Tiedän perheitä, joissa aikuiset lapset saunovat vanhempiensa kanssa ja aikuiset vieraat käyvät saunomassa isäntäväen kanssa koko porukalla. Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä vaikka itse olenkin tottunut sukupuolijaotteluun ja pariskunnittain saunomiseen. Jos siis kaikille osapuolille tuo menettely sopii, niin mikäs siinä. Jos minun anoppini haluaisi saunoa minun ja mieheni kanssa, niin minun puolestani saisi tulla. Olen tosin aika varma, että mieheni ei asiasta innostuisi ja tiedän, ettei anoppini moista ehdottaisi. Itse voisin saunoa isäni ja appiukkoni kanssa, mutta kyllä se tottumattomana varmaan aluksi hieman oudolta tuntuisi.
Ajattele asiaa niin, että voit olla rennosti uikkari päällä tuttujen ja tuntemattomienkin edessä. Uikkari ei kuitenkaan peitä kovin paljoa, varsinkaan bikinit. Ei normaalit aikuiset ihmiset yleensä saunomistilantessa kiinnitä juurikaan huomiota toisen kroppaan ja jos kiinnittääkin, niin melkein yhtä paljon näkyy uikkari päällä. Ei alastomuudessa ole mitään perverssiä ja saunomisessa on kyse peseytymisestä ja rennosta yhdessäolosta löylyttelyn merkeissä.