Anoppi vilauttelee

  • Viestiketjun aloittaja Naapurin Heikki
  • Ensimmäinen viesti
Naapurin Heikki
Anoppini on joskus melko estoton. Eipä hän paljoja välitä vaikka paikkansa näkyvätkin kun olemme kahden. Taitaa vähän nauttiakkin, kun saan hymynkin katsoessani. Eipä se katsominenkaan vastenmielistä ole!
 
Koukussa
Anopin viekoitteleva katse, avara kaula-aukko, lyhyet helmat ja tiukat farkut veivät lopulta voiton. Upeita yhdyntöjä ja yrityksiä lopettaa, mutta vähän ajan päästä on saatava taas tuota ihanaa naista.
 
Anopin herkut
On tullut harrastettua anopin kanssa. Kerran kännipäissämme livettiin tilanteen vieminä ja aina silloin tällöin ja tilanteen tullen ollaan sitten paneskeltu iloisesti...
 
Janne
voi kumpa minunkin anoppi olisi yhtä innokas vilauttelemaan ja tekemään jotain muutakin... voi teitä onnekkaita joilla on mahdollisuus peuhata anopin kanssa... itse olisin valmis puuhastelemaan heti jos vain anoppi antaisi mahdollisuuden...
 
Anopin herkut
Joo, kyllä tämä minulle ja anopille sopii oikein hyvin. Ollaan molemmat aika tavalla samalla aaltopituudella muutenkin. Anoppi on tietoinen tyttärensä eli vaimoni jonkinasteisesta pihtaamistouhusta... Homma alkoi tosiaan humalaisena ajautumisena, mutta molemmilla oli varmaan jo aiemminkin tietynlaisia fiiliksiä, jotka sitten pienessä sievässä oli helppo toteuttaa. Olihan anoppi aikaisemminki selkeästi provosoinut meikäläistä niukoilla ja mahtavat muodot paljastavilla asuillaan jo aiemminkin. Varmasti oli myös huomannut katseeni, kun isot tissit heilahtelivat bikineissä.
Anoppi on oikeasti todella seksuaalinen ja suoraan sanottuna mahtavan Kiimainen Nainen. Homma toimii molemminpuolisessa yhteisymmärryksessä ja ollaan molemmat mukana sillä mielellä että kyse on vain seksistä. Ja hyvästä sellaisesta.
Järjestellään aina pikaisia salatapaamisia kesken työpäivääkin. Ihan suoraan sanottuna irstaillaan ja nautitaan.
 
Oksetus
Jos olette tosissanne niin kyllä ootte ällöjä. Onhan tuo varmaan jollekin kiva fantasia mutta tosielämään vietynä ei kyllä paljastuessaan naurattaisi ketään vaan rikkoisi täysin vaimosi elämän kaksi tärkeintä ja luottamuksellisinta ihmissuhdetta. Toivon, ettei kenelläkään ole oikeasti noin kuvottava äiti tai aviomies. Jos kuulisin tollasesta, en tiedä vetäsinkö itteni naruun vai ampusinko molemmat haulikolla.
 
Anopin herkut
Sehän tässä on vielä niin mahtavaa kun anoppi on todella estoton seksisasioissa, toisin kuin vaimoni.
Minua kiihottaa saada nainen istumaan kasvoilleni, oma vaimo on sen verran häveliäs ettei siihen suostu. Anoppi sen sijaan nauttii ja minä siitä kun saan anopin rehevän perseen naamalleni... nuolen kunnolla molemmat reiät...
 
vaarallinen leikki
Tuo on muuten aivan helvetin vaarallista peliä leikkiä anopin tai appiukon kanssa. Tai ylipäätään puolison lähiperhepiirissä. Siinä on kuitenkin kyseessä sen tason läheiset ja luottamukselliset ihmissuhteet, että niiden rikkoutuessa voi olla raskaan sarjan seuraukset. Kyllä itsellänikin olisi vaikeuksia olla tarttumatta kirveeseen, jos puoliso panisi välillä vanhempaani ja kehtaisi vielä koskea muhun sen jälkeen. Eri asia jos ei koskis enää muhun niin pankoot vaikka 24/7 ketä haluaa.

Appivanhempien ikäisiähän on tarjolla muuallakin eli voisi sen verran kunnioittaa omaa puolisoaan, ettei rikkoisi tämän perhettä. Tai kunnioittaa omaa lastaan sen verran, ettei nussisi tämän kumppania.
 
Tyytyväinen
Anoppini on joskus melko estoton. Eipä hän paljoja välitä vaikka paikkansa näkyvätkin kun olemme kahden. Taitaa vähän nauttiakkin, kun saan hymynkin katsoessani. Eipä se katsominenkaan vastenmielistä ole!

Mun anoppi huomas kun katselin sen punaisia pitsipöksyjä, sitten kävi vessassa ja oli ihan alasti. Kyllä siinä rupes seisoo ja hyvältä tuntu naida kun oli niin kiihkeä sänkyssä.
 
Viimeksi muokattu:
utelias eukko
Alkuperäinen kirjoittaja Tyytyväinen;10539983:
Mun anoppi huomas kun katselin sen punaisia pitsipöksyjä, sitten kävi vessassa ja oli ihan alasti. Kyllä siinä rupes seisoo ja hyvältä tuntu naida kun oli niin kiihkeä sänkyssä.

Kumpi on parempi sänkyssa? Minun tytöllä on komea mies ja Iso kalu, Näytti mulle kerran oikein juhlakunnossa. Panetko anoppias jatkuvasti? Tykkäätkö vanhemmasta enemmä? Onko äitikomlessi kun halut vamhempaa panna, kerro vaan miltä tuntu?
 
Onpas
Viimeksi muokattu:
Himokas vävypoika
Valtavan kiihottavan pervoa. Muna anopin suussa, spermat anopin rinnoilla ja suupielistä roikkumassa. Kalu anopin anuksessa. Huippufantasia jäädä kiinni itse teossa noissa tilanteissa. Vilkaista vain syyllisenä vaimoa, mutta himon vallassa vain jatkaa anopin nussimista.
 
Tytyväinern edelleen
Kumpi on parempi sänkyssa? Minun tytöllä on komea mies ja Iso kalu, Näytti mulle kerran oikein juhlakunnossa. Panetko anoppias jatkuvasti? Tykkäätkö vanhemmasta enemmä? Onko äitikomlessi kun halut vamhempaa panna, kerro vaan miltä tuntu?

1 Anoppi 2 aina kun on mahdollisuus 3 tykkään 4 ei 5 kyllä halus mitä en saanut ennen pylly ja pipsan nuolemista tehdä ja teki mullekkin uutta.
 
Viimeksi muokattu:
Tyytyväiselle?
Alkuperäinen kirjoittaja Tytyväinern edelleen;10541360:
1 Anoppi 2 aina kun on mahdollisuus 3 tykkään 4 ei 5 kyllä halus mitä en saanut ennen pylly ja pipsan nuolemista tehdä ja teki mullekkin uutta.

Sulla on tyytyväinan anoppi. Opettiko muutakin kun nuolemaan haarojaan? Halusko jotain pervoa mitä halus tehdä? Anoppina kiinnostas tietää mitä kaikkea voi tehdä??
 
Jar_mo
Herranen aika, kertokaa nyt kokeneemmat rohkaisuksi vähän lisää kuinka ja miten olette anopin kanssa ... itselläni olisi myös kauhea hinku anopin kanssa päästä touhuamaan. On nimittäin aika pakkaus, eikä pahemmin piilottele muotojaan katseiltani.
 
tyytyväinen
Alkuperäinen kirjoittaja Tyytyväiselle?;10542666:
Sulla on tyytyväinan anoppi. Opettiko muutakin kun nuolemaan haarojaan? Halusko jotain pervoa mitä halus tehdä? Anoppina kiinnostas tietää mitä kaikkea voi tehdä??

Kyllä se käski välillä nuolemaan ja piti takapuoleenkin työntää. Tykkäs anaaliseksistä ja halus antaa sen isoilla dildoilla minulle että tuntu. Halus joskus päällä kun sai orgasmin laskea pissat kunoolla päälleni että levitti samalla. Tee mitä halut siitä sitä tietää.
 
Anopin herkut
Kypsät naiset kiinnostaa ja kiihottavalla tavalla pervoa on touhuta oman anopin kanssa.
Kai sitten anoppinikin on vähän pervo .... onneksi :) Sekin on mainiota, ettei tarvitse kortsuja käyttä tautien pelossa, saa painaa paljaalla.
Aijai, eilen olin tekemässä pientä "remontti"hommaa anopin luona. Keittiön pöydän ääressä takaapäin seisaallaan. Siinä sai isot tissit vauhtia.
 
Masa
eipäs kaikki miehet vihaa anoppejaan.kyllä minäkin puuhastelisin anoppini kanssa jos vaan saisin mahdollisuuden vaikkei anoppini olekkaan mikään isotissinen ja kurvikas nainen vaan pieni ja laiha luuviulu. sinkkuanoppini voisi olla innokas kokeilemaan kanssani jotain irstaampaa mitä vaimoni ei halua.
 
Anopin herkut
"sinkkuanoppini voisi olla innokas kokeilemaan kanssani jotain irstaampaa mitä vaimoni ei halua."
- tästä on pitkälti kysymys. Ja kannattaa kokeilla jos vain tilaisuus tulee...
 
Myös
Kyllä minuakin anoppi kiihottaa, melekin aina runkkaillessani kuvittelen nimenomaan panevani anoppia. Kuvitelmista on vaan ikävän pitkä matka tekoihin. Tietäsipä vaan mitä mielessäni liikkuu...
 
Anoppi
En tiedä kuinka yleisiä nämä anoppi-ihastukset ovat.
Itse anoppina olen kyllä huomannut vävyn pitkät katseet varsinkin jos olen pukeutunut hieman paljastavammin. Imarteleehan se toki... jos nyt ei ihan vilauttelua, mutta pientä kiusaamista on tullut harrastettua. Ehkäpä se vilauttelukaan ei niin pois suljettua ole :)
 
anopille vilauttaja
Kyllähän se anoppini ei kanssa paljon kaihda paikkojensa näyttämistä. Minä puolestani käytän kanssa tilaisuudet hyväkseni ja annan kullini näkyä. Kun pääsen suihkusta, tai rantasaunasta tulemaan anopin nähtäville, niin "lypselen" kullini suureksi mutta veltoksi ja annan anoppini nähdä sen. Kyllä se aina muistaa vilkaista miltä se vävypojan kulli näyttää.
 
Upeaa
Kyllähän se anoppini ei kanssa paljon kaihda paikkojensa näyttämistä. Minä puolestani käytän kanssa tilaisuudet hyväkseni ja annan kullini näkyä. Kun pääsen suihkusta, tai rantasaunasta tulemaan anopin nähtäville, niin "lypselen" kullini suureksi mutta veltoksi ja annan anoppini nähdä sen. Kyllä se aina muistaa vilkaista miltä se vävypojan kulli näyttää.


Saunan taakse
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä