J
jep saraldo
Vieras
lastenkasvatusguru jari sarasvuokin (!) sanoi, että isän tärkein tehtävä on kasvattaa tyttärensä niin, ettei tämä huoli puolisokseen paskaa jätkää...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä lähtien Sarasvuo on ollut lastenkasvatusguru?Alkuperäinen kirjoittaja jep saraldo:lastenkasvatusguru jari sarasvuokin (!) sanoi, että isän tärkein tehtävä on kasvattaa tyttärensä niin, ettei tämä huoli puolisokseen paskaa jätkää...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mistä lähtien Sarasvuo on ollut lastenkasvatusguru?Alkuperäinen kirjoittaja jep saraldo:lastenkasvatusguru jari sarasvuokin (!) sanoi, että isän tärkein tehtävä on kasvattaa tyttärensä niin, ettei tämä huoli puolisokseen paskaa jätkää...Tarkiotit varmaan Sinkkosta?
Mä olen päättänyt, että musta tulee "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" -anoppi.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minusta tulee oikein valittava ja kyttäävä anoppi. Ostan lapsille kaikkea ja suutun jos niitä ei käytetä....
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Kun täälläkin aina noita anoppeja haukutaan, niin oletteko koskaan ajatellut että teistäkin tulee joskus anoppeja. Kun katsotte niitä teidän pieniä lapsia, ja se tunne, miten paljon niitä rakastaakin, ei se tunne katoa koskaan. Se oma rakas lapsi on sulle maailman tärkein aina. Samanlailla ne teidänkin miehet on niille anopeille niitä maailman tärkeimpiä, ja lapsenlapset myös. Mun äiti on joskus sanonutkin, että ne lapsenlapset on melkein rakkaampia kuin ne omat lapset.
Ymmärrän kyllä että on olemassa todella rasittavia ja v-mäisiä anoppeja, kyttääjiä ja valittajia joille mikään ei ole hyvä, mutta suurimmalta osalta ne anopit varmasti tarkottaa hyvää. Kun mun pojat on isoja, niin mä ainakin toivon että olen heidän kotiin aina tervetullut ilman, että mun täytyy siitä ilmottaa 2 viikkoa etukäteen.
Mä olen antanut omille vanhemmilleni avaimet meille, ja sanonut että kun tulevat niin ei tarvitse soittaa ovikelloa, samoin appiukko ja anoppipuoli on aina tervetulleita. En mä loukkaannu jos mun äiti täällä käydessään siivoilee, ei se sitä siksi tee ettenkö olis sen mielestä siivonnut hyvin, mutta se nyt vaan on vanhempien tapa. Kyllä sitä varmaan itsekkin sitten tulevaisuudessa haluaa auttaa niitä lapsiaan vaikkei ne sitä apua pyydäkkään.