Anoppi vei lapseni Madeiralle!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kauhuissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kauhuissaan

Vieras
Vein lapseni hetkeksi eilen anopille hoitoon, kun lähdimme kavereitten kanssa Hietsuun viettämään viimeistä hellepäivää. Kysyin anopilta että käyhän että poika on muutaman tunnin hoidossa ja lähetin sata lentosuukkoa ja juoksin autolle jossa mieheni ja hänen kaverinsa jo odottivat. Anoppi oli yrittänyt soittaa, mutta en rannalla kuullut. Kun illalla menin poikaa hakemaan hätäännyin kun kukaan ei tullut avaamaan. Yritin soittaa mutta en saanut yhteyttä. Lopulta anoppi soitti ja sanoi että laskeutuivat juuri Madeiralle!!!!!! Siis mun laps mukanaan! Heillä oli pojan passi, koska olivat puoli vuotta sitten pojan kanssa samassa paikassa kun olimme juhlimassa hääpäivää. Voiko tästä tehdä rikosilmoituksen? En voi oikein peräänkään lähteä. Tulevat kuulemma viikon päästä kotiin. Mä oon ihan kauhuissani, miten joku voi tehdä näin!!!!!!

Ja aloittaja on poissa "hetken" ja sinä aikana appivanhemmat ovat ehtineet ajaa lentokentälle (jossa pitää olla ainakin tuntia ennen koneen lähtöä) ja lentää Madeiralle asti?

nauti lapsivapaasta ajasta nyt. Säästäthän aika paljon rahaa kun et tarvitse lasta ruokkia nyt. Ja lapsesi saa kasan vaatteita. Sitten toivotkin että anoppi vie seuraavan kerran kahdeksi viikoksi jotta saat nauttia enemmän auringonotosta ilman lasta

Alkuperäinen kirjoittaja v :
Mä tekisin rikosilmoituksen et vei ilman lupaa! Ei se voi niin tehdä!!!!! Lähtisin itse hakemaan lasta kotiin

Ja isoäiti vois puolestaan tehä rikosilmoituksen, että lapsi paiskattiin ovesta sisään ja äiti juoksi suukotellen pakoon. Hauskoja nää provot!

No provoltahan tää saattaa kuulostaa. Mut nyt on asiat järjestyny niin et lähden itsekin ylihuomenna Madeiralle. Appiukko on Finskillä töissä niin sai järkättyä lennon. Asutaan heidän tuttavaperheen luona, eli majoitus ei oo ongelma. Ei kai tää niin paha juttu ollu, olin vaan hädissäni ja raivoissani kun en saanut heihin yhteyttä. Anoppi ja appiukko matkustelee paljon ja meillä tosiaan eilen meni vähän pitkäks. Yritinkin illalla soittaa anopille että voi laittaa pojan nukkumaan, haen aamulla, mutta olivat siis jo koneessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No provoltahan tää saattaa kuulostaa. Mut nyt on asiat järjestyny niin et lähden itsekin ylihuomenna Madeiralle. Appiukko on Finskillä töissä niin sai järkättyä lennon. Asutaan heidän tuttavaperheen luona, eli majoitus ei oo ongelma. Ei kai tää niin paha juttu ollu, olin vaan hädissäni ja raivoissani kun en saanut heihin yhteyttä. Anoppi ja appiukko matkustelee paljon ja meillä tosiaan eilen meni vähän pitkäks. Yritinkin illalla soittaa anopille että voi laittaa pojan nukkumaan, haen aamulla, mutta olivat siis jo koneessa.

missä finskillä töissä? Mä olen siellä töissä myös, voisin ehkä tuntea...

Yhteistyössä