Annatko miehen katsoa alapäähän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UjoPiimä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

UjoPiimä

Vieras
Tuli vaan mieleen kun jotkut esim. antaa miehen sheivata alapäänsä ja sitten esim. noissa arki-iltapäivien vauva-ohjelmissa usein synnytyksessäkin mies + puoli muuta sukua on tiiraamassa pää melkein naisen jalkovälissä... että mahdanko olla ihan outo ja estynyt, kun mulle tollaset tuntuu ihan kauheilta ajatuksilta....
Kyllä meillä esim. joskus suuseksiä harrastellaan, mutta ei mies silloinkaan tuijottele mun paikkoja, ja valaistuskin on silloin aika hämärä. En pystyisi nauttimaan siitäkään muuten.
Onko muita yhtä "estyneitä"? :)

Helvetti, mun toosaa ei raakkaa muut ku minä :o Vaan on se sinne nähnyt monestikin, eikä mua nykyään hävetä senkään vertaa levittää haaroja sen edessä täydessä valaistuksessa. Eiköhän se oo kauheimman nähny sillon, ku se on napanuoraa leikatessaan katsonut miltä mun toosa on näyttänyt silvottuna :x

Miä olen kertonut tämän ennenkin mutta.. Exä halusin synnytyksen jälkeen katsoa miltä se alakerta näyttää. En ymmärrä miksi, se synnytyksessäkin näki sen kyllä koko ajan. Mutta miä kilttinä tyttönä näytin :xmas: Toinen katselee vähän aikaa pää kallellaan ja sanoo että sehän näyttää ihan korvasieneltä :laugh: :laugh: Nauroin niin paljon että meinas ompeleet ratketa siinä paikassa :D

minun mies näki kun repesin mojovasti kun pusersin meidän tyttöä,ei ongelmaa,mä en kyllä olisi kestänny katsoa ,hyi,satuin katsoo alapäähän peilillä kotona ja totesin äääneen että pilallahan se on.ei onneksi paranin 2 viikossa.onneksi

En ole estoinen. ;)
Mies meillä avusti alakerrassa ensimmäisessä synnytyksessäkin ja kaikki sen jälkeiset vaivatkin hoiti, joten kaik on nähty ja näytetty.
Ite kuitenkin karvani ajelen!

Alkuperäinen kirjoittaja UjoPiimä:
Tuli vaan mieleen kun jotkut esim. antaa miehen sheivata alapäänsä ja sitten esim. noissa arki-iltapäivien vauva-ohjelmissa usein synnytyksessäkin mies + puoli muuta sukua on tiiraamassa pää melkein naisen jalkovälissä... että mahdanko olla ihan outo ja estynyt, kun mulle tollaset tuntuu ihan kauheilta ajatuksilta....
Kyllä meillä esim. joskus suuseksiä harrastellaan, mutta ei mies silloinkaan tuijottele mun paikkoja, ja valaistuskin on silloin aika hämärä. En pystyisi nauttimaan siitäkään muuten.
Onko muita yhtä "estyneitä"? :)

tota oon kauhistellu niiin moneen kertaan.. Millon on oma isä tiiraamassa, milloin synnyttäjän veli tai appiukko tai anoppi...

Uuuh :o

ja et oo ainoo kenen mielestä toi on aika kamalaa.. Mutta jokainen tavallaan. Mun kohdalla toi ei onnistuis nii millään ja ei olis pelkoo et sinne ees mun faija tai appiukko olis tulossa!! :laugh:

Oon ihmetelly muutenki sitä et kun siel synnytystilaisuudessa on puol sukua paikalla ja hirveellä mökällä.

Niinku se ykski teini joka oli synnyttämässä niin soitteli siin kavereilleen et " hei mä olisin nyt alottamassa tätä ponnistamista et tulkaa ihmees paikalle" :o :o :o

apua!

Monesti oon miettiny ku tosissaanki miehet katselee niitä silvottuja värkkejä, kuten mun esikoisen synnyttyä, et miten ne toosat sit onki niin rakkaita ja haluttuja! :laugh: Mulla saattas vähän pistää etoon sellasen jälkeen... :x

Yhteistyössä