Anaaliseksistä

  • Viestiketjun aloittaja Maija Poppanen
  • Ensimmäinen viesti
hox
Se on se elämänkokemus joka tulee kun vuosia kertyy ei siinä sen kummemmin asiantuntija tarvitse olla.
Googlettamalla löydät varmasti lisätietoa, vaikka lääkäripalstalta tai vastaavasta.
(jos asiallista tietoa haluat)
 
No ei varmaan
Siinä on kyse samasta asiasta, ettei saa laittaa ensin peräaukkoon ja sitten emättimeen kuin että pitää pyyhkiä aina ulostettaessa taaksepäin. Sen nyt pitäisi jokaisen tietää jo yleissivistyksenä ja normaalina asiana.

Tarkoitin sillä, että sen huomaa varmasti, onko mies ollut samalla asialla aikaisemmin, kun se on hankalaa touhua. Itse olen kerran alistunut "toimenpiteeseen" ja se jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi. Ei nauttinut kumppanikaan ja päätös kokeilun älyttömyydestä oli yhteinen. Ei tarvinnut miettiä nesteiden valumisia, kun kokeilu loppui lyhyeen.

Mutta jos se jotakuta kiihottaa, niin siitä vain kokeilemaan.
 
no juu
En lähtisi tieten tahtoen sulkijalihasta venyttelemään, kun on tarkoituskin sen pitäisi olla tiukka ja mielellään tiukkana pysyäkkin myös vanhempana, että kakki pysyisi sisällä muina kuin vessaistuntojen aikana.
 
Seijaliini
WCn käsisuihkulla voit huuhdella, vähän analia...
Käyttäkää rasvaa, siis myös jo siinä lämmittelyn aikana, ei sitä rasvaa tarvi mitenkään Ruiskuttaa anaalin, kuhan vaan hieroo sormilla, ja peniksen sitten kanssa.

Kitaasti sisään, ensin tuntuu 2-3cm että ei mene, mut aivan hissukseen ja menee se.

Tosiaan, ei pepusta "ykköseen" koska bakteerit sitten aiheuttaa kaikenlaista hämminkiä.

EIkä miehen kannata laueta analiin, tai oikeasti tulee sulla maha kipeäksi, mistä lie tuokin johtuu, mutta totta se on.
 
lortto
Alkuperäinen kirjoittaja Seijaliini:
WCn käsisuihkulla voit huuhdella, vähän analia...
Käyttäkää rasvaa, siis myös jo siinä lämmittelyn aikana, ei sitä rasvaa tarvi mitenkään Ruiskuttaa anaalin, kuhan vaan hieroo sormilla, ja peniksen sitten kanssa.

Kitaasti sisään, ensin tuntuu 2-3cm että ei mene, mut aivan hissukseen ja menee se.

Tosiaan, ei pepusta "ykköseen" koska bakteerit sitten aiheuttaa kaikenlaista hämminkiä.

EIkä miehen kannata laueta analiin, tai oikeasti tulee sulla maha kipeäksi, mistä lie tuokin johtuu, mutta totta se on.
Yök yök ja yök
 
jännityksestä
Seuraavana päivänä se vasta jännittävää onkin. Ainakin jos joutuu lähtemään "ihmisten ilmoille", eikä voi vain istua vessassa ;)

Kyllä kannattaa miellyttää miestä vielä seuraavanakin päivänä pieremällä ja ripuloimalla.
 
Hupipalsta
Naurattaa oikein tämmöistä lukiessa. Ovatko nämä samoja ihmisiä, jotka haukkuvat tuolla yhdessä toisessa ketjussa homoja "ruskean reijän ritareiksi"? Samoja ritareitahan täällä on.

Tässä tuli todistettua vain se, että on turha osoitella sormella ketään muuta ihmisryhmää epänormaaliksi. Joka lähtöön löytyy mistä tahansa ryhmästä.

Onneksi seksi ja sen tavat eivät näy arkielämässä. Työtä tehdään, syödään ja nukutaan kaikki tyynni.
 
jepjepjep
Alkuperäinen kirjoittaja Hupipalsta:
Naurattaa oikein tämmöistä lukiessa. Ovatko nämä samoja ihmisiä, jotka haukkuvat tuolla yhdessä toisessa ketjussa homoja "ruskean reijän ritareiksi"? Samoja ritareitahan täällä on.

Tässä tuli todistettua vain se, että on turha osoitella sormella ketään muuta ihmisryhmää epänormaaliksi. Joka lähtöön löytyy mistä tahansa ryhmästä.

Onneksi seksi ja sen tavat eivät näy arkielämässä. Työtä tehdään, syödään ja nukutaan kaikki tyynni.
Kyllä näitä epänormaaleja löytyy jokaisesta ryhmästä.
 
hane 32523
Miksi anaaliseksi on aina sitä että mies panee naista perseeseen? Kyllä se persereikä mieheltäkin löytyy ja sinnekin voi työntää vaikka mitä. Älkää aina olko niin tylsän mustavalkoisia. Koittakaa välillä jotain uutta älkääkä aina niitä samoja tyhmiä juttuja.

Miksi poikaystäväsi haluaa muuten satuttaa sinua? Miksi sinä haluat antaa hänen satuttaa itseäsi? Kunnioitatko itseäsi lainkaan? Kunnioittaako poikaystäväsi sinua?
 
Hubaru
Alkuperäinen kirjoittaja hane 32523:
Miksi anaaliseksi on aina sitä että mies panee naista perseeseen? Kyllä se persereikä mieheltäkin löytyy ja sinnekin voi työntää vaikka mitä. Älkää aina olko niin tylsän mustavalkoisia. Koittakaa välillä jotain uutta älkääkä aina niitä samoja tyhmiä juttuja.

Miksi poikaystäväsi haluaa muuten satuttaa sinua? Miksi sinä haluat antaa hänen satuttaa itseäsi? Kunnioitatko itseäsi lainkaan? Kunnioittaako poikaystäväsi sinua?


Anaaliseksi on sitä että nuolllaan toisenpersereikää ja työnnetään kieli sinne.
 
haavauma
Mä kans oon muutaman kerran koittanut peppuseksiä silleen että mies on pannu mua perseeseen. Tykkäsinkin siitä. Kerran kuitenkin mulla ratkesi kunnon haava peräaukkoon. Tämän jälkeen olen jo vuosia kärsinyt kroonisesta peräaukon haavaumasta. Arpikudos kun ei koskaan ole niin joustavaa kuin se alkuperäinen kudos. Nyt jos kakka ei jostain syystä tule joka päivä muutaman tunnin tarkkuudella samaan aikaan, se aina rikkoo peräaukkoni haavoille. Olen käynyt lääkärillä ja käyttänyt haavaumiin tarkoitettua salvaa. Haavauma paranee muutamassa viikossa salvaa käyttäessä mutta palaa taas heti kun salvan käytön lopettaa. Haavauma on siitä ikävä kaveri, että sille ei ole samanlaista hoitoa kuin pukamille. Haavaumaa voidaan hoitaa sulkijalihaksen leikkauksella, jossa sulkijaa löystytetään. Se voi aiheuttaa ulosteen karkailua ja pidätyskyvyttömyyttä. En ole uskaltanut lähteä leikkaukseen, olen vaan koittanut pärjätä peräaukko jatkuvasti haavaumilla. Ja on muuten kipeä välillä. Harmittaa että ikinä aloin anaaliseksiin. Olis pitänyt käyttää pelkkiä sormia, se tuntuukin mukavammalle.
 
kaikki teeskentelee ...
"""Olen kokeillut anustani kurkulla ja banaanilla ja se kyllä sattui """

Tietysti se sattuu,kaikki naiset vain teeskentelee että se on muka niin ihanaa vain mielyttääkseen miestään!
Työnnä paksu kurkku sen tyypin takapuoleen ja kysy tekeekö hyvää????

I DONT THINK SO!

Anus on paskaamista varten eikä panemista varten,sieltä tulee paskat ulos!

Eikö miehille kelpaa nykyaikana enää pillua? taitaa olla jokin hipe koko homma!
 
Muori mökistä
No ei se nyt niin yksioikoista ole. Jotkin naiset, kuten minä, joskus, VAIN joskus, oikein kiimassa, haluamme sinne 2-reikään, sievästi ensin, sitten rajummin. Syy kai on se tuhmuus tai sinne päin. Se vaatii turvallisen ja tutun kumppanin, varovaisuutta ja aikaa, mutta orgasmi yhtäaikaisesta klitoriksen hyväilystä ja varovaisesta pyllypanosta räjäyttää mielen... :)
 
joojoojoojoo
Alkuperäinen kirjoittaja Muori mökistä:
.....mutta orgasmi yhtäaikaisesta klitoriksen hyväilystä ja varovaisesta pyllypanosta räjäyttää mielen... :)
Joo, ja sitten kun on rööri ruvella, niin aaii jaai ja voii voii kun tekee gutaa, räjähtää mieli ja perä....

 

Yhteistyössä