Anneli Auer: Minulla on käsitys murhaajasta – "Hän oli epäilyttävä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Heh...

– Minulle on viimeisen kahden vuoden aikana tullut käsitys, että tiedän, kuka murhaaja on, Auer sanoi haastattelussa.

– Hän oli epäilyttävä. Hänellä oli kaikkea, mitä siihen tarvitaan, Auer jatkoi.

Auer ei haastattelussa kertonut tarkkaan, ketä hän epäilee aviomiehensä murhaajaksi. Auer kertoi kuitenkin haastattelunsa loppupuolella joitakin lisätietoja murhaepäillystään. Auer kertoi esimerkiksi, että hänen pääepäiltynsä on yhä elossa ja että hän asui lähellä.

---

No johan, asuuhan se lähellä kun auer on se murhaaja.

Aijjai. Nyt Annu-satutäti taisi tehdä kohtalokkaan virheen. Olisi pitänyt suunsa kiinni, kun pääsi kuin pälkähästä.

Mutta paha saa aina palkkansa. Annukin.

Ylipäätään tällaiset Embuske-tyyliset haastattelut ovat yhtä tyhjän kanssa. Emppu haluaa päteä ja olla eka haastattelija. Yle oli eka, kun haastatteli Aarniota... ja sekin oli yhtä tyhjän kanssa.
Kun on kyse tutkivasta journalismista, niin sellaista ei Suomessa ole, vaikka kertovat olevan.
Vinkkimiehet ja ylen aarnio-haastattelu auttavat rikollisia sotkemaan jälkiään.
Jos Empulla riittää rahkeet, niin ottakoon haastateltavakseen Aarnion. Tutkintaa voi itse tehdä ennen tehdä pihalla kävellen, istue ratikassa, assalla, pizzerioissa,rafloissa what ever , ja juteööa. Jakelupisteisstä muistetaan aarnio-aika, osallisuus tarkemmin kuin aarnio itse. Mutta kuka uskaltaa tuoda jutut julki.. ei kukaan, koska... miksi?

Mulla ainakin on mennyt perusluottamus poliisiin, koska eivät saa tuota yhtä murhaajaa kiinni. Miten voi olla niin vaikeaa todistaa se murhan tekijä ? En voi ymmärtää.. Ja entä sitten nuo lapsiin kohdístuneet syytökset, eikö niitä tapahtunut vai oliko sekin joku ulkopuolinen tekijä ? Palkkaisivat jonkun kunnollisen yksityisetsivän vaikka ulkomailta, joka todella selvittäisi mitä on tapahtunut ja kuka teki mitäkin ! Suomen valtio nyt sitten maksaa korvauksia, koska rouva oli syyttömänä vankilassa vuosikausia, hoh hoijaa..

Yhteistyössä