Anaaliseksistä

  • Viestiketjun aloittaja Maija Poppanen
  • Ensimmäinen viesti
Maija Poppanen
Hei! Ajatelimme kokeilla poikaystäväni kanssa anaaliseksiä, mutta muutama asia hommassa askarruttaa. Mitä valmisteluja ennen aktia tulisi tehdä ja pitääkö "kolo" jotenkin puhdistaa ennen varsinaista toimitusta? Voiko peppuun rakastellessa käyttää esim. Eriolin kosteusemulsiota, vai pitääkö ostaa jotain tietynlaista rasvaa? Sattuuko se kovastikin, koska itseäni toimitus vähän hirvittää. Olen kokeillut anustani kurkulla ja banaanilla ja se kyllä sattui hieman. Miesystävälläni on kuitenkin huomattavasti kookkaampi elin, kuin mitä mainitsemani vihannekset ovat. Entäs sitten miten siemennesteen saa pois pyllystä? Kuivuuko se pyllyyn, vai valuuko se salakavalasti housuun esim. kaupassa tai kampaajalla? Olen tosiaan aivan kokematon tässä asiassa ja olisin erittäin kiitollinen, jos kokeneemmat sisaret kertoisivat asiaan liittyen, joitain hyviä käytännön vinkkejä ja niksejä.

Ja turhat vitsailut ja asiattomuudet voi jättää pois, koska tämä ei tosiaankaan ole mikään provo! Kiitos jo etukäteen vastauksistanne.









 
kolmas nainen
Käväiseppä jollakin "terveyspalstalla" kysäsemässä mitä mieltä asiasta yleensä ollaan..
Nautintoko terveyden edelle???

Jokainen tietysti tekee niinkuin parhaakseen näkee...
 
Kaasuinen
Joo. Kolo kannattaa tyhjentää ennen ko. toimitusta esim. käymällä paskalla.

Liukastusvoiteet ovat parempia kuin kosteusrasvat. Niitä saa apteekista ja hyvin varustetuista marketeista.

Maha vulee kipeäksi ja ole tripulissa + ilmavaivoissa muutman päivän ajan tuon jälkeen. Sieltä myös valuu sitten jälkikäteen paskan ja sperman sekoitusta...
 
Asiallisesti
Kokeilimme kerran nuorehkona parina. Ei minusta naisena ollut yhtään mukavaa. Ensinnäkin sattui, toiseksi, silloin ei tiedetty mistään liukuvoiteista. Sanoin miehelleni, että jos haluat toisen kerran kokeilla, niin minä en ole se kumppani. Hän nimittäin oli se, joka halusi kokeilla ja minä myönnyin vastahakoisesti. Onneksi hän ei ehdottanut toista kertaa. Ei tainnut olla kovin hyvä kokemus hänellekään.

Saahan sitä kokeilla jokainen mitä haluaa, mutta parempiakin rakastelutapoja on kuin tuo.
 
Maija Poppanen
Juuri miesystävääni tuntuu tuo peppuhomma kovasti innostavan. Poikakaverini on jo lähemmäs neljäkymmentä, mutta ei ole kuulemma koskaan pyllyseksiä saanut. Kyllähän tuo toimitus itseänikin hieman kiihottaa, kun siitä tulee niin syntinen olo kun sitä ajatteleekin :)
 
Peppuun
Mä tykkään peppuseksistä, mutta en siitä, että peppuun laukeaa, juuri noiden kaasuisenkin mainitsemien vaikutusten vuoksi eli tulee ripuli, pierettää ja valuu paskalientä hallitsemattomasti ainakin seuraavana päivänä, Mitään jälkikipuja mulle ei ainakaan ole tullut ja liukasteeksi käy ihan tavallinen vaseliini. Ja tietenkin peppu täytyy ensin totuttaa, sormella tai dildolla ja kalua sisään varovasti, vähän kerrallaan.Jotkut käyttää peräruiskeita ennen peppuseksiä, mutta mulle on riittänyt ihan vaan paskalla käynti muutama tunti ennen seksiä...
 
Maija Poppanen
"Ja tietenkin peppu täytyy ensin totuttaa, sormella tai dildolla ja kalua sisään varovasti, vähän kerrallaan.Jotkut käyttää peräruiskeita ennen"

Siis ruiskutetaanko pymppyyn jotain rasvaa? Mikä on dido?
 
hox
Empä viitti 17- ikäselle paljon vastailla minun seksielämästäni.
Mieskaverisi on paras vastaamaan tuohon ja varmasti osaa huolehtia tarvittavat asiat.
eihän se mies sulta mitään tietämystä vaadi, ikäsi puolesta jo ymmärtää ettei elämänkokemusta ole.
Ymmärrä vain se että paikat löystyvät kun sinne tavaraa työntää. Voithan kokeilla miesystävälläsi josko hän suostuisi olemaan saamapuolella.

 
Maria Poppanen
Ehkä et ole itsekään ensimmäistä kertaa pappia kyydissä :) Minua ei kiinnosta työnnellä toisen pyllyyn mitään, mutta antavan osapuolena oleminen voisi olla jännittävää ja tietenkin haluan myös miellyttää miestäni.
 
hox
Onhan se jännittävää, aluksi.
Tarkoitin vain että jos ehdotat miehellesi että hän on saavana osapuolena voit katsoa miten hän asiaan suhtautuu. Hän kyllä tietää että paikat venyvät, kuinka se hänelle sopisi jos kakka alkaa tulemaan peppuseksien jälkeen odottamattomissa paikoissa. (pidätyskyky heikkenee) Samoin peräpukamat saattavat tulla, sekä suolisto vaurioitua, jota sitten kirurgilla korjaillaan...
On kiva että haluat miellyttää miestä mutta muista että hänenkin pitää miellyttää sinua. Naisilla on paha tapa unohtaa itsensä toisten miellyttämisien vuoksi.
(miehet, lapset, vanhemmat...)
Ei millään pahalla.
Ja muista että peppuseksin jälkeen penistä EI SAA laittaa emättimeen, bakteerikanta on aivan erilainen, tautiriski olemassa. Hiivasienet sun muut...
Onnea matkaan.



 
Maija Poppanen
"Tarkoitin vain että jos ehdotat miehellesi että hän on saavana osapuolena voit katsoa miten hän asiaan suhtautuu."

Minua ei kiinnosta mieheni peppureikä, enkä usko että miehinikään haluaisi minun ronkkivan pyllyään. Ajatus siitä, että minä olisin ottavana osapuolena kiihottaa meitä molempia - tai ainakin miestäni.

En tiennytkään, että pepusta ei saa laittaa vehjettä suoraan pimppaan. Kiitos hyvistä neuvoista. Tunnut olevan oikea peppuseksin asiantuntija!
 

Yhteistyössä