Anoppi on sitä mieltä, että ei hoida meidän nuorimmaista, kun se on jo kaksi poikaa kasvattanut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Maiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25394631]
Muistan itse ikuisesti, kun 13-vuotiaana isäni oli todella vakavasti sairas ja kävi lähellä kuolemaa. Minulle tuli kausi, jossa varmistelin usein lähiaikuisilta tykkäävätkö he minusta. Mummi vastasi; "tykkään tietysti, mutta kyllä sinun täytyy Leena ymmärtää että minä ja pappa tykätään enemmän Marista kuin sinusta ja Jerestä" (nimet muutettu, Mari ja Jere ovat serkkujani, meillä ei kenelläkään ole sisaruksia). Sai mummi sen jälkeen ihan itsekseen ihmetellä miksei lapsenlasta kiinnostanut enää vierailla, sen verran loukatuksi tämä lause minut teki.[/QUOTE]
:O :hug:

no kyllä mä varmaan menisin ja keskustelisin mummon kanssa naamasta naamaa. ja jos pysyis päätöksessään. niin sitten ei tapaisi enää kumpaakaan lasta. tosin ikävää se on lapselle, ja lapsi vaistoaa, jos mummo ottaa lasta hoitoon ja mummolaan vaan velvollisuudesta

Niin.. Ihmeellistä että suositaan niin avoimesti ja ollaan niin ylpeitä siitä. Kyllä mä tytön joskus sinne päästän, jos on joku tarpeellinen juttu. Mutta ei enää noita muuten-vaan-viikonloppuja.

Ja edelleen jatkuu jokaviikonloppuinen tekstiviestittely, pitäisi tyttöä saada viikonlopuksi sinne. Olen nyt jättänyt ihan vastaamatta. Ei ymmärrä sanomisella mitään, joten mitä sitä enää edes yrittää.

[QUOTE="vieras";25394419]Kyllä kai se anoppi saa itse valita, ketä haluaa hoitaa ( ilmaiseksi)?![/QUOTE]

Aa, ihanaa, täältä tämä taas tuli! Haluaisinpa tietää, kuka oikeasti maksaa omille vanhemmilleen ajasta lastenlasten kanssa? :D

Ja kyllä jokainen normaali aikuinen ja etenkin lapsen lähisukulainen ymmärtää, kuinka paljon tuollainen eriarvoistaminen pientä lasta satuttaa ja loukkaa.
Siitähän tässä kyse on, eikä niinkään mistään lastenhoitopalvelusta.

Yhteistyössä