Anoppi tulossa kylään, viime kerrasta ehkä kaksi vuotta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miniä

Vieras
Näin usein meillä mummo käy kylässä. Edellisen kerran oltiin menoss kylään juhannuksena vuosi sitten ja silloin ei sopinut kun hänen uusi miehensä halusi olla vain perheensä (mieheni äiti, siskopuoli, velipuoli) kanssa keskenään. Miehen veljen rippijuhliin tuli kutsu keskiviikkona kun juhlat olivat sunnuntaina - meillä oli jo sovittu meno tietenkin. Mieheni äidin uusi mies ei vain sulata sitä asiaa, että anopillani on ollut oma elämä aikaisemminkin.

ei se isäpuoli mitään sen käytöksen voi jotenkin tajutakkin vaikka en hyväksykkään mutta kuin äiti voi hylätä lapsensa jos uusi mies ei siedä vaimonsa "entistä elettyä elämää". ei äiti saa tehdä noin mulla tollanen äijä sais lähtöpassit ei oma lapsi.

Meillä saman suuntaista- paitsi että just toiseen suuntaan.
"Miehen anoppi" rahaa uutta miestään mukana meillä ja muualla, mutta kieltäytyy hyväksymästä miehensä poikaa. Muutamat kerrat olen kehitellyt äiteen kanssa keskustelua siitä, miten kauan homma voi toimia.

Me kuulema kuulutaan pakettiin ja se on tän uuden miehen vaan hyväksyttävä. Hyvin on hyväksynytkin ja mukava ollut. Hävettää vaan lievästi kun lähes 6kymppinen mummo kiukkuaa, eikä suostu edes tapaamaan miehensä (ainoata) aikuista poikaa- koska se on SEN ENTISEN NAISEN POIKA!
Semmosta sattuu kun "kypsällä iällä" uutta perhettä perustetaan. Tulee sitten liuta muitakin sukulaisia mukana!

Toivotaan että teillä on mummon kanssa rattoisaa, nyt kun kerrankin tulee kylään!

Lapsi oli kysynyt isältään, että kuka se sellainen mummo on ;-). Harmi kun mieheni äiti on niin selkärangaton ettei älyä sanoa miehelleen mitään. Sitten kertoo mulle kaiken, kuinka mies kehuu minua seksikkääksi, on haukkunut miestäni viitaten anopin ex-mieheen, kuinka uudet lapset on mustasukkaisia jos meidän lapsi saa mummoltaan jotain (salaa siis ostanut lelun) vaikka omat lapset jo n. 14 ja 17 v. On antanut miehelleni jo aikaa sitten ennakkoperinnön, jotta on sekin sitten pois kuvioista.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Toivotttavasti menee visiitti kumminkin hyvin. Oishan se mukava, että ois edes sellaiset asialliset, vaikka ei erityisen lämpimät suhteet. Että tulisi normaalisti toimeen.

Tulen toimeen kyllä, eikä mulla mitään häntä vastaan ole. Tosin pikkaisen närästää kun kertoo nuo kaikki miehensä jutut minulle. Pitäisi vain omana tietonaan. Ruokkii oikein mun asennetta sitä miestään kohtaan.

Yhteistyössä