Anoppi sekaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lyö yli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lyö yli

Vieras
Anoppi on alkanut piinamaan todella törkyisillä tekstiviesteillä miestäni. Hän kuvittelee, että kohtelemme huonosti tytärtämme. Kuulee harhoja, lapsemme muka huutaa apua hänen kodin lähistöllä yms. Hän on jopa kaksi kertaa tullut kutsumatta pihaamme tarkistamaan, onko tyttö kotona. Missä vaiheessa sitä kehtaa poliisille tehdä ilmoitusta tuollaisesta häirinnästä? Viimeksi oli miehelle väittänyt, että minä olen vienyt lapsen hänen kodin lähelle ja hän on kuullut kun remmillä on lasta hakattu. Aiemmin on syytellyt miestäni ja hänelle tosi törkeitä viestejä laitellut.

Minkä ikäisestä ihmisestä on kyse? Onko aina ollut tuollanen ilkee vai vasta viime aikoina? Olisiko puhjennut joku mielisairaus tai muistisairaus. Mun kaverin äidille tuli alzheimer ja soitteli monesti, että missä lapset on, kun hän ei löydä niitä ja taas se tyttö on karannut ym.

Alle 60v ja on työelämässä. On kerran aikaisemmin ollut hoidossa ja harhaisen syyttelyn takia silloin. Ymmärsin, että hoitoon eivät ota, jos ei ole uhka itselle tai toiselle. Vissiin niiden mielestä saa syytellä.. mutta poliisille vois ilmon tehdä. En kyllä tiedä, mitä ne sille voi. Sellainen äkkisytty syyttelijä se kyllä luonnostaan on. Pitää itseään maailman parhaana äitinä, eikä kukaan muu osaa lapsia hoitaa.

Mä kun luulin, et mun anopilla viiraa, kun toi mukanaan omat pullovedet, kun tuli viikoksi käymään. Mut tais kuitenkin olla aika pientä tämä meidän. Otan osaa, mutten osaa beuvoa muuta kuin, että lääkäriä tarvinnee enemmän kuin poliisia.

Paranoidin skitsofrenia?
Mun anoppi kuulee harhoja kans ja se kuvittelee että sitä vainotaan. Parvekkeelle on asennettu valvontakameroita ja hän ei voi puhua omassa huoneistossaan koskajos siellä puhuu puhelimeen niin häntä vainoavat kuulee puheet. Pitää aina mennä ulos puhumaan niin eivät kuule. Verhot on aina kiinni ettei pystytä kyttäämään häntä ja kun mun puhelin meni rikki niin se kuulemma johtuu siitä kun ne samat vainoojat tekee mullekin kiusaa rikkomalla puhelimen. Aina jos netti ei toimi tai jos jollakin sivustolla lävähtää esiin joku mainos niin se on hakkereitten ja vainoojien aiheuttamaa. Samoin jos sähköposti tilttaa niin se johtuu ilman muuta siitä että joku ilkea kiusanhenki yrittää saada anoppini hulluksi. No, ei kyllä tarvi saada kun se on jo... :(

Koittakaa saada anoppi lääkäriin. En usko että poliisi auttaa, ellei anoppi tule pihaanne jatkuvasti eikä suostu lähtemään, silloin voinee kutsua poliisin ajamaan anopin pois pihasta.

Anopille on asiasta puhuttu, vaan ei tuo kuuntele. Lääkäriin ei lähde harhoistaan puhumaan, kun ei se edes usko, että on harhoja. Anoppikin laitatti valvontakameran, kun kuvittelee että siellä varkaita käy.

Mummollani oli tuollaisia harhoja, kun oli alkava dementia. Isälläni taas erään lääkkeen sivuvaikutuksena. En tiedä, mikä ratkaisu poliisi teidän asiassanne on.

No. Onhan se selvää, ettei kuulosta terveen ihmisen toiminnalta. Onko käytös muuttunut viime aikoina? Eiks teidän pitäis olla pikemminkin hurjan huolestuneita? Miehes etenkin?

[QUOTE="vieras";28648596]Poliisi ei ole mikään ratkaisu. Lääkäriin anoppi pitäisi saada tavalla tai toisella.[/QUOTE]

Poliisi ei ole ratkaisu ja poliisi ei ole ratkaisu, helvetti onhan, eiköhän ne just sen lääkäriin toimita! Saattaa jopa rauhallisemmin lähteäkin poliisien viemänä ku omaisten.

Yhteistyössä