M
miksi?
Vieras
sellasen xylitol pastillin. kun vinku koko ajan. se vetäs sen kuitnekin kurkkuun ja ei saanu kunnolla happea ym..mies meni ihan paniikkiin ja alko mulle huuttan että mun syy kun tapan sen ja annoin sille sen ja oli soittamassa ambulanssia.. ite olin ihan rauhallinen ,menin lapsen kans parvekkeelle ja annoin vettä että sais alas, mies tuli huitas vesi kupin mun kädestä ja sai jonku kohtauksen ite,huusi mulle parvekkeella haukku huoraksi jne..ja arvatkaa oliko nuorisoa viereisellä parvekkeella,vähänkö hävettää... ilmotti äitillensä että yritin tukehduttaa lapsen:O ja lopuksi löi mua käteen niin lujaa että tuli "puukäsi" ja mustelmahan siihen tulee.. olen ennekin antanut lapslle niitä pastilleja,nallepuh kuva siinä. teinkö muka jotenkin väärin? kun vein ulos ja yritin vettä antaa ja mies haukku mua mielipuoleksi kun olin niin rauhallinen,normaali ihminen ei kuulemma rauhallinen ole. no jos olisin panikoinut niin sehän lapsikin ois menny enemmän paniikkiin. nyt sit olkkarissa haukkuu kilpaa sen siskon ja äitinssä kans mua.