Anoppi suuttui kun lapset ei halua tulla virpoamaan heille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tyttö oli jo sopinut kaverin kanssa, että menevät yhdessä lähialueelle ja pojat eivät vaan halua, heitä ei kiinnosta. Rupesi kiristämään, että eivät saa 5€, jos eivät tule. Soitti miehelle, että en päästä lapsia heille virpoaamaan. Mies sanoi vaan, että ei pidä paikkaansa.

Lapsellinen anoppi. Pitäishän sen ymmärtää, että lapset virpoo mielellään kavereiden kanssa. Ei se yks 5e oo mitään sen rinnalla, että on kori täynnä naapurustosta kerättyjä herkkuja ;)

Asuuko se anoppi kuinka kaukana sitten?

Eikö niitä lapsia vois houkutella (manipuloida haluamaan) käymään mummon luona virpomassa?

Välimatka n. 10 km. Valitettavasti en pompi kenenkään pillin mukaan. Ja hänellä on se asenne: Minä haluan sitä ja Minä haluat tätä.
Anoppi osaa manipuloida, valitettavasti en halua olla samanlainen kuin hän. Kun mainitesee siihen suuntaan, että muut haluaisivat jotain niin kuuluu vaan, Mutta kun Minä,Minä, Minä.....
Eiköhän täytyy myös ottaa huomioon muiden toiveet eikä vaan sitä mitä anoppi haluaa!?

Välimatka n. 10 km. Valitettavasti en pompi kenenkään pillin mukaan. Ja hänellä on se asenne: Minä haluan sitä ja Minä haluat tätä.
Anoppi osaa manipuloida, valitettavasti en halua olla samanlainen kuin hän. Kun mainitesee siihen suuntaan, että muut haluaisivat jotain niin kuuluu vaan, Mutta kun Minä,Minä, Minä.....
Eiköhän täytyy myös ottaa huomioon muiden toiveet eikä vaan sitä mitä anoppi haluaa!?

Kuulostaa ihan meidän anopille.....osaa myös manipuloida ja kiukutella turhasta. Jos lasta ei olisi, en olisi missään tekemisissä sen eukon kanssa.

Yhteistyössä