluaisin antaa miehelleni ihan erityisen nautinnon ja ratsastaa hänellä niin, että kalu on peffassani. En kuitenkaan pysty tuohon, koska en saa hivutettua häntä sisälleni. Homma onnistuu hyvin niin, että olen kontallani ja mies työntyy minuun takaapäin, mutta ilmeisesti ratsastusasennossa ei saa samalla tavalla rentouduttua. Normimittaisestakin kalusta tulee kuitenkin melkoisen iso, kun sitä yrittää hivuttaa pyllyreikään.

Voiko tuota jotenkin harjoitella, imukuppidildolla kenties? Onko joku muu keksinyt ratkaisun tähän polttavan vakavaan ongelmaan? ;)

Treenaa ensin jonkun pienikaluisen kanssa:))

Tuo on kyllä ihan parasta mitä nainen voi miehelleen antaa. Meidän emäntä kun nojaa taakse käsien varaan ja antaa käsittämättömän tiukan perseen pyöriä ja kirnuta, niin mälli meinaa aina lentää samoin tein. Hänellä on vielä isot ja kiinteät rinnat, joita saan samalla leipoa oikein kunnolla ja kaksin käsin.

Kyl noi ratsastukset voi unohtaa, ainoa oikea tapa on se, että muija tyrkkyää voideltua persettään ja meikä duunaa sitä oikein tunteella. Siinä saa lunttu kunnon kyydit ja muistaa taas vähän aikaa että kuka onkaan pomo talossa :)

Mikä siitä tekisi aivan erityisen nautinnon miehelle, että juuri ratsastusasennossa antaisit persettä? Siinä mies ei näe mihin kalu menee tai mitään. Ite en edes huomannut, kun emäntä oli ohjannut kaluni perseeseeni. Hän vain jälkikäteen mainitsi jotain sessioon liittyen ja minä olin kyllä ollut koko ajan siinä uskossa, että pilluun naidaan.Tietty jos on erityisen löysä römpsä. Mut omasta mielestä anaali ei kyllä ole mikään "erityinen nautinto". Ei se paljoa eroa pilluun naimisesta paitsi että ei perseen puolella kalu ei uppoa yhtä syvälle.

Alkuperäinen kirjoittaja jani¤:
Ite en edes huomannut, kun emäntä oli ohjannut kaluni perseeseeni
Nyt täytyy sanoa, että olet kaikesta päätelleen sekä notkea, että jonniin verran peräkammarista löystynyt, jollet huomaa omaa kalua anuksessasi!! :D

Juju on katsos siinä, että ihan joka pariskunnalla ei ole täysin yhteensopivia värkkejä, jolloin voi tehdä mieli kokeilla sitä tiukkaa paikkaa, joka on ihan vieressä. Tietysti jos on oikein pikkiriikkinen kalu, niin sekään ei auta asiaa. Peppuseksi antaa kuitenkin mahdollisuuden siihen, että nainen voi saada isoa ihan keskikokoiselta mieheltä, eikä useimmille miehille tavallista tiukempi tavara ole mikään kauhistus...

Alkuperäinen kirjoittaja Persettäjä:
Kyl noi ratsastukset voi unohtaa, ainoa oikea tapa on se, että muija tyrkkyää voideltua persettään ja meikä duunaa sitä oikein tunteella. Siinä saa lunttu kunnon kyydit ja muistaa taas vähän aikaa että kuka onkaan pomo talossa :)
Just näin, anaalipanolla nainen alistetaan, ei siihen pidä nautintoa sekoittaa. Itselle tekee kyllä todella gutaa, kun pääsee seisaaltaan painamaan oikein pitkällä liu'ulla kakkoseen mimmiä, joka on siinä avuttomana ja sidottuna perse pystyssä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mindex:
Ite en edes huomannut, kun emäntä oli ohjannut kaluni perseeseeni
Nyt täytyy sanoa, että olet kaikesta päätelleen sekä notkea, että jonniin verran peräkammarista löystynyt, jollet huomaa omaa kalua anuksessasi!! :D

Juju on katsos siinä, että ihan joka pariskunnalla ei ole täysin yhteensopivia värkkejä, jolloin voi tehdä mieli kokeilla sitä tiukkaa paikkaa, joka on ihan vieressä. Tietysti jos on oikein pikkiriikkinen kalu, niin sekään ei auta asiaa. Peppuseksi antaa kuitenkin mahdollisuuden siihen, että nainen voi saada isoa ihan keskikokoiselta mieheltä, eikä useimmille miehille tavallista tiukempi tavara ole mikään kauhistus...

No olipa mulla typo :D Siis perseeseenSÄ tarkoitin. Mulla on aika paksu ja emännällä tiukka, joten siksi se ei sitten varmaan ollut kovin kummoista. Anaali on siis pienimunaisten miesten ja löysäpilluisten naisten hupia?

No olipa mulla typo :D Siis perseeseenSÄ tarkoitin. Mulla on aika paksu ja emännällä tiukka, joten siksi se ei sitten varmaan ollut kovin kummoista.

Eiköhän tuo alkuperäinen kirjoitelmasi kerro kaiken kalusi todellisesta paksuudesta! :D :D :D

"Ite en edes huomannut, kun emäntä oli ohjannut kaluni perseeseeni. Hän vain jälkikäteen mainitsi jotain sessioon liittyen ja minä olin kyllä ollut koko ajan siinä uskossa, että pilluun naidaan."

Onpa toooosi paksu, jos et edes huomaa, kun se vaihtaa pillusta pyllyyn, jepujep. Kokeilepa joskus työntää pikkusormi emäntäsi peffaan ja huomaat, että sekin kirraa jo ihan mukavasti. Tuon yksinkertaisen kenttäkokeen perusteella saamme haarukoitua sinkunkin kalusi huiman paksuuden, eli se on jotain lyijykynän luokkaa. Onko sulle koskaan sanottu "ihan ku kikkeli, mutta pienempi" ;)

Anukseen nainti,mitä nautintoa siitä voi saada?Sen täytyy johtua ajatusmaailmasta.Jos uskoo johonkin asiaan,silloin siitä nauttii.Olen kokenut anusasiaa.Kerran lääkäri kokeili onko eturauhaseni oikean kokoinen ja tuikkasi sormensa peffaani ja tunnusteli kliinisesti.Tuntemus oli epämiellyttävä.Kysyin lääkäriltä,miten jotkut voivat nauttia peffaan panosta?Hän sanoi diplomaattisesti,meitä on joka lähtöön,kuka tykkää mistäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Anukseen nainti,mitä nautintoa siitä voi saada?Sen täytyy johtua ajatusmaailmasta.Jos uskoo johonkin asiaan,silloin siitä nauttii.
Tuo on jännä juttu, sormi tai dildo tai muu sellainen tuntuu tosi tympeälle, mutta ihana oman kullan kalu kakkosessa, mmmmm.... Ei mitään järkeä, mut mitä väliä, jos tuntuu hyvälle :D

Minulla on melko paksu elin, niin iso, ettei vaimo pysty ottamaan sitä suuhunsa. Kyllä oma kokemukseni on sellainen, että anukseen työnnyttyäni lihan tiukkuus on sitä luokkaa, että luulisi ohimosuonten poksahtavan. Meillä peppupanot ovatkin todella nopeita, kunhan nyt ensin saa ajan kanssa työnnyttyä sisään :) Onneksi vaimollekin sopii kunnon rykäisy, johan sen nimikin sanoo, eli peppuPANO.

Alkuperäinen kirjoittaja Römpsis:
No olipa mulla typo :D Siis perseeseenSÄ tarkoitin. Mulla on aika paksu ja emännällä tiukka, joten siksi se ei sitten varmaan ollut kovin kummoista.

Eiköhän tuo alkuperäinen kirjoitelmasi kerro kaiken kalusi todellisesta paksuudesta! :D :D :D

"Ite en edes huomannut, kun emäntä oli ohjannut kaluni perseeseeni. Hän vain jälkikäteen mainitsi jotain sessioon liittyen ja minä olin kyllä ollut koko ajan siinä uskossa, että pilluun naidaan."

Onpa toooosi paksu, jos et edes huomaa, kun se vaihtaa pillusta pyllyyn, jepujep. Kokeilepa joskus työntää pikkusormi emäntäsi peffaan ja huomaat, että sekin kirraa jo ihan mukavasti. Tuon yksinkertaisen kenttäkokeen perusteella saamme haarukoitua sinkunkin kalusi huiman paksuuden, eli se on jotain lyijykynän luokkaa. Onko sulle koskaan sanottu "ihan ku kikkeli, mutta pienempi" ;)

No kyllä se pikkusormi "kirraa" myös emännän pillun puolella ihan samalla tavalla. Hänellä on tiukka pillu, siitä voin olla varma. Ja koska hän on niin tiukka, en kaipaa persettä. Jos haluan anaalia, se tarkoittaa kyllä että naisella on löysä pillu. Jos pillu tuntuu hyvälle, ei perseeseen tarvii laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Römpsä-Liisa;9752832:

Mä harrastan tätä aina krapulassa. Ja aina takaa, kyljellään.
Pidän siitä hirveesti, koska en laukee liian nopasti.
Tämä on naisen parasta antia.

Tosin naiset eivät aina pidä siitä, pitää muistaa, että luisto on kunnossa.
Kaverini vitsaili, että oli hotellihuonessaan puutteessan hoitanut luisto-ongelmat hammastahnalla, kuulosti oudolta.

Nuornpi hoitoni ehdotti kunolin päällä että latan takapuoleeni, aluksi ei meinannut onnistua kun sillä on niin iso muna. Nyt olen tottunut ja ratsastan tunninkin että saan pojan laukeamaan kunnolla. Paljon flooraa niin sujuu isommankin kanssa ja kunto paranee vanhallakin.

Nuornpi hoitoni ehdotti kunolin päällä että latan takapuoleeni, aluksi ei meinannut onnistua kun sillä on niin iso muna. Nyt olen tottunut ja ratsastan tunninkin että saan pojan laukeamaan kunnolla. Paljon flooraa niin sujuu isommankin kanssa ja kunto paranee vanhallakin.
mun kullalla on ihana iso ja vankka. On upeaa istua päällä ja tuntea kunnon kanki sisällään. Liuuttaa pitkään ja hartaasi. Tuntea kun hän laukeaa sisääni kuin tulivuori. ;)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jani¤;9786563:
No kyllä se pikkusormi "kirraa" myös emännän pillun puolella ihan samalla tavalla. Hänellä on tiukka pillu, siitä voin olla varma. Ja koska hän on niin tiukka, en kaipaa persettä. Jos haluan anaalia, se tarkoittaa kyllä että naisella on löysä pillu. Jos pillu tuntuu hyvälle, ei perseeseen tarvii laittaa.
Mikä siinä perseesä kiinnosta. Mun kulli ui mieluimmin vitun syövereissä. Sinne se kuuluu eikä ruskeeseen reikään paskan sekaan

Yhteistyössä