Anoppi ilmestyi sit yhtäkkiä saunaan :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vihainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vihainen"

Vieras
Oltiin mieheni kanssa appivanhempian mökillä saunassa kun anoppi yhtäkkiä avas oven jä änkes iteensä saunaan meidän kanssa. Mies ei lainkaan ymärtänyt kun kerroin että oli mielestäni täysin sopimaton teko....grrr

Mitäs te siellä saunassa sitten teitte?

Itse en ole murrosiän alettua saunonut isäni kanssa, mutta toisissa perheissä on toisenlaiset tavat ja se on ihan ok, ei mitenkään sopimatonta. Jos appiukko olisi kysymättä samaan saunaan ängennyt, niin sitä nyt sopisikin vähän ihmetellä.

No hyi, ei olis kyllä ollut ok täälläkään. Mieluiten saunon yksin, oman puolison ja pienten lasten kanssa ok mutta enpä saunois edes omien teinien, vanhempien tai kavereideni kanssa. Saati sit anopin, hyh.

No hyi, ei olis kyllä ollut ok täälläkään. Mieluiten saunon yksin, oman puolison ja pienten lasten kanssa ok mutta enpä saunois edes omien teinien, vanhempien tai kavereideni kanssa. Saati sit anopin, hyh.

Toivottavasti tämä oli sarkasmia. Et saunoisi omien lastesi kanssa? Minkälaisen kuvan annat lapsillesi tällä? Että häpeät itseäsi tai heitä ja että alastomuudessa on jotain pahaa? Huh huh...

Olin kerran menossa mieheni kanssa saunaan appivanhempien luona. Emme olleet ehtineet vielä pesuhuoneesta pois, vaan seisoimme juuri saunan ovella nakuina, kun anoppi kiskaisee pesuhuoneen oven auki ja alkaa selittämään jotain jonninjoutavaa. Tiesi siis, että olimme menossa saunaan, mutta pakko oli vielä jotain saada sanottua ennen sitä. En tehnyt asiasta numeroa, koska anoppi vain on sellainen, ettei tajua, että toiset ihmiset kokevat kiusallisena tuollaisen. En ole itse niin avoin, että haluaisin ehdoin tahdoin hetkua anopin edessä alasti. Etenkään, jos tilanne tulee tuolla tavalla täysin puun takaa, ettei ole yhtään ehtinyt varautua.

Anoppi itse sen sijaan pyörii kyllä huushollissaan välillä alasti tai vähissä vaatteissa ihan luontevasti. Ei siinä mitään, toki jokaisella on siihen lupa omassa kodissaan. Alkuun sekin aiheutti itselleni kiusaantuneen olon, nykyään jo aika tottunut. Sinällään olisi minusta kuitenkin huomaavaista ajatella toisiakin näissä asioissa. Edes sen verran, ettei tunge saunaan toisen kanssa, jos ei tiedä sen olevan ok. :)

Toivottavasti tämä oli sarkasmia. Et saunoisi omien lastesi kanssa? Minkälaisen kuvan annat lapsillesi tällä? Että häpeät itseäsi tai heitä ja että alastomuudessa on jotain pahaa? Huh huh...

Tätä mä en tajua. Ihminen ei saa haluta pitää kroppaansa yksityisenä ilman, että sen tarkoitus on levittää alaikäisille alastomuuden pahuutta. Miksi sulla on oikeus kokea ja määrätä omaa kroppaasi, mutta toisin tuntevilla ei? Miksi minä en saa päättää kuka näkee alastoman kroppani mutta sinä saat?

[QUOTE="huhhuh";30027179]Höh, olette te kummallisia suomalaisia. Kai sitä voi saunoa kenen kanssa vaan, ainakin samaa sukupuolta olevan kanssa. Minä olen saunonut anopin kanssa kahdestaan.[/QUOTE]

Kadehdin sinunlaisiasi reippaita tyyppejä, jotka voivat nakuna heilua missä vain kenen seurassa onkaan. Ja silloin on vaikea selittää miksi se sitten tuntuu niin hankalalta, jos saunakaveriksi ei halua kuin tarkkaan valitut tyypit. Että ainakin siinä on jonkinlainen yksityisyyden tarve voimakas ja hajurako ettei kaikkea halua toisen kanssa jakaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30027177:
Tätä mä en tajua. Ihminen ei saa haluta pitää kroppaansa yksityisenä ilman, että sen tarkoitus on levittää alaikäisille alastomuuden pahuutta. Miksi sulla on oikeus kokea ja määrätä omaa kroppaasi, mutta toisin tuntevilla ei? Miksi minä en saa päättää kuka näkee alastoman kroppani mutta sinä saat?

Mitä pahuutta on alastomuudessa? Ihan oikeasti en ymmärrä. Kun ei sitä saunomisen yhteydessä mitenkään liitetä seksuaalisuuteen. Eikä seksuaalisuudessa itsessään ole siinäkään mitään pahaa. Enkä tiedä ainuttakaan teiniä joka pitäisi omia vanhempiaan millään lailla seksuaalisina. Päin vastoin.

Ja tottakai jokaisella on oikeus määrätä omasta vartalostaan. Pahuutta en vaan ymmärrä...

Meillä on yleensä miehen sukulaisten kanssa mökkeillessä miesten ja naisten saunavuorot. Näin on ollut kyllä oman sukunikin kanssa jo lapsuudessani. Tämä siis ok. Itse vaan en yleensä saunaan mene, joten siinä mielessä ymmärrän aloittajaa, koska hän ei voinut valita.

Olin kerran menossa mieheni kanssa saunaan appivanhempien luona. Emme olleet ehtineet vielä pesuhuoneesta pois, vaan seisoimme juuri saunan ovella nakuina, kun anoppi kiskaisee pesuhuoneen oven auki ja alkaa selittämään jotain jonninjoutavaa. Tiesi siis, että olimme menossa saunaan, mutta pakko oli vielä jotain saada sanottua ennen sitä. En tehnyt asiasta numeroa, koska anoppi vain on sellainen, ettei tajua, että toiset ihmiset kokevat kiusallisena tuollaisen. En ole itse niin avoin, että haluaisin ehdoin tahdoin hetkua anopin edessä alasti. Etenkään, jos tilanne tulee tuolla tavalla täysin puun takaa, ettei ole yhtään ehtinyt varautua.

Tästä tuli mieleen tapaus oman anoppini kanssa. Käytän yleensä kylpyhuoneen vessaa ja siellä ei remontin jälkeen ollut vielä lukkoa. Istuin kerran kylppärissä paskalla, kun anoppi paukkasi sisään selittämään jotain juttua. Ei älynnyt pyytää anteeksi ja poistua tilasta, kun näki minut pöntöllä, vaan jatkoi vaan juttuaan. Oli pakko siinä paskaa vääntäessä pyytää anoppia poistumaan. Olisi varmaan jäänyt muuten katsomaan koko toimituksen loppuun asti. Toiset eivät vaan tajua.

Mun mielestä on kuitenkin aika normaalia että on samassa saunassa. Ei se tarkoita, että haluaa seksiä äitinsä kanssa, jos vähän kattelee paikkoja. Tai että on lesbo jos katselee anoppia. Mutta tunnetusti rakkaudesta se hevonenkin potkii ja siksi anoppeja vihataankin ehkä :D

Mutta sitten tietenkin jos on ihan m*na pystyssä ja tytöllä paikat märkänä ja kaikki hikisiä, niin eihän se kovin kiva olla sitten kolmen kimpassa anopin kanssa. Muutenkin yhteissaunat kuitenkin jotenkin kannustaa... hikisiin puuhiin.

Ne mihinkään kannusta. Saunominen on pelkkää saunomista. Kun kaikki ovat alasti, niin kukaan ei ole alasti. On hienoa, jos saunaseura ei valikoidu jonkin niin jonninjoutavan kriteerin kuin sukupuolen perusteella.

Se että haluaa saunoa yksin tai miehen kans (jos haluaa ylipäätään saunoa, esim. minä en sauno enkä ole ainut) ei ole mitenkään sidoksissa alastomuuden pitämiseen häpeällisenä. Alaston keho on luonnollinen asia, silti se on minun oma asiani ja päätän itse kenelle sitä haluan näyttää. Ei se tarkoita kenenkään häpeämistä.

Yhteistyössä