Hae Anna.fi-sivustolta

Anna Eriksson.

Viestiketju osiossa 'Musiikki' , käynnistäjänä sohvis, 15.06.2008.

1. sohvis Vierailija

Taitava,kaunis solisti.Hyvä orkesteri ,mitä muuta tarvitaan.Kun verrataan jotain hevipaskaa Annan konserttiin,ero on .Anna Eriksonin ja hänen orkan soittajat taiteilijoita.Helvetin hienoa äänten harmoniaa.Hevi jengeistä viitsi edes sanoa.

2. No jos Vierailija

Jos pitää vinkuvasta, epämusikaalisesta laulannasta, niin silloin pitää myös Anna Eriksonista :(
    Sanoittaa hän kyllä osaa, laulamisen voisi suosiolla jättää taitavammille.

3. sohvis Vierailija

Jokaisella meistä on oma makunsa.Sitä pitää kunnioittaa.Itse pidän Annan laulusta Tosi ammattilainen.Kaunis,vahva ääni.Olen ollut kerran kuulemassa häntä konsertissa.Aivan mahtava esitys.Se konsertti oli todellinen ammattilaisten luoma taideteos.Annalle ja hänen orkesterille 10+.

4. No jos Vierailija

Missä on sinun kunnioituksesi hevimusiikista pitävien musiikki makua kohtaan????

5. sohvis Vierailija

Hevimuusikot taitavia soittajia.Osaavat soittaa virsistä lähtien mitä tahansa.Itsen tykkää rankasta hevistä.Taitoa kitaran kanssa on,ei kuitenkaan noitten hevitaitureitten tasolle.Oma poikani sipasee heviä kitaralla aivan sikana.Kun soitetaan omaa trio tanssimusiikkia,hän tykkää myöskin siitä.Kuka tykkää valssista,kuka humpasta.Suomessa taitavia nuoria muusikoita.Vanhemmista puhumattakaan.Ps.Kitaristit,rakentakaa itsellenne ihka ikioma kitara.Sitten voitte sanoa,not for sale.

6. samaa .. Vierailija

Niinpä kunnioitetaan.. myös hevi laulajia ja muusikoita.
    Itsekkin pidän Annasta, joskaan ei mikään huippu laulaja, mutta
    äänen väri on kivan kuultavaa.

Näin myös monissa hevi laulajissa, joista aika moni laulaa jopa,
    poppia, hard rokcia, kuin suuria tunteita ja tunteilla tehtyä evekriinejä.
    Olen kuullut ja pitänyt, kuin hevistäkin.

Mut se on makuasia, sano koira kun persettään nuoli.

7. sohvis Vierailija

Voi suve tassu.Meinasi mennä kieli väärään kurkkuun kun luin tuon makuasialauseen.

8. Sohvis ei kunnioita kuin itseään. Vain hänen mielipiteensä on ainoa oikea, muut on aina väärässä. Ihme säätäjä ja vänkääjä. Grow up.

9. sohvis Vierailija

Hevimusiikissa tuodaan agressiivisuutta esille.Johan nimikin sanoo,hevi,raskas.Minkälaisia ihmisiä ovat hevarit luonteeltaan?Ovatko he väkivaltaisia tyranneja.Jos musiikin perusteella tehdään johtopäätöksiä.valitettavasti vastaus on jees.

10. Kova poika yleistämään olet, sohvis.
    Kuuntelepa Nightwishin Dark passion play -cd, ja funtsi.... Heavyksi tämäkin teos luokitellaan.
    Jokaisessa genressä on taitajansa ja sit niitä muita yrittäjiä.
    Itse en jaksa kuunnella kevyttä musiikkia, mut en silti sanoisi sen olevan kautta linjan paskaa.
    Ihmiset on ihmisiä, ei kenenkään persoonaa voi määritellä musiikkimaun mukaan.
    Mä olen 44 vee, työssä käyvä perheenäiti, jonka yksi lempparibändeistä on Rage against the machine... Minkälaiseksi ihmiseksi minut siis voisi makuni mukaisesti luokitella?
    Kuuntelen myös Rajaton -yhtyettä, sekä klassista, Kate Bushia jne. fiilispohjalta... ja kouluarvosana musiikissa 10 :)

11. HetKiNeN... VAAN Vierailija

Ei ole hevi miehet mittään tyranneja tai pahiksia.
    Oma sukulaiseni on hevi-laulaja.. mikä ääni ja näköä ja karismaa..
    on muuten aivan tavallinen ihminen, sanoisin, että jopa herkkä.

Kaikenkaikkiaan mukava ja ystävällinen, jolla on paljon hyviä ystäviä.
    Aina valmis auttamaan ja varsin hyvä keskustelu kumppani, hyvin, hyvin syvällinen.

Toki monen nuoren naisen mieleen, mutta omaa oivan maalisjärjen, tuollainen
    jalat maassa tyyppi.

12. sohvis Vierailija

Olen samaa mieltä,ei se mitä soittaa,välttämättä ole suoraan verrannollinen ihmisen luonteeseen.Kuulemma hevareilla paljon herkkiäkin ja hyvin melodisia kappaleita.Niitä taidetaan soittaa vaan niin harvoin ettei saa kuulla niitä.Sikstoisekseen,en ole vuosiin seurannut mitään musiikkiohjelmaa,joskus ihan sattumalta muutaman minuutin.Radioakaan en kuuntele nykyään,samaa lässyä päivästä toiseen.Oma musiikkimakuni muotoutunut vuosikymmenien saatossa.Hevi ja raskas rokki eivät ole mahtuneet listalleni.Musiikki on makuasia,kuka tykkää mistäkin.Hyvää jussia kaikille.

13. HetkKiNeN.. VAAN Vierailija

Hyvä sohvis, myönnät, että hevareillakin löytyy herkkiä biisejä.
    Toki jokaiselta, artistilta/muusikot ja bänditä löytyy myös vähemmän tasokkaita
    lauluja, mutta myös niitä helmiä.

Itse olen jo 50+ mutta en jaksa oikeasti tätä nyky iskelmää, jotenkin
    ovat toistensa kaltaisia, mitään sanomattomia jollotuksia.
    Varsinkin nyky laulajattaret, kuinka voivat laulaakkin niin, että
    luokittelen heidät samaan nippuun, ei mitään erilaisuutta.

Niitä tulee ja menee, että toisistaan ei erota.
    Siksi olen jo muutamia vuosia kuunnellut mieluimmin rockia ja heviä, niistä
    olen löytänyt todellista musiikin iloa, kuin klassisestakin musiikista.

14. Heavreiden Tuska-festari on poliisin mukaan Suomen rauhallisin festari. Paljon enemmän tulee hälytyksiä vanhusten Tangokarnevaaleilla kuin Tuskassa.

15. Teuvo Vierailija

Tässä Annan Garden of Lovea kuunnellut, ja puoliekstaasissa. On kaikki palikat kohdallaan, jo 10 v sitten oli nuoren naisen tunteiden tulkkina ehdoton, nyt aikuistuttuaan tekee vaikeampia juttuja, joissa riittää kuulijalle (myös miehelle) miettimistä, että jos se mun vaimoni miettii noin kuin Annakin... niin sitten minulla on tässä vielä parannuksen varaa.
    Fiksu ja nätti tyttö, hyvä äänikin. Oikeesti kansainvälistä tasoa.

16. sohvis Vierailija

Olen Anna-fani juurmultia myöden. Tunnen hänen laulamat kappaleet lähes kaiken. Paljon tykkään soittaan hänen laulamia kappaleita. Moni säveltäjä on Annan laulamien hittien takana.
    Annalla omiakin hyviä sävellyksiä, sanoituksia.
    Englanninkieleen vaihto, mielestäni ei ainakaan vielä toimi, kuten suomalainen saavutus.
    Annan lauluääni laaja, tunteikas, kaikinpuolin, hänenlainen ihastuttava, älykäs, lahjakas nainen, mitä muuta voimme hänestä sanoa?
    Minä sanon, Anna Eriksson, numero 1, ja sitten otan ihan sivusta vertailuksi toisen lahjakkaan Annan, Idols Anna Abbreu, todella lahjakas nuori laulaja.
    Häntä vertaan Anna Erikssoniin, koska tämä nuori Anna, hänellä on eväitä yltää huipulle, kuten vanhemmalla kaimallaan.

17. Teuvo Vierailija

Garden of love ei tunnu yhtä rennolta kuin kuin suomenkieliset kappaleet, ja jotkin englanninkielisetkin on tunteikkaampia. Mutta Gardenissa lyriikka onkin syvällistä, minulle oma avioliitto on Garden of Love, ainakin silloin tällöin......... terveiset vaan Annalle, aivan mahtavaa musiikkia !

18. oh, ohh Vierailija

Ja kiitos.. poijaat ne jaksaa näitä annojaan (anna) kehuskella jo vuodesta 2008
    älkää nyt vanhat miehet. Pistäkää nyt jo rockia ja heviä soimaan, niin maa tärisee.
    Niin teen minäkin ja ikää on reilusti yli viidenkympin.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri