Anoppi tulossa kylään, jännittää ahdistaa mitä mä teen!!!! :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva

Vieras
Voihan V! Ukon äiti tulossa ja alko kamala jännitys ja ahdistus ja paniikki! Mulla on sos. tilanteiden pelko ja muutenki en tykkää hänestä kun tulee tänne arvostelemaan mua... Ja oon siis vauvan kaa keskenään kotona ja se varmaan istuu neljä viis tuntia täällä... Miten mä selviän! Ei oo rauhottaviakaan enää... Oikeesti tekis mieli olla avaamatta ovea... Sitte ukko "tappais" mut... Miks tää on niin kamalaa! Mitä mä puhun sille ja hävettää ku kädet tärisee ku kahvia kaataa. ja oon vauvan kaa vielä niin avuton että sekin rassaa ja masennun ku se tuputtaa neuvojaan..

Hammasta purren. En tiedä. Teeskentele jotain migreenikohtaukta ja vetäydy nukkumaan. Anoppi hoitakoon vauvan ja kaatakoon kahvin itselleen. Huono neuvo varmaan.

tai pyydät jonkun ystävän samaan aikaan vierailulle, jospa neuvot ainakin vähenisi. vauvaahan voi imettää vaikka puol tuntia pötköön maaten sängyssä. (myönnetään olen harrastanut tätä itse, kun appivanhemmat vierailulla :laugh: )

Ja sitten muista, että se anoppi ei ole yhtään sen tärkeämpi tai parempi ihminen kuin sinä. älä ajattele mitä se ajattelee, vaan teet kaiken niinkuin itse parhaaksi näet. ja olet se ihminen joka olet. ja vauvaan liittyen vielä jos neuvoja satelee, niin se on SINUN vauvasi, ei anopin!!

Yhteistyössä