Anopit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaa

Vieras
Kuinka teillä tulee anopit keskenään toimeen? Täällä ei tunnu anopeilla ainakaan olevaan oikein mitään ihmeellistä sanottavaa toisilleen,vaikka ovat samanikäisiä yms. Eilenkin huomasin, kun olivat kylässä meillä molemmat,että mulkoilivat vain toisiaan, jotain jutustelua yrittivät tehdä.Toinen pätee lastensa kautta ja toinen taas ei voi sietää sellaista.

Ei heillä ole jutusteltavaa kuin suurin piirtein 'onpa hieno ilma'. Ovat ihan eri planeetoilta vaikka ikäeroa ei paljoa olekkaan. Minun äitini on nuorekas ja elää tätä päivää ja anoppini taas todella vanhan aikainen ja kaavoihin kangistunut...

Hyvin, sen mitä ovat toisiaan nähneet (oisko 2 kertaa...). Miehen äiti asuu Ibizalla ja mun äiti tossa parin kilometrin päässä. Kyllä niillä on jutun juurta riittänyt, vaikka ikäeroa on yli 10 vuotta ja elämänpiirit ihan erilaiset.

Nyt ollaan lauantaina lähdössä mummin luo Ibizalle, ja mukaan tulee mun isä, äitipuoli, sisko ja siskopuoli. Äitillä on töitä, muuten sekin olis varmaan tullut. Mun sisko on siellä viettänytkin jo 4 kesää kokonaan.
Eli kai nuo suvut ihan hyvin keskenään pärjää muutenkin, eihän sinne muuten kukaan haluaisi mukaan tai vastaavasti anoppi huolisi ketään meidän lisäksi.

Meilläkään eivät anopit ole tavanneet toisiaan kuin meidän juhlissa. Siis kihlajaiset, häät ja lasten ristiäiset.. Olisivatko yksillä esikon synttäreillä olleet yhtäaikaa. Yhteistä voisi muuten ollakin, mutta mun äidin erittäin huono itsetunto estää isommat juttelut..

mun äiti on sellai nuorekas,(aika nestepitoinen) ulkomailla asuva boheemiluonne ja miehen äiti sellainen joka halveksuu moisia...
mutta eipä heidän tarvihte nähdä.pari kertaa nähneet koko aikana toisiaan :)

Yhteistyössä