K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:sanoivat tulevansa iltapäivällä-illalla
Alkuperäinen kirjoittaja k:tee pannaria tai lettuja!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jatkoa ajatellen: ostapa/lainaa joku abc-leivontakirja ja opettele. Ei se niin vaikeaa ole. Seuraat tarkasti ohjetta aluksi niin opit. Käsittämätöntä väittää että aina epäonnistuu; samat aineet ne sulla on kuin esim. ammattileipureillakin. Jos leipominen ei innosta, osta pakkaseen vierasvaroja tai käy konditoriassa.
Ärsyttää mennä kylään missä on joku keksipaketti pöydässä ja aina se sama narina kun ei "osaa". Ei vain viitsi opetella..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä oon kuule yrittänyt 5 ve aikana joka ikisille lasten synttäreille ja ,muulloinkin leipoa mut aina tulos on yhtä kamalan näköinen ja jos ei näköinen niin makunen.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä oon kuule yrittänyt 5 ve aikana joka ikisille lasten synttäreille ja ,muulloinkin leipoa mut aina tulos on yhtä kamalan näköinen ja jos ei näköinen niin makunen.
Mä olin ennen tuollainen mutta kyllä se siitä kun harjoittelee.Mutta tälle päivälle tuossa oli jo muutama hyvä vinkki.. Voita ja muita perusjuttuja kannattaa pitää reilusti aina kaapissa, ne säilyy ja ilman on aika vaikea tehdä mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten voi olla pahanmakuinen ja -näköinen jos ohjeen mukaan tekee?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilja:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jatkoa ajatellen: ostapa/lainaa joku abc-leivontakirja ja opettele. Ei se niin vaikeaa ole. Seuraat tarkasti ohjetta aluksi niin opit. Käsittämätöntä väittää että aina epäonnistuu; samat aineet ne sulla on kuin esim. ammattileipureillakin. Jos leipominen ei innosta, osta pakkaseen vierasvaroja tai käy konditoriassa.
Ärsyttää mennä kylään missä on joku keksipaketti pöydässä ja aina se sama narina kun ei "osaa". Ei vain viitsi opetella..
Mä kyllä käyn kavereilla ihan sen takia että tykkään nähdä niitä. En mahantäytteen takia. Kahvia jos tarjotaan otan mielelläni, ja ilahdun kyllä jos on keksiä tai jotain muutakin tarjolla. Mutta en missään nimessä oleta mitään kakkuhärpäköitä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä oon kuule yrittänyt 5 ve aikana joka ikisille lasten synttäreille ja ,muulloinkin leipoa mut aina tulos on yhtä kamalan näköinen ja jos ei näköinen niin makunen.
Mä olin ennen tuollainen mutta kyllä se siitä kun harjoittelee.Mutta tälle päivälle tuossa oli jo muutama hyvä vinkki.. Voita ja muita perusjuttuja kannattaa pitää reilusti aina kaapissa, ne säilyy ja ilman on aika vaikea tehdä mitään.
kyllä meillä ylensä on kaikkea perus elintarvikkeita kaapissa. nyt vaan sattui voi loppumaan kun mies teki ruokaa mihin sitä käytti niin paljon kun sitä oli jo entuudestaan hintsusti paketissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten voi olla pahanmakuinen ja -näköinen jos ohjeen mukaan tekee?
littee eikä kohoa
kumimainen niinkun kengän pohja
kova
maistuu oudolta
siinä nyt nuo yleisimmät mitä mun leipomuksista tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja r:Alkuperäinen kirjoittaja k:tee pannaria tai lettuja!
eikö mee jakeluun
että voita ei ole käytettävissä kun se on LOPPU !!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kävin sitten ostamassa voita ja leivoin kääretortun josta tuli ihan hyvää! anoppia ja appea vain ei näy ei kuulu.
ei olisi kyllä ensimmäinen kerta kun oharit tekee![]()
lapsille harmi kun niin odottivat heitä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tuu vaan. tuonne se jää syömäti kun ei itse ylensä mitään makeita syödä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kääretorttuperso:Harmi. Toivottavasti ne appivanhemmat tulisivat. Ikävä lapsille jos eivät tule ja sinäkin olet nähnyt vaivaaEnsi kerralla älä tee mitään ja kun tulevat niin hämmästelet sitten suureen ääneen, että "ai te tulittekin tällä kertaa!? En mitään tehnyt kun luulin, että teette taas oharit!"
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Jos eivät tule, niin kääretorttu pakastimeen, on sitten seuraavaa vierailua varten tarjottavaa.