anoppi ja ruumillinen kuritus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuinka kieltää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuinka kieltää

Vieras
Kuinka sanoa anopille etten hyväksy ruumiillista kuritusta?
Anoppi hoiti lapsiamme ensimmäisen kerran tunnin koko 6v aikana
ja nuorimmalla joku adhd tms. tutkimukset kesken.
Anoppi sitten hoiti sen että anopille kaupassa käytii ja oli hän sitten aloittanut tukkapöllyt
heti käyttöön.
Anoppi ei muulloin ole lapsiamme hoitanut, kovasti lapsia ikävöi ja haluaisi ollaa heidän kanssaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kuinka kieltää;26632490:
Kuinka sanoa anopille etten hyväksy ruumiillista kuritusta?
Anoppi hoiti lapsiamme ensimmäisen kerran tunnin koko 6v aikana
ja nuorimmalla joku adhd tms. tutkimukset kesken.
Anoppi sitten hoiti sen että anopille kaupassa käytii ja oli hän sitten aloittanut tukkapöllyt
heti käyttöön.
Anoppi ei muulloin ole lapsiamme hoitanut, kovasti lapsia ikävöi ja haluaisi ollaa heidän kanssaan.

Sanoisin, että tiedätkö kuule että tuollanen on laitonta. Voisin jopa tehdä ilmoituksen asiasta, tai ainakin sanoa, että ens kerrasta tulee ilmoitus. Ja sanoisin että turha odottaa että tuodaan lapsenlapsia kylään jos et arvosta sitä että me kasvatamme lapsemme ILMAN väkivaltaa.

Minulla anoppini on sellainen 80v joten ei nyt ihan suoraan puhuminen ole ehkä hyvä keino,
sanottakoot niille keillä juuri ja juuri 50-60 ne isovanhemmat on.
Anoppi oli siis tunnin lasten kanssa kun hänelle kaupassa käytiin.
Mutta en oikeasti uskalla toiste lapsia jättää anopille jos hän heti tukasta käy repimään :(

No en mä mitään kohtausta jaksaisi järjestää vielä yhdestä tukkapöllystä, pyytäisin ettei käyttäisi moisia keinoja, koska meillä nyt on erilaiset menetelmät käytössä ja niissä haluamme pysyä. Jos jatkuisi niin voisin aika napakasti sanoakin.

Minä sanoisin tuon ikäiselle immeiselle, että ajat ja kasvatustavat on muuttuneet. Ja etten hyväksy millään lailla ruumiillista kuritusta, meillä sitä ei harrasta ei vanhemmat eivätkä isovanhemmat. Sanosiin ystävällisesti, mutta niin napakasti kuitenkin, että viesti menisi perille.

No en mä mitään kohtausta jaksaisi järjestää vielä yhdestä tukkapöllystä, pyytäisin ettei käyttäisi moisia keinoja, koska meillä nyt on erilaiset menetelmät käytössä ja niissä haluamme pysyä. Jos jatkuisi niin voisin aika napakasti sanoakin.

oli 3 kertaa vanhempien lastemme mukaan antanut tukkapöllyä nuorimmalle :(
Joten siksi ajattelin että jollakin tavalla tämä täytyy ottaa puheeksi :(
Tosiaan välimatkaa sen verran paljon joten ei nähdä kuin muutaman kerran vuodessa mutta
siltikin

[QUOTE="a.p";26632571]oli 3 kertaa vanhempien lastemme mukaan antanut tukkapöllyä nuorimmalle :(
Joten siksi ajattelin että jollakin tavalla tämä täytyy ottaa puheeksi :(
Tosiaan välimatkaa sen verran paljon joten ei nähdä kuin muutaman kerran vuodessa mutta
siltikin[/QUOTE]

No mutta kerrot asian ystävällisesti, en usko että tekee mieli kunnioittaa tahtoasi jos alat uhkailemaan, räyhäämään ja ämmittelemään mitä ilmeisesti jotkut täällä suosivat...

Jos ei toimi niin ei kai sitten kannata lapsia jättää hänelle, tosi ikävää kyllä JOS ei kuuntele. Mutta pidän peukkuja.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Jaa, no mä kyllä sanoin ihan silleen anopille että mun lapsia et tukista. Toivottavasti uskoo, melkosen jääräpäinen tapaus. Voip olla että pitää vähän tukasta pöläyttää, että uskoo ;)

Yhteistyössä