Anoppi ja appiukko + joulu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitiliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äitiliini

Vieras
Me päästään jouluksi muuttamaan uuteen kotiin ja mies oli sitte menny kysymään että tuleeko vanhempansa maalta tänne..
vielä ei vastausta saatu mutta, kävi ilmi et sit miehen sisko ja hänen oksettava diiva poikaystävänsä tulisi meille myös aatoksi roikkumaan. Appivanhemmat siis olisivat todennäköisesti yötä.
Ja sitten kun miehen veli on poikamies, änkisi varmasti myös hän meille...

Alun perin oli mietitty että pyydettäisi heitä meille syömään joulunaikaan. Nyt en voi muuta kuin rukoilla että he olisivat sitten miehen toisella siskolla täällä paikkakunnalla yötä, tai etteivät tulisi ollenkaan.
Tai sit varaan yksiömökin jostain hornasta itelleni, tai menen jouluksi töihin...

Kiitos jos jaksoit lukea..oli pakko höyrytä..

Onko ne niin ällöjä vaan siksi, etteivät ole SUN sukulaisia? Mun naapurissa on sun kaltaises nainen. Sen miehen sukulaiset on niin kamalia, kuin olla ja voi, eivät osaa sanoa tai tehdä mitään oikein. Mutta jos on kysymys naisen sukulaisista ja vastaavista asioista, niin heitä vaan kehutaan.

Kyse oli siitä et mun mielestä meidän olis yhdessä pitänyt sopia siitä ennenkuin mies kysyi heitä meille. Tykkään kyllä anopista ja appiukostani.
Ja mistäs sinä tiedät minkälainen minä olen? en ole haukkunut appivanhempieni tekemisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliini:
Kyse oli siitä et mun mielestä meidän olis yhdessä pitänyt sopia siitä ennenkuin mies kysyi heitä meille. Tykkään kyllä anopista ja appiukostani.
Ja mistäs sinä tiedät minkälainen minä olen? en ole haukkunut appivanhempieni tekemisiä.
Kaiheesti siinä vaan oli ällöä ja diivaa ja yksiömökkiä ja höyryymistä. Sanallakaan et sanonut, että ottaa päähän, kun mies ei kysynyt sulta. Aika erikoisesti selitetty, jos siitä oli kysymys...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaiheesti siinä vaan oli ällöä ja diivaa ja yksiömökkiä ja höyryymistä. Sanallakaan et sanonut, että ottaa päähän, kun mies ei kysynyt sulta. Aika erikoisesti selitetty, jos siitä oli kysymys...

Anteeksi että selitin huonosti. Ja sanoin miehen siskon poikaystävää diivaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Anteeksi että selitin huonosti. Ja sanoin miehen siskon poikaystävää diivaksi.
Ja jos sun vastaus oli edes mulle tarkoitettu, niin mä puhuin sukulaisista, en pelkästään anopista ja apesta...

Yhteistyössä