AnnaBell !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolestunut

Vieras
http://keskustelu.kaksplus.fi/t909198
luin tosta ketjusta ensimmäisen sivun ja minua ETOO.
En tunne sinua enkä perhettänne henk. koht, mut kamalaa luettavaa... olet paniikissa jostain röntgensäteistä vaikka miehesi venäytti kenties lapsesi käden? JA SINÄ OLET HUOLISSASI VAIN JOS POIKASI JOUTUU RÖNTGENKUVAUKSEEN?!
muutenkin kun olet aika paljon avauksia tehnyt palstalle niin ei voi muuta kuin ihmetellä... on masennusta, hysteriaa, ties mitä diagnoosia, käden vääntämistä jne.
huhhuh! kannattaisko hankkia apua, ihan ystävällisesti sanon, voiko yhden perheen elämä olla tollasta sekametelisoppaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Huolestunut:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t909198
luin tosta ketjusta ensimmäisen sivun ja minua ETOO.
En tunne sinua enkä perhettänne henk. koht, mut kamalaa luettavaa... olet paniikissa jostain röntgensäteistä vaikka miehesi venäytti kenties lapsesi käden? JA SINÄ OLET HUOLISSASI VAIN JOS POIKASI JOUTUU RÖNTGENKUVAUKSEEN?!
muutenkin kun olet aika paljon avauksia tehnyt palstalle niin ei voi muuta kuin ihmetellä... on masennusta, hysteriaa, ties mitä diagnoosia, käden vääntämistä jne.
huhhuh! kannattaisko hankkia apua, ihan ystävällisesti sanon, voiko yhden perheen elämä olla tollasta sekametelisoppaa?

ai, oliks siinä AnnaBellin tarinas poika...? eiks sil oo vaan kaks tyttöö?

Ei ennen ollut mitään sellaista,meillä oli ihan onnellinen perhe,mutta tämä vuos on muuttunut ihan helvettiksi :ashamed: Sen takia olen palstalla,kun en tienyt mihin laitta oma itseäni,kun kaipan keskustelua muiden ihmisten kanssa,ei ole helpoa nyt ,tiedän itse sen :ashamed:

kielimuuri,kielimuuri :whistle: veikkaan että annaBell sanoo asiat tosi kärjistetysti koska ei välttämättä osaa suomeksi sanoa muuten...
joten ei kaikki aina välttämättä ole niin kamalasti mitä AnnaBell antaa ymmärtää =)

No nii soitin jo neuvolaan ja hän oli siitä mieltä ettei se ole pahoinpitely ollenkaan,jos olisi pahoipitely hänen käsi olisi rikki tai jotain ja kyse on venehdyksestä se sattu ihan helposti jos lasta otetaan kinni kädestä ja hän tunne mun lasta miten uhmakas hän on...

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
No nii soitin jo neuvolaan ja hän oli siitä mieltä ettei se ole pahoinpitely ollenkaan,jos olisi pahoipitely hänen käsi olisi rikki tai jotain ja kyse on venehdyksestä se sattu ihan helposti jos lasta otetaan kinni kädestä ja hän tunne mun lasta miten uhmakas hän on...
ja nyt me mennään röngeniin,tarkistamaan ettei olisi mitään muuta,:/soitan nyt miehelle :kieh:

ja nyt me mennään röngeniin,tarkistamaan ettei olisi mitään muuta,:/soitan nyt miehelle :kieh:

Hyvä,että meette sinne! voimia :hug: :hug:

luin tuon alkuperäisen ketjun ja mulla jäi häiritseen siinä se et et annabell sanoi et neuvolasta on sanottu et on ihan normaalia että vanhempi lapsi lyö vauvaa ku on mustasukkainen (jatiedän että on), mut se mikä nyt sit häiritsi oli se et eikö hän sit kiellä lasta lyömästä ku neuvolasta on noin sanottu?
ku tuosta sai nyt semmosen kuvan et vanhemman lapsen annetaan vauvaa lyödä, ku neuvolan mielestä se on normaalia

Yhteistyössä