Annatko miehesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä niin rakastan, kun mies sivelee ja hieroo mun jalkoja. Saa suukotellakkin, mutta ehkei nyt kuitenkaan ihan suudella (eikä ehkä haluaiskaan)
Minä ainakin ensin hieroin vuosia vaimon jalkoja kunnes sillee muka vahingossa huulet osui iso varpaaseen, ja kun siittä vaimo ei suuttunut niin seuraavalla kerralla vakingossa jo suutelinkin kaikkia varpaita :) Kannattaa varmistaa että haluaisiko ettei mene yhtä pitkään kun mulla että uskaltaa kokeilla.

No hyi! En edes itse pysty koskemaan varpaisiini paljain käsin, saati, että antaisin jonkun nuolla. Pesen ja rasvaankin ne hanskat kädessä. Pidän jalkoja (siis jalkateriä) ällöttävänä. Tosin söäret mä pystyn rasvaamaan ilman hanskoja, mutta jalkaterään mä en koske. Vaikka kuinka pesisi, niin silti se on beban jälkeen mun mielestä ihmisen likasin paikka. Ja varpaan välit... Hyi yrjö. Sukkia laittaessakin, jos käsi koskee jalkaterään, pitää mennä pesemään kädet.

No hyi! En edes itse pysty koskemaan varpaisiini paljain käsin, saati, että antaisin jonkun nuolla. Pesen ja rasvaankin ne hanskat kädessä. Pidän jalkoja (siis jalkateriä) ällöttävänä. Tosin söäret mä pystyn rasvaamaan ilman hanskoja, mutta jalkaterään mä en koske. Vaikka kuinka pesisi, niin silti se on beban jälkeen mun mielestä ihmisen likasin paikka. Ja varpaan välit... Hyi yrjö. Sukkia laittaessakin, jos käsi koskee jalkaterään, pitää mennä pesemään kädet.
Onko sulla joku fobia vai oletko jonkun tietyn uskonnon edustaja?

Ei kai normaalisti jalkoja pidetä mitenkään likaisina? Lukuunottamatta jotkut uskovaiset…

Jos ei ole mitään jalkahikeä, pesee ja kuivaa jalat normaalisti niin eihän se sen kummemmin likainen ole kuin kainalo tai nivunen? Kaikkia näitä nuollaan esim seksin yhteydessä ja tuntuu ihanalta.🥰😋

Ei kai nyt treenin jälkeen pesemättä kukaan jalkoja tai kainaloita ole normaalisti nuolemassakaan?🤔

Onko sulla joku fobia vai oletko jonkun tietyn uskonnon edustaja?

En edusta mitään uskontoa, eikä mulla mitään fobiaakaan ole, mutta en tiedä mistä se tulee. En vaan koske jalkateriin paljain käsin. Jos olis fobia, niin ei kait niihin pystyis koskemaan millään tavalla? Ja olen kuitenkin hoitaja ja joudun pesemään ja rasvailemaan myös muiden jalkoja, eli en kammoksu itse jalkoja. Pidän niitä vaan likaisina.

• Vau!
Reactions: Lispetti
En edusta mitään uskontoa, eikä mulla mitään fobiaakaan ole, mutta en tiedä mistä se tulee. En vaan koske jalkateriin paljain käsin. Jos olis fobia, niin ei kait niihin pystyis koskemaan millään tavalla? Ja olen kuitenkin hoitaja ja joudun pesemään ja rasvailemaan myös muiden jalkoja, eli en kammoksu itse jalkoja. Pidän niitä vaan likaisina.
Eihän niissä ole sen kummemmin likaa kuin muissakaan ”pöpö paikoissa” käsissä vissiin eniten ja ”pahimmat pöpöt”?

Yhteistyössä