Anopilla valkoinen puku häissä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Morsian"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Morsian"

Vieras
Pari viikkoa sitten anoppi oli puku ostoksilla häitä varten ja lähetti kuvan ja kysyi mielipidettäni. Puku on valkoinen jossa on punaisia ja vihreitä kukkia. Mies ja hänen veljensä (bestman) oli kanssa paikalla kun sain kuvan ja sanoivat myös että on liian valkoinen. Seuraavan kerran kun näimme anopin hän kysyi taas siitä puvusta ja mies sanoi taas ettei se sovi. Eilen anoppi oli äitinsä apuna vaateostoksilla häitä varten ja myöhemmin tuli meille kylään. Kysyin löysivätkö molemmat puvut ja hän sanoi kyllä ja sanoi hakevansa sen autosta. Meni vessaan sen pukemaan ja tuli päällä ulos se puku jonka kuvan oli pariviikkoa aikasemmin lähettänyt!!!! Oli siihen vihreän hartiahuivin ostanut. En saanut mitään sanottua, mutta nyt vituttaa etten sanonut että tuohan on se puku josta sanottiin ei sovi. Onkohan nyt liian myöhäistä mitään sanoa?

Sori, mutta mä en tajua tuollaasta stressin vetämistä tuosta puvusta. Se anopin puku tuskin vie huomiota pois susta! Eikä se puku edes oo kokovalkoonen. Kuten Maira tuos kirjootti niin eikö se oo se kokovalkoonen joka on etiketin mukaan väärin.

JOS mä joskus meen naimisiin, niin mun puolesta saa vaikka kaikki pukeutua kokovalkooseen jos haluaa koska mulle ei tulisi valkoosta pukua. Enkä vetääsi herneitä nenään jos jollaki olis samanvärinen puku ku mulla.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
En mä ottaisi mitään stressiä anopin puvusta. Eikö se nyt ole ihan sama mitä sillä on päällä? Mun olisi vaikea kuvitella että häävieraat erehtyisi luulemaan häntä morsiameksi :whistle: Ja jos anoppi on niin upea ilmesty että sä, morsian, jäät huomiotta, niin etköhän sä jää huomiotta vaikka minkä värinen mekko sillä on päällä ;)

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
Eihän se ole koko valkoinen ja jos toinen vielä ostanut vihreän huivinkin ettei näyttäisi liian valkoiselta. Oikeasti juhlapukua on vaikea löytää, jos ei ole kokoa xs-m (en kyllä tiedä onko anoppisi) ja näin kesällä MONET puvut ovat valkoisia, ainakin pohjaväriltään.

Eikös se mene niin että kokovalkoista ei laiteta?
Mulla oli yhdellä vieraalla kokoluonnonvalkoinen mekko häissäni enkä edes huomannut, ennen ku joku jälkeenpäin sano. Huomasin että nätti mekko, mutta en osannut edes ajatella että VÄÄRÄ!!! Sain tarpeeksi huomiota kyllä ja kukaan ei sekottanut meitä. :D

Niin no, en ymmärrä stressiä kun puku, jossa on vihreitä ja punaisia kukkia, ei ole kokovalkoinen eikä niin ollen minkään etiketin vastainen. Tietenkin voitte halutessanne kustantaa anopille uuden puvun ja myös etsiä sen hänelle?

Anopille porttikielto häihin, ja ilmoitat ettei tule koskaan tapaamaan lapsenlapsia, olevia tai tulevia. Ja mieheltä kiristät lupauksen, että laittaa välit poikki äitiinsä. Siis oikeesti, miten anoppi kehtaa!?!

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
Tuskin teitä keskenään sekoitetaan, kun ei ole kokonaan valkoinen puku :D

Veljeni häissä kävi niin, että äidilläni ja veljeni tulevalla anopilla oli täsmälleen samanlaiset asut. Oli teetetty samalla ompelijalla ja toisistaan tietämättä :/ Tosin siitäkin saatiin kyllä vedettyä lopuksi vitsiä ja vieraat oikeasti luuli, että olivat tehneet sen yhdessä suunnitellen.

Oikeasti, MITÄ VÄLIÄ? Pelkäätkö oikeesti jääväsi anopin varjoon vai mitä? :D eihän tuo edes ole KOKOVALKOINEN, jos siinä on muuta väristystä mukana.

Joo, en todellakaan kehtaisi enkä VIITSISI sanoa sanaakaan vaikka anoppi tai kuka vaan tulis valkoisessa kesämekossa, kyllä mä uskon ihan tarpeeksi erottuvani edukseni joukosta silti....

Yhteistyössä