anopit kertomuksia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja määkyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

määkyjä

Vieras
elikkä niistä niin ihanista anopeista. saa niistä vuodattaa mitä haluaa ja mua kiinnostaa vähän kuullakkin et onko muilla "pahoja" anoppeja kuten mulla tuntuu olevan.

Meillä siis jos anoppi kuulee minu tai mieheni sanovan poikkipuoleisen sanan niin se on mun syy ja "ei sun ois taas tarvinnu aloittaa tota riitaa"-lause tulee joka kerta.
Samoiten jos multa anoppi kysyy mielipidettä, ei hän kumminkaa anna mun sanoa sitä vaan keskeyttää ekan lauseen jälkeen.
Anoppini ei koiraa omista mutta hyvin neuvoo myös koirankoulutuksessa vaikka ei sillä oo tuontaivaallista tietoa.
Ja lapsiani minä en osaa kasvattaa, tässä asiassa ollaan melkeen jokaisesta sen korvaan pääsevästä asiasta vänkätty, olen yrityänyt "ottaa oppia vanhemmalta", mutta tää menee jo yli hieman
Tässä murto-osa kaikesta.

Mun anoppi ei uskalla puhua kotonaan puhelimeen kun sitä voidaan muuten salakuunnella, naapuri salakuuntelee jollain laitteella. Ulkona voi puhua. Tv:stä voidaan häntä seurata ja naapuritalon parvekkeella on kamera, jolla häntä seurataan koko ajan, ei voi siksi mennä omalle parvekkeelleen ollenkaan. Kuulee seinän takaa puhetta, kun hänestä puhutaan pahaa ja juonitaan kaikkea hänen päänsä menoksi. On varma, että hänestä yritetään tehdä hullua ja holhouksen alaista ja on pannu välinsä poikki vanhimman poikansa kanssa sen takia, että uskoo tämän olevan kaiken takana. Ei voi tulla meidän vauvan ristiäisiin kun ei voi lähteä toiselle paikkakunnalle, koska jos hän lähtee niin hänen kotinsa tyhjennetään silläaikaa ja hänet kärrätään vanhainkotiin....

että sellasta.

Mun anoppi ei uskalla puhua kotonaan puhelimeen kun sitä voidaan muuten salakuunnella, naapuri salakuuntelee jollain laitteella. Ulkona voi puhua. Tv:stä voidaan häntä seurata ja naapuritalon parvekkeella on kamera, jolla häntä seurataan koko ajan, ei voi siksi mennä omalle parvekkeelleen ollenkaan. Kuulee seinän takaa puhetta, kun hänestä puhutaan pahaa ja juonitaan kaikkea hänen päänsä menoksi. On varma, että hänestä yritetään tehdä hullua ja holhouksen alaista ja on pannu välinsä poikki vanhimman poikansa kanssa sen takia, että uskoo tämän olevan kaiken takana. Ei voi tulla meidän vauvan ristiäisiin kun ei voi lähteä toiselle paikkakunnalle, koska jos hän lähtee niin hänen kotinsa tyhjennetään silläaikaa ja hänet kärrätään vanhainkotiin....

että sellasta.

Skitsofrenia???

Mun anoppi taitaa tykätä musta vähän liikaakin, osti mulle meinaan kihlasormuksen, laittoi miehen kuitenkin antamaan sen.
Kun selvisi ettei sormusta ollut ostanut mies vaan anoppi niin otin sormuksen sormesta pois. Anoppi sitten kysymään -missäs sinun kihlasormus on, joko on vihkipäivä päätetty ensi kesälle? Vastasin napakasti että oishan anoppi voinu ihan rohkeesti kaiverruttaa sen oman nimensä siihen rinkulaan ja antaa sitten minulle. Tietenki anoppi pyrjähti tuosta mutta niin suuttui appiukkokin, koska poikansa on niin vätys että antaa äidin päsmäröidä tuolla tavalla ja sai anoppikin puhuttelun mieheltään.

Sillon kun ootin esikoista, niin kylässä käydessämme anoppi tutki luvatta mun matkatavarat selvittääkseen, olemmeko ostaneet jotain vauvalle.

Lapsen syntyessä arvosteli joka asiaa ja lapsen kasvaessa kommentoi mm. kuinka hän opettaisi viikossa lapsen puhumaan ja kävelemään, kun me olimme tässä epäonnistuneet (ikää lapsella silloin 1v 1kk). Lapsi oppi kävelemään kyllä sitten, mutta puhe jäi, jolloin lapsella todettiin autismi ja kehitysvamma. Nyt 4- vuotiaana puhuu jo aika paljon (ehkä saman verran kun kuopuksemmekin 2- v.). Mummo kommentoi joka kyläreissulla lapsenkin kuullen, että ihan normaali poika sinusta vielä tulee :(

Alkoholi on myös kovassa käytössä. Syystä olemme pitäneet varsinkin kuopuksen ja mummon välit vähän viileämpinä. Näkevät kyllä toisiaan, mutta lapset ei mene enää esim. yökylään mummolaan.

Joo, aikoinaan kun olin eka ukkoni kanssa, niin alusta asti anoppi inhos mua.kerran tuli apukuskin puolelta (kun istuin siinä) riuhtomaan avainta lukosta ja sanoi nyt tämä ralliajo loppu tähän!en meinannu uskoa todeksi, mutta hieraisin silmiä ja yhäkin siinä oli!oikeen puuskutti!huusi etten saa niiden poikaa nähä ikinä enää!miehensä sanoi että saa nähä, mutta suuttui kun poika oli ottanut auton ilman lupaa..loukkasi niin pahasti mua häissämme , että itkuun päättyi häät..oli piilottanut pojalleen mun lähettämät kirjeet ja sanoi että usutin neekerin heidän ovelleen viemään kirjettä!kaverini tummaihoinen...piilotti poikansa vaatteet ja heitti joskus kylpyammeeseen että märkinä ovat ettei vaan voi lähteä mua luo..onneks pääsin siitä eukosta kun ero tuli muutaman vuoden jälkeen mulle ja omalle miehelleni!

Yhteistyössä