Anoppi kävi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marja-Liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marja-Liisa

Vieras
Hakemassa lapset hoitoon sain kuulla kuinka kotimme on sekainen.
Vaikka olin imuroinut, pessyt lattiat, tiskannut, pessyt keittiön kaapin ovet, lattioille ei ollut yhtään mitään jne.
Anopin suusta tuli: " Anteeksi nyt vain mut miten te pystytte tälläisessä edes asumaan " Ja pientä naurua häneltä päälle.

kaiken huipuksi olin sohvalle nukahtanut kun anoppi oli tullut,olin nolona. 5ltä tänään oon herännyt alkoi vaan ramasemaan.

Mut oisko teitä tuo kommentti harmittanut??!

Eipä muuta ku meet seuraavan kerran anopille, laita valkonen hanska käteen ja vetäse vaikka ovenpäällystää. Jos vessa näyttää likaselta, kysy suureen ääneen vessanputsausainetta että pääset tekemään asiasi. Kysy pitääkö tulla auttamaan ikkunoiden pesussa yms yms

No eipä oikeastaan ois harmittanut, kun anoppi ois saanut seuraavalla kerralla olla pihalla odottamassa jos hänen silmiään niin olis haitannut meidän kämpän siisteys. Miksi pitää antaa anopin aiheuttaa mieliharmia? Toisesta sisään, toisesta ulos ja jos ei tajua, niin antaa olla. Ja kai jokainen saa ihan rauhassa nukkua mihin aikaan vaan kotonaan, ei sekään anopille kuulu tai et siitä pitäisi jotenkin nolostua. ;)