Anoppi haluaa, että meille tulis kaksoset! :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hui apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hui apua

Vieras
Oliskohan sitte valmis tulemaan auttamaan hoidossakin? Meinaan, tuosta sen kasvattamasta pojasta ei oo kyllä yhtään vauvanhoitajaksi, se on nähty jo kahden ensimmäisen lapsen kanssa. Nyt oon raskaana rv 9 ja anoppi TAAS hihkuu, että josko teille nyt tulis ne kaksoset, kun mieheni isällä oli yhdet veljet kaksosia. ja sitä rataa. Mitenkä tuolle nyt sanoisi nätisti, että ei kiitos meille kaksosia. On kaksosraskauksissa enempi riskejäkin...

Kaksi kertaa olette väistänyt luodin. Eiköhän se noita nyt kolmannella kerralla ole onnistunut teille kaksoset manaamaan. Että hyviä univelkoja sulle! :kieh:

Sama täällä! Meillä kaks tyttöä ja molempien odotusaikana toivonut et ois nyt kaksoset. Hänellä itsellään kun nuorimmat on kaksoset... Mä oon vaan aina kuitannu, et näillä hermoilla ei kaksosia hoideta. Niinku ei hoidettaiskaan. Et ehkä niitä suodaan vaan niille joilla on hyvät hermot ja voimia siihen työmäärään!

Sano että jos suvussa on kaksosi niin se "rasite" on vahvempi jos äidinpuolella on niitä kaksosia kun isän puolelta kun äidin munasoluthan jakautuu tai sitten niitä on valmiina kaksi hedelmöittymään. Vai olenko väärässä tästä "rasitteesta"/mahdolliduudesta/toden näköisyydestä saada kaksoset.

mä haluaisin kaksoset! mut en haluaisi niitä hoitaa! tai siis haluaisin toki hoitaa,mutta en jaksaisi... että aina voi haluta,toivottavasti ei tule.
(no sit ne poksahtaa kolmoset kun nyt näin sanoin..)

Alkuperäinen kirjoittaja tuttua tuttua...:
Sama täällä! Meillä kaks tyttöä ja molempien odotusaikana toivonut et ois nyt kaksoset. Hänellä itsellään kun nuorimmat on kaksoset... Mä oon vaan aina kuitannu, et näillä hermoilla ei kaksosia hoideta. Niinku ei hoidettaiskaan. Et ehkä niitä suodaan vaan niille joilla on hyvät hermot ja voimia siihen työmäärään!

No joo,ei kyllä ois pitäny sitte mulle sellaseia poksahtaa...ei tosiaan oo hyvät hermot eikä voimia =( kaikki aina niitä kaksosia ihastelee...kumpa itekki jaksais ihastella...

Yhteistyössä