Annoin aamupäivästä poikien touhuta omiaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi85

Aktiivinen jäsen
28.04.2005
4 115
0
36
Kun itellä oli niin kova päänsärky ja siihen lisäksi väsymys, etten jaksanut koko aikaa kulkea perässä ja kieltää...

No, ei tää kämppä ollu ku räjähdyspisteessä päiväuniin mennessä |O :whistle:

Päivän aikana tapahtunutta: esikoinen kiipeilee ja kurottelee pöydille, tiputtaa pikkuveljelleen kaikkea kiellettyä. Yhdessä vaiheessa oli hiljaista ja mietin, et mitä tapahtuu, menin keittiöön katsomaan, kuopus, 9kk, on toooodella tyytyäväisenä suklaakonvehtirasian parissa :ashamed: Siis naama oli aivan täynnä suklaata, molemmat nyrkit pursusi suklaata, kuten myös lattia ja vaatteet :whistle: Olin niin onneissaan saalista ja suuttui, kun joutui käsi/suupesulle :D Pakko se oli pari valokuvaakin ottaa, olisin laittanu ne näytille, mut kun en tiiä, miten ne tosta uudesta kamerasta saa tähän koneelle :/

Esikoinen oli saanut jääkaapista otettua ketsuppipullon, sitä on pitkin keittiöä, mm. roiskeina jääkaapin ovessa |O (On muuten edelleen, kun en ole saanut aikaiseksi niitä siivota).

Kuopuksen maitojauhe oli tiskipöydällä, esikoinen, 2v., tuli yhdessä vaiheessa mun luo kädet valkoisina sanomaan, että menee pesemään kätensä :whistle: :laugh: Menikin ne pesemään sitten.

Esikoinen on täyttänyt vedellä tiskipöydällä olleen maitotölkin ja pikkuveljensä maitopullon.

Kaikki lelut oli pitkin poikin keittiössä, jossa tyytyväisenä leikittiin koko tämä aika. Toi ihan oikeesti oli kuin pommin jäljiltä koko keittiö :o

Semmosta nyt aamupvän aikana saatu aikaan. Ei nyt niin paha? :saint:

Eikö muilla koskaan näin?? :whistle:

Onneksi päänsärky meni ohi ja suurimmat sotkut saatu jo siivottua, taidan mennä hinkkaamaan tuota jääkaapin ovea :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Aikamoinen aamupäivä teillä!

Itse menin kerran vahingossa nukahtamaan sohvalle, ja keskimmäinen tyhjensi takan tuhkaluukun lattialle. Oli aika mielenkiintoinen sotku...

Voi ei :D Mun serkkupojat (3kpl) sai aikaan aina ihan hirvittävän sekamelskan, kun keskenään touhusivat, harmi, kun ei mieleen tule nyt mitään niitä kaikkein katastrofisimpia juttuja :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
et jaksa hoitaa muksujas,mutta tänne kyllä jaksat kirjoittaa....

:laugh:

mäkin kerran nukahin sohvalle ku vauva oli parvekkeella. Esikoinen 3v. oli sillä aikaa tyhjentäny kaikki palapelit, pikkulegot ja muuta tilpehöörit olkkarin lattialle. Kun vauva heräs, niin oli aika kiire siivota ettei laittais suuhunsa mitään liian pientä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
et jaksa hoitaa muksujas,mutta tänne kyllä jaksat kirjoittaa....

:laugh:

mäkin kerran nukahin sohvalle ku vauva oli parvekkeella. Esikoinen 3v. oli sillä aikaa tyhjentäny kaikki palapelit, pikkulegot ja muuta tilpehöörit olkkarin lattialle. Kun vauva heräs, niin oli aika kiire siivota ettei laittais suuhunsa mitään liian pientä.

:D :laugh: :whistle:

Meillä on tälle päivälle parturoitu pari päätä, tuo 2vee parturoi itsensä ja pikkuveljensä iskän partakoneella...jonka jälkeen tuhos vähän porsliinia....ja ja ja ja ...

Ja ei, en ole ollut koneella koko päivää. B)

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Meillä on tälle päivälle parturoitu pari päätä, tuo 2vee parturoi itsensä ja pikkuveljensä iskän partakoneella...jonka jälkeen tuhos vähän porsliinia....ja ja ja ja ...

Ja ei, en ole ollut koneella koko päivää. B)

Ihan tosi? :whistle:

Kun minä ja isoveli oltiin pieniä (ikäeroa meillä 1v9kk) niin veikka sano, että tuu kattomaan, mulla on sulle jotain näytettävää... vei mut vaatekaappiin ja sytytti mun hiukset palamaan :o Vahingossa ne syttyi, kun näytti sytkäriä tai tulitikkuja, en muista. Ei siinä pahemmin kuitenkaan ehtinyt käymään.

Sit oltiin mun serkun (mua 2v8kk, kai, vanhempi) kanssa mummun ja papan luona kylässä, leikittiin parturia ja serkku leikkas mun pitkän tukan pois :D Äitiä harmitti, kun mä silloin jo olin kovin ohuttukkainen ja vaivalla oltiin saatu mun hiukset kasvatettua :whistle:

Meillä tuo on ihan päivittäistä, ja sen tekee yksin kohta 3v jäpikkä. Isoveli 7v kyllä saattaa katsella vierestä ja nauraa. ja toi keittiö (tai mikä vaan huone) räjäytetään jo yleensä sinä aikana kun olen pyykkejä laittamassa tms. Mä en oo ikinä ennen nähny lasta, joka saa niin paljon sotkua aikaan niin nopeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä tein sulle tänään oman avauksen,mutta ilmeisesti ei kiinnosta ei :kieh: :D
no eiku kysyin vaan että asutteko siis niissä espoon kruunu asunnoissa?onko niihin kuin pitkät jonot? :/

Ai anteeks, en huomannut. En todellakaan ymmärrä, miten se on voinut mennä ohi, kun ihan koko päivän oon tässä istunut :laugh:

Asutaan Espoonkruunun kämpässä joo. Jonot... No, ne riippuu ehkä vähän alueesta, mut mun mielestä tällä alueella ei kauheita jonoja edes ole nyt! Ainakin mitä kavereilta oon kuullut ja nähnyt, ovat saaneet pian asunnon. Ja perheellisille usein annetaan myös nopeasti :) Vakuutinko mä sut jo just tästä alueesta? Vai haluutko kuulla lisää kehuja? :D

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Meillä tuo on ihan päivittäistä, ja sen tekee yksin kohta 3v jäpikkä. Isoveli 7v kyllä saattaa katsella vierestä ja nauraa. ja toi keittiö (tai mikä vaan huone) räjäytetään jo yleensä sinä aikana kun olen pyykkejä laittamassa tms. Mä en oo ikinä ennen nähny lasta, joka saa niin paljon sotkua aikaan niin nopeasti.

Mä en taas tiedä ketään, ketkä olisivat sotkeneet/rikkoneet yhtä paljon, kun nää mun serkkupojat, joilla ikäeroa n. 2v vanhimman ja keskimmäisen välillä (tai oisko 1v9kk) ja keskimmäisen ja nuorimman välillä oli 11kk...

Yhteistyössä