Anopin kootut möläytykset osa 2315

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UniQuePopPy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

UniQuePopPy

Tunnettu jäsen
18.04.2012
2 289
128
63
Eilen mies ilmoitti että hänen vanhempansa tulevat syömään meille, koska haluavat maistaa grillattuja herkkusieniä (anoppi EI ole sienten ystävä)... No, me sitten väsättiin herkkusienet ym. grillattavat ennen kuin tulivat...
Anoppi otti yhden herkkusienen, maistoi ja mun mies kysyi miltä maistuu? Anoppi "ei oikein hyvältä". Noh, koko loppu syöminen meni kuunnellessa sitä, että anoppi ei tykkää sienistä ja ei maistu hyvältä. Ja hänen puheistaan sain minä sellaisen käsityksen, että anoppi yritti ylipuhua muutkin sanomaan herkkusieniä pahoiksi... Ja sitä sitten sain kuunnella hampaat irvessä. Kaiken huippu oli, kun anoppi ei pysynytkään syömään herkkusientä loppuun ja sanoi jossain vaiheessa isälleni (joka oli myös meillä käymässä samaan aikaan), että "isä sanoi aikoinaan että mitä sitä turhaan paskaa syömään". Oliko tuo nyt kovinkaan tahdikasta?! :O Mun isä eikä kukaan muukaan kommentoinut mitään... Mua joskus NIIN keittää, kun anoppi päästelee suustaan mitä sattuu!

Ja viime viikolla anoppi vertasi mun mahaani toisen ihmisen mahaan, joka on raskaana jo yli puolessa välissä. "Teillähän on yhtä isot mahat", jep, kiitos vaan anoppi kun vertaat painoindeksiltään 25:tosta 38:saan...

En mä noista jaksa suuttua, mutta mä en ymmärrä, miksi pitää huomautella kaikesta ja ihan turhasta... Puuh....

Anopeilla on aika usein suussaan "sammakon rajoitin rikki" eli päästelevät suustaan sammakoita ihan huomaamattaan.

Minä olen niin pirullinen miniä että jos anoppi kävisi meillä (ei käy, on saanut jo porttikiellon) niin olisin taatusti huomauttanut ruoan moittimisestaan. Aikuinen ihminen eikä osaa käyttäytyä, hyi.

Ennakkoluuloinen anoppi. Voisin kuvitella, että vaikka oiski tykännyt sienestä niin ei ois sitä myöntäny ;) Tuli tästä mieleen kun kerran oltiin anoppilassa ja tehtiin tortilloja. No mitäs appiukko laittaa tortillan täytteeksi... Poron kieltä :D :D

anoppi sanoi "miksi" vauvauutisiin.
anoppi arvostelee lapsemme, kun mies ei ole paikalla (heidän pitäisi olla keittiöpiikoja, koska ovat tyttöjä, anoppi itse kun ei jaksaisi tehdä mitään, on terve ja eläkkeellä)

[QUOTE="vieras";26601532]Ennakkoluuloinen anoppi. Voisin kuvitella, että vaikka oiski tykännyt sienestä niin ei ois sitä myöntäny ;) Tuli tästä mieleen kun kerran oltiin anoppilassa ja tehtiin tortilloja. No mitäs appiukko laittaa tortillan täytteeksi... Poron kieltä :D :D[/QUOTE]

nimenomaan, ei myönnä. Tuosta tulikin mieleen, kun anoppi on monet kerrat sanonut, minä en syö mitään pitsoja... Joskus kun ovat sattuneet täällä käymään, että ollaan syöty pitsaa niin anoppi suorastaan kerjää palasta ja syödessään toitottaa "minä en välitä pitsasta, minä en tykkää" mutta silti sitä ollaan kieli pitkällä kerjäämässä... Mitä se tuolla asialla voittaa? Ja kenelle se tuolla yrittää sanoa ja mitä?

Mun anoppi taas tiesi kertoa, että meidän esikoisella oli syntyessään napanuora vartalon ympärillä siksi, että istuin raskausaikana jalat ristissä. Varoitteli yhtä toista odottajaa asiasta, jottei tämä olisi yhtä varomaton :O

Toisella meidän lapsista oli napanuora kaulanympärillä syntyessään. Tätä anoppi ei tosin tiedä. Tähän syy olis varmaan että oon nukkunut väärällä kyljellä tjsp.

Oma äitini on kamala anoppi.. Kerran tokas miehelleni kun se kieltäytyi kahvipullasta (diettas kisoihin ja äiti kyllä tiesi sen kun asiasta erikseen mainitsin, ettei tuputa väkisin pullaa), että se entinen oli kivempi mies kun sille kelpas köyhän eväät... Voi jeesus että keitti sillon!! :kieh:

Vanhuksilla alkaa tulla lapsuus uudelleen... anoppikullan pitää maistaa 12 kertaa, niin alkaa maku tuntumaan tutulle... =)

Eli koko kesän tarjoilette herkkusieniä.

Mun anoppi on hirveen nirso. Ei ikinä kerro etukäteen, ettei tykkää jostain, vasta kun ruoka tuodaan eteen sanoo, että kyllähän hän muuten söisi, mutta kun tässä on tätä ällöttävää x tai kun tuo X on laitettu sellaisella tavalla että häntä iljettää.

Yleensä kuvailee aika roisista, että miksi ja millä tavalla ällöttää ja mitä häenelle tulee mieleen. Oikein istui kyökkimäss vieressä kunn 1v säi viiliä, että hyi kun on limaista ja venyvää, hyi hyi hyi.

Mutta myöhäsitä se taitaa olla vanhalle ihmiselle enää kenenkään pöytätapoja opettaa. Vähän ole oppinut ennakoimaan näitä tilanteita. Appia ukkoa ilmeisesit nolottaa ja hän vähän vaivihkaa kyselee ykstyiskohtai ja sitten saattaa sanoa, että tai mitä jos laittaisitkin tavalla x tai laitat Y ja Y tarjolle erikseen, että jossain kokki ohjlmassa hän näki niin tms. Mutta sitten välillä ei vaan ole mahdollista jättää sitä kesekisintä ruokaainetta viimetipassa jollain muulla...

Yhteistyössä