Anopista nurisen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Olin eilisen päivän pois ja anopppi oli hoitamassa meillä lasta. Ollaan vaihdettu lapsen kanssa huoneita, mutta vaatteita ei olla ehditty vaihtamaan kaapeista. Nyt sitten eilen anoppi ja lapsi olivat päättäneet vaihtaa kaappeja.

Hyväähän se anoppi tarkoitti, mutta minusta on epäkohteliasta mennä omin lupineen toisten kaappeihin, varsinkin kun siellä kaapissa on meidän ehkäisyvälineet ja taisi muutama elokuvakin olla=(

Eilen illalla ajateltiin miehen kanssa harrastaa seksiä, mutta kummasti into lopahti kun tajuttiin, että anoppi oli laittanut ehkäisyvälineet siististi pinoon jotta kortsut on helppo ottaa...

:laugh:

Naurattaa hitusen tuo viimeinen lause.. mutta hyväähän se anoppi vain on tarkoittanut.. vaikka joku muu olisi ehkä lopettanut kaappien siivoamisen siinä vaiheessa kun on nähnyt siellä yksityisiä tavaroita..

Jutussa oli oleellisempaa, että oli kortsuja kaapissa kuin hyvä apu anopilta. Anopillakin on ilmeisesti lapsi, koska teilläkin on lapsi ja silloin hänen täytyy ymmärtää miksi kortsuja oli kaapissa ja hänen on täytynyt ainakin kerran harrastaa seksiä. Ei niitä tarvi hävetä. Outoja suomalaisia.

Ja nyt sitten häpeätte sitä että anoppikin tietää teidän huolehtivan ehkäisystä ettei tule ihan jatkuvalla liukuhihnalla vahinkolapsia?
Eikähän se anoppikin joskus ole ollut nuori ja hankkinut lapsia vai?

En minä niitä häpeä, mutta en nyt välttämättä halua, että anoppi tietää minkä merkkisiä kortsuja käytämme, onko niissä nystyröitä tai muita erikoisefektejä.

Kuten sanoin, hyväähän hän tarkoitti, mutta olisi edes soittanut ja kysynyt luvan ennen kuin alkaa kaappeja penkomaan. Tulee sellainen "häväisty" olo kun kaikki intiimimmät tavarat täytyy omassa kodissa laittaa lukkojen taakse sen takia kun anoppi on liian omatoiminen.

:laugh:

Mun täti oli poikansa muutossa ja sukkalaatikosta löytyi vaimon dildo :D siinä se hänen anoppinsa (eli tätini) oli, että hyi kamala mikä tämä on ja heilutellu sitä koko kämppää ympäriisä muille näyttelemässä (huumorimielessä ) :D

No tuskin se anoppi niitä teidän kumeja sen tarkemmin on tutkinut..muuta kuin nuppineulalla puhkonut jos kovakin mummo kuume anopilla :laugh: :laugh: :laugh:

Parasta kun unohdatte koko asian ja jatkatte samaan malliin,olkaa kiitollisia anopin avusta vaikka voikin tuntua tungettelevalta..elämä on ;)

Mä oon jo pakannu suurimman osan meidän tavaroista muuttoa varten ja oon joko just synnyttäny tai viimeisilläni muuton aikaan, joten varmaan yks jos toinenkin näkee ja nykii meidän henk.koht.tavaroita muuttoapuna ollessaan. Yks läpinäkyvä, kannellinen muovilaatikko on täynnä seksipärttöö kamppeista leluihin ja jos joku siitä slaagin saa niin se on voivoi.

Unohtakaa ne kortsut. Väitätteko että olisitte onneasta soikeana kun tulistte joku kerta kotiin ja anoppi ja appiukko olisi omin toimin ilman lupaa menneet teidän kaappeihin ja jarjestelleet ne mieleisekseen.
Hattua nosta jos ette siitä pahastuisi, mutta minä kyllä otin nokkiini. En minäkään anopin kaappeja myllää luvatta.

Kyllä muakin nolottaisi. Vaikka kuinka anoppi tietäisi että seksiäkin meillä harrastetaan. Tuskin te arvostelijatkaan kortsujanne ja dildojanne missään näkyvillä säilytätte..? Eli siis miksi itse niitä sitten häpeätte?

Kun menet seuraavan kerran anopin kotiin ja sopiva tilanne osuu kohdalle, vaihda huviksesi heidän makkarissaan kaksi hyllyllistä tavaroita keskenään. Osaat kyllä katsoa, mitkä ovat hassuimmat vaihtoehdot. :)

Muut ehkä yrittävät jotenkin ieventää ap:n noloutta vähättelemällä asiaa, mutta minä kyllä ymmärrän ihan hyvin, että tulee vähän sorkittu olo. Mutat onneksi kyse on kuitenkin pikkuasiasta, jonka voitte varmaan pian unohtaa.

Dildoja meillä ei ole ja muitakaan alan leikkikaluja, joten eipä tarvi pelätä.
Pillerit ja kortsut löytyy lääkelaatikosta josta muuten onkin anoppi etsinyt itselleen monasti meillä ollessaan särkylääkettä ;)
Että se siitä arvostelusta,
jos anoppini ei kestä meillä nähdä kortsuja ja e-pillareitä lääkelaatikossa niin se on VOI VOI..
Ihan lasten ulottuvillakaan en niitä meinaa pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Unohtakaa ne kortsut. Väitätteko että olisitte onneasta soikeana kun tulistte joku kerta kotiin ja anoppi ja appiukko olisi omin toimin ilman lupaa menneet teidän kaappeihin ja jarjestelleet ne mieleisekseen.
Hattua nosta jos ette siitä pahastuisi, mutta minä kyllä otin nokkiini. En minäkään anopin kaappeja myllää luvatta.

Siis eikö tässä ollut kyse siitä että he olivat siirtäneet tavarat toisesta huoneesta toisen huoneen kaappeihin? Minusta se on kiva apu, voinhan itse ne järkkäillä mieleiseksi sitten, mutta ei ainakaan enää tarvii kanniskella niitä.
Ja luultavasti teidän lapsi on ollut kärsimätön saamaan muuton loppuun saakka, ja mummo on myöntynyt siihen. Eli en suuttuisi.

Yhteistyössä