anopit ne joskus tosiaan osaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailen

Vieras
tuli tuosta anoppi+kakku-ketjusta mieleen oma anoppini, jonka mielestä olen siis kelvoton miniä. pahin lause oli, ku hän tuntee olevansa huono äiti, ku poikansa ottanu tämmösen naisen. ois pojan nimittäin pitäny hänen mielestään ottaa uskovainen neitsyt. poika eli mieheni totes, että mitä hän semmosella ois tehny, ei mitään.

Olen ton kakkuketjun alottaja.

Tuttua on nuokin, hänen poikansa olis ansainnu vähän fiksumman ja ahkeramman naisen. Olen tämmönen laiskimus mikä jäi lapsien kanssa kotiin enkä lähteny töihin!

MInulla taas on anoppi joka aina ja joka paikassa kehuu minua. On sanonut suoraan ettei odottanut saavansa ikinä lapsenlapsia, mutta nyt on jo kaks. Ja kaikki on minun ansiotani. Mieheni ei ole ollut mikään lapsirakas ennen omia lapsiaan. Yks huono puoli mun anopissani on, hän on alkoholisti eikä myönnä sitä. Putki saattaa kestää monta viikkoakin ja sitten ku on lupauksia särjetty niin pyydellään taas anteeks 2-4 viikkoa ku ollaan kuivilla.

mulla toi käly on ominut itselleen anopin tehtävät, kun ei anopista enää ole siihen. onneksi ei usein ole neuvomassa, mutta sitten antaakin tulla rankemmalla kädellä. "kun hän on nyt tätä aisaa miettinyt, niin kyllä sun pitäisi tehdä näin kun hän meinaa." = jos et tää jää jankutus päälle.

voi meitä. kyllä mää ite aijon hyväksyä mun poikien tyttökamut ja vaimot, oli ne mimmosia tahansa, koska eihän se ole minun valintani vaan poijat valittee ihan ite. mulla kun ei oo minkäänlaisia välejä omaan äitiin (enkä tahokaan) niin ois kiva, jos ois anopin kaa edes kivaa, mutta kun ei niin ei.

Yhteistyössä