Olin siellä viikon töissä ankkalamessa SE RIITTI kaaos kerta kaikkiaaan
sitä ennen olin kaupungilla töissä ja ei pahaa ollu siellä soppari oli vaa loppunu ja menin kokeilee yksityiselle ei koskaa uudestaa kaupungilla taas!!!!
mutta nyt toki vaihdan alaa eri syistä yksi syy toki ankkalampi sai mulle burnoutin ja traumat… se määrä joustoa ja stressiä oli järjetöntä… ymmärän vanhempien kannan 100% et ei ihme moni ottaa lapsen pois sieltä ymmärän hyvin
Samat kokemukset, traumat jätti se ja työntekijöiden kohtelu tosi ala-arvoista ja epäinhimillistä, kiusaamista esimiehen taholta.
Vaihdoin kunnalle ja viihdyin erinomaisesti. Kunnalla myös palkka parempi.
Ankkalammella ei voi hyvin lapset eivätkä työntekijät. Työntekijöitä kytätään, haukutaan ja painostetaan koko ajan järjestämään kaikkea vanhempien mieliksi jotta olisi muka toiminnallista, vaikka totuus on, että lapsetkaan eivät voi hyvin. Hyvinvoivat lapset vaatisivat hyvinvoivat ja panostavat työntekijät, mutta se on mahdotonta tuon kyttäämisen ja kiusaamisen takia. Siinä selitys miksi henkilökunta vaihtuu.
Miksiköhän netistä löytyvistä viikkokirje kuulumisista ei enää löydy työntekijöiden etunimiä? Niinpä, vauhtuvuus on tosiaan niin suurta, ettei sitä haluta näyttää vanhemmille ja tuleville asiakkaille!
En missään tapauksessa suosittele Ankkalampea kenellekään ja puhun kokemuksesta ja monen työkaverin kokemuksesta. Jos ei muuta mahdollisuutta, pyydä vaikka isovanhemmat hoitamaan tai ota hoitovapaata jos et kunnan päiväkotiin voi lasta laittaa tilan puutteen takia.
Kunnallisella toiminta on valvottua, tätä korostan, sekä ammattimaidta, voittoa ei tavoitella, työntekijällä on koulutus ja ilmapiiri ei ole kyttäystä. Ankkalammella on kova paine pitää isorahaiset asiakkaat jotta toiminta tuottaisi mahd.paljon voittoa, lasten ja hoitajien kustannuksella. Kunnalta voiton tavoittelu puuttuu, joten hoitajallekin työn on empaattisempaa ja rennompaa kun hoitajan ei tarvitse keskittyä valehtelemaan vanhemmalle miten hyvin päivä meni (vaikka oikeasti lapsi ei viihtynyt yhtään ja itki koko päivän), jottei vanhempi veisi isoja rahojaan muualle ja lapsen hoitosopimusta sinne kunnalle.