Anopista vali-vali-valia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vattupasi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vattupasi

Vieras
Ärsyttää kun mun "maailmanparasanoppi" on lupaillut jo pari viikkoa lapselleni, että lähtee hänen kanssaan ostamaan talveksi tarpeellista (kengät, hatun, hanskat) Hanskat hain jo itse kaupasta, kun ilmat kylmeni. Kengillä ei ole kiirettä / tarvetta, kun meillä vielä viime vuotiset hyvät. Lakkia kyllä tarvittais. Mutta jotenkin nyt ei ole ollut sopivaa hetkeä... -Inhottavinta on, että kyselee lapselta milloin lähdettäisiin ja mä oon sanonut että milloin vaan. Mutta mitään ei tapahdu! Ja nuorimmaista ei tälle reissulle halua, taaskaan. :( Mä vien pienen vaikka hoploppiin itse, ettei jää hänelle paha maku suuhun. (jos nyt pääsevät ikinä mihinkään) -huh. kiitos kun sain vähän motkottaa. Ja nyt motkottakaa mulle takaisin sitten. :D

Minä tekisin niin, että menisin molempien lasten kanssa kauppaan ostoksille yhdessä ilman anoppia ja ostaisin tarvittavan ja olisin niin kamala, että kun anoppi seuraavan kerran asiasta mainitsisi, niin sanoisin, että ostettiin jo ja maksoivat sen ja sen verran, jos haluat maksaa. :) Olen ihan kamala!

No jos ei lapsia kohtele tasapuolisesti, niin saa tuommoset reissut minun mielestä jäädäkin. Viettäkäähän keskenään kiva päivä lasten kanssa ja osta sinä ne vaatteet ja kengät, niin molemmat pääsee mukaan ja käytte vaikka jätskillä tai hampparilla samalla :)

juu, tätä itsekin ajattelin. Mutta kun esikoinen ei tykkää shoppailla, mutta mummostaan tykkää ja tekis hänen kanssaan mitä vaan (ja mun kanssa vaan kiukuttelee..) Pitänee ryhtyä pohjustamaan ensi viikolle kauppareissua.

niin mä yleensä teenkin, mutta en aina jaksa ensin tuoda väärän kokoista ja taas seuraavalla kerralla palauttaa. Esikoinen on jossain ihme kasvupyrähdyksessä, että lakki olis kyllä hyvä sovittaa. Niin, ja sillä reissulla en tekis viikon ruoka-ostoksia, vaan hienosti "shoppailtaisiin". Pitänee houkutella kahvilan jätskiannoksella. ;) -anoppi on vähän tuollainen jahkaaja-tyyppi, mutta eniten raivostuttaa, että lupailee LAPSELLE kaikkea ja sitten ei kuitenkaan toteudu.

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
No jos ei lapsia kohtele tasapuolisesti, niin saa tuommoset reissut minun mielestä jäädäkin. Viettäkäähän keskenään kiva päivä lasten kanssa ja osta sinä ne vaatteet ja kengät, niin molemmat pääsee mukaan ja käytte vaikka jätskillä tai hampparilla samalla :)

Peesaus tälle. Yritä nyt vaan jotenkin saada esikoinen suostuteltua lähtemään ostoksille. Vaikkapa just lupaamalla jotain kivaa reissun päätteeksi. Kuinka vanha esikoinen muuten on? Tyttö vai poika?

Yhteistyössä