N
nanna
Vieras
Mitä anopille joululahjaksi? Kyseessä +70v, ei harrasta mitään, ei lue, ei tee käsitöitä... Ideoita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja god jul:Anopille (ainakin mun) sopis kukaksi joku kaktus tai ohdake. Niistä voi sommitella näyttävän kokonaisuuden, kun lisää sinne vielä kuivaa jäkälää, tikkuja,koiranjätöksiä vaikka tai mitä nyt ikinä keksiikään.Mielikuvitus rajana. Tai sitten kaunis lasipullollinen hyvältä tuoksuvaa arsenikkia tai jotain muuta herkkua,anopin luonnetta kuvaten.Onhan noita mahdollisuuksia vaikka miten, osais vaan päättää sen sopivan.Tai sitten voi postittaa kortin ja laittaa siihen vaan lasten nimet.Näin minä taidan tehdä, kun ei se harpyija edes osaa kiittää, ei millään tavalla näytä edes saaneensa mitään, joten ei varmaan tarvi vaivaa sitten nähdäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja god jul:Anopille (ainakin mun) sopis kukaksi joku kaktus tai ohdake. Niistä voi sommitella näyttävän kokonaisuuden, kun lisää sinne vielä kuivaa jäkälää, tikkuja,koiranjätöksiä vaikka tai mitä nyt ikinä keksiikään.Mielikuvitus rajana. Tai sitten kaunis lasipullollinen hyvältä tuoksuvaa arsenikkia tai jotain muuta herkkua,anopin luonnetta kuvaten.Onhan noita mahdollisuuksia vaikka miten, osais vaan päättää sen sopivan.Tai sitten voi postittaa kortin ja laittaa siihen vaan lasten nimet.Näin minä taidan tehdä, kun ei se harpyija edes osaa kiittää, ei millään tavalla näytä edes saaneensa mitään, joten ei varmaan tarvi vaivaa sitten nähdäkään.
kuullosta tutulle. Anoppi on nähnyt alkuvuodesta syntyneen lapsenlapsensa neljä kertaa, viimeksi 2kk sitten. Ja matkaa on 15km...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja god jul:Anopille (ainakin mun) sopis kukaksi joku kaktus tai ohdake. Niistä voi sommitella näyttävän kokonaisuuden, kun lisää sinne vielä kuivaa jäkälää, tikkuja,koiranjätöksiä vaikka tai mitä nyt ikinä keksiikään.Mielikuvitus rajana. Tai sitten kaunis lasipullollinen hyvältä tuoksuvaa arsenikkia tai jotain muuta herkkua,anopin luonnetta kuvaten.Onhan noita mahdollisuuksia vaikka miten, osais vaan päättää sen sopivan.Tai sitten voi postittaa kortin ja laittaa siihen vaan lasten nimet.Näin minä taidan tehdä, kun ei se harpyija edes osaa kiittää, ei millään tavalla näytä edes saaneensa mitään, joten ei varmaan tarvi vaivaa sitten nähdäkään.
kuullosta tutulle. Anoppi on nähnyt alkuvuodesta syntyneen lapsenlapsensa neljä kertaa, viimeksi 2kk sitten. Ja matkaa on 15km...
Ohhoh! Onko hän ollut aina jossain reissussa, kun olette käyneet siellä? Vai onko matka teiltä sinne pidempi kuin heiltä teille?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja god jul:Anopille (ainakin mun) sopis kukaksi joku kaktus tai ohdake. Niistä voi sommitella näyttävän kokonaisuuden, kun lisää sinne vielä kuivaa jäkälää, tikkuja,koiranjätöksiä vaikka tai mitä nyt ikinä keksiikään.Mielikuvitus rajana. Tai sitten kaunis lasipullollinen hyvältä tuoksuvaa arsenikkia tai jotain muuta herkkua,anopin luonnetta kuvaten.Onhan noita mahdollisuuksia vaikka miten, osais vaan päättää sen sopivan.Tai sitten voi postittaa kortin ja laittaa siihen vaan lasten nimet.Näin minä taidan tehdä, kun ei se harpyija edes osaa kiittää, ei millään tavalla näytä edes saaneensa mitään, joten ei varmaan tarvi vaivaa sitten nähdäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja god jul:Anopille (ainakin mun) sopis kukaksi joku kaktus tai ohdake. Niistä voi sommitella näyttävän kokonaisuuden, kun lisää sinne vielä kuivaa jäkälää, tikkuja,koiranjätöksiä vaikka tai mitä nyt ikinä keksiikään.Mielikuvitus rajana. Tai sitten kaunis lasipullollinen hyvältä tuoksuvaa arsenikkia tai jotain muuta herkkua,anopin luonnetta kuvaten.Onhan noita mahdollisuuksia vaikka miten, osais vaan päättää sen sopivan.Tai sitten voi postittaa kortin ja laittaa siihen vaan lasten nimet.Näin minä taidan tehdä, kun ei se harpyija edes osaa kiittää, ei millään tavalla näytä edes saaneensa mitään, joten ei varmaan tarvi vaivaa sitten nähdäkään.
Ohhoh! Onko hän ollut aina jossain reissussa, kun olette käyneet siellä? Vai onko matka teiltä sinne pidempi kuin heiltä teille?
Anoppila on... miten sanois... sotkuinen, likainen, Kaikki mikä tippuu lattialla, saa olla jne. Ei semmoseen paikkaan mennä liikkuvaisen 9kk kanssa, mikä syö kaiken mitä käsiinsä saa. Kissat kusee nurkkiin, leivänmurut, hiekat, kaikki lattialla. Kesällä vielä käytiin kun vauva pysy jotenkin aloillaan, nyt en, sori nyt vaan, voi kuvitella päästäväni muksua lattialle
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:Herkkukori +100kg matamilleMuita ideoita?
Alkuperäinen kirjoittaja jill:Oi Lacrimosa!! Kiitos! Tuossapa oiva lahja, onko peräti anopin jakkara?