anoppi asiaa, positiivisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumimama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kumimama

Jäsen
22.02.2008
101
0
16
Täällä lukee monasti huonoista/rasittavista anopeista. Kait maalimasta löytyy vielä ihaniakin anoppeja?...
Mä aloitan: Mulla on ihana anoppi. Se ymmärtää mua, auttaa kun taritaan apua ja esim. tulevana viikonloppuna lähdetään kahdestaan Helsinkiin viikonloppua viettämään.
Eihän tämä aina ole ollut tällaista ihanuutta, mutta vuosien varrella olemme kasvaneet ja oppineet olemaan toistemme kanssa ilman hampaiden kiristelyä.
Sana on vapaa. =)

Mullakin on tosi kiva anoppi, huumorintajuinen, rento ja pullantuoksuinen mukava mummi =) Eilen ja tänään ovat appiukon kanssa olleet täällä koululaisten seurana syyslomalla, kun me ollaan isännän kanssa painettu duunia. Anoppi on molempina päivinä laittanut ruoatkin valmiiksi, kun tullaan töistä =) Olemme enempi ystäviä kuin anoppi ja miniä.

Mulla myös suurenmoinen ja ihana ihminen anoppina. Vuosien varrella opittu tuntemaan toisemme ja tuntuu et arvostus toisiamme kohtaan kasvaa. Koskaan ei ole puuttunut sanallakaan elämäämme ja apua/tukea saanut silloin kun on sitä tarvinnut ja itse olen myös pyrkinyt olemaan ystävä.

Yhteistyössä