Anopin kanssa erimielisyys lasin hankinta vai risteily...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "krista"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"krista"

Vieras
Olen säästänyt rahoja omien lasien hankintaan, viimeksi kävin tarkastuksessa pari- kolme vuotta sitten. Anoppi on jankuttanut siitä, että meidän täytyy käydä lasten kanssa risteilyllä. Ja kun kerran olen säästänyt rahaa niin on varaa mennä. Mies on sama mieltä mun kanssa, lasien hankinta. Anoppi on puhunut suoraan lasten siihen tyyliin "Eikö olisi kivaa käydä laivalla Virossa tai Tukholmassa. Sanoin kerran, jos maksat matkan ja muut kulut niin lähdetään tai vie itse heidät risteilylle. Vähäksi ajaksi hiljeni, mutta viikon päästä taas rupesi puhumaan siitä risteilystä.
Olenko tosiaan itsekäs kun haluan hankkia lasia eikä lähteä risteilylle?

Jos on niin persaukinen, että pitää säästää rahaa Viron tai Tukholman risteilyyn niin ei kai ole mitään järkeä sellaiselle lähteä, etenkin jos on silmälaseista tarvetta?

No paljon sä oot säästänyt? Laseja saa aika edullisesti nykypäivänä eikä risteilytkään äkkilähtönä paljoa maksa. Eli molemmat? Tehkää lasien ostosmatka Tallinnaan, sieltä saat vielä halvemmalla.

Oli tää provo tai ei, ja oli ap. kuin köyhä hyvänsä, niin kyllä mua eniten ihmetyttää vastaajat jotka eivät näe mitään väärää siinä että anoppi tälläisistä asioista saisi muka päättää. Eihän se nyt sen anopin asia ole, ja vielä että aletaan lapsille puhua tuohon sävyyn.

• Tykkää
Reactions: No'One
[QUOTE="huh";26883447]No, onneks ei olla niin persaukisia, että tarvitsisi tuollaisten pikkuhankintojen välillä valita... mutta tietenkin hankit ne lasit.[/QUOTE]

Kaikille ne lasit ei ole pikkuhankinta, kun osalla meillä on sellaisia vahvuuksia, jotka ei kuulu noihin optikkoliikkeiden tarjouksiin, jotka 99,99 % tapauksista koskee vain varastovahvuuksia. Esim. minulle pelkät linssit maksoivat pari vuotta sitten yli 500 euroa.

Ei olla persaukkaisia. Kesän aikana ollaan matkiustellut lasten kanssa ympäri Suomea. Ja jos säästin rahaa niihin laseihin ei se tarkoittaa, että ollaan persaukaisia. Virosta jos lähtee hankkimaan niitä lasia, niin ei ne pysty antaamaan saman tein.

Yhteistyössä