Anoppi vilauttelee

  • Viestiketjun aloittaja Naapurin Heikki
  • Ensimmäinen viesti
Outoa..
Onko teidän vaimot jotain valot pois-peiton alla lähetyssaarnaajaa-tyyppejä kun haaveilette "pervommasta" seksistä anopin kanssa?? Eiköhän nuolemiset ja peppuseksi ole aika perussettiä suhteessa kuin suhteessa. Olette aika säälittäviä.
 
anopin herkut
"Onko teidän vaimot jotain valot pois-peiton alla lähetyssaarnaajaa-tyyppejä kun haaveilette "pervommasta" seksistä anopin kanssa??"

- kyllä anopin kanssa irstailu on jo lähtökohtaisestikin paljon pervompaa kuin oman vaimon kanssa. Tuskinpa siitä voit eri mieltä olla.
Pervompaaa ja irstaampaa se meillä on myös käytännössä. Anoppikin tykkää kovasti....
 
Aaah
"sinkkuanoppini voisi olla innokas kokeilemaan kanssani jotain irstaampaa mitä vaimoni ei halua."
- tästä on pitkälti kysymys. Ja kannattaa kokeilla jos vain tilaisuus tulee...

Anoppi tuli aamulla keittiöön alasti, kyllä siinä bokserit pullotti. Heti kun huomasi halus. Tuli naitua keittiössä/parveekkella/olohuoneessa ja makkarissa. Kyltymätön eukko mutta hyvä antamaan. Kun katso sen isoja isoja rintoja rupes tekee mieli(monta kertaa).
 
Viimeksi muokattu:
HYVIÄ UNIA, HYVIÄ ÖITÄ
Anoppi tuli aamulla keittiöön alasti, kyllä siinä bokserit pullotti. Heti kun huomasi halus. Tuli naitua keittiössä/parveekkella/olohuoneessa ja makkarissa. Kyltymätön eukko mutta hyvä antamaan. Kun katso sen isoja isoja rintoja rupes tekee mieli(monta kertaa).
No jo on sulla unet... Helevetin hyvin keksitty PROVO!
Vaimos kertoi et äitisä oli sanonut, et miten sie kestät sun ukkoa, ku se on niin huono niissä
hommissa. Nii vaimos olis sanonut, et minäpä hommailenkin apen kans.
 
Viimeksi muokattu:
anopin herkut
No nyt alkoi hyvä meininki. Vaimo lähti maalle viikoksi ja eiköhän anoppi jo soittanutkin tunnin päästä lähdöstä ja kyseli saunaseuraa... Eli sinne nyt saunomaan:) Mikäli entiseen malliin mennään niin eikohän jo ennen saunaa pääse panemaan.
 
anopin herkut
Anopin mies ei sano asiasta yhtään mitään, ovat eronneet jo aikaa sitten.
Kotiuduin juuri anopin luota. Odotteli eilen minua pelkissä pikkupöksyissä ja rintaliiveissä, eli persettä oli tarjolla ja ei tarvinnut kauaa odotella kun pääsin painamaan...
 
why
Juuh, tottahan toki kerronkin heti vaimolle, että kävin tuossa anoppia panemassa :)
Mikset kerro? Saisitte vähän potkua omaankin seksielämäänne. Sehän se vasta pervoa ja irstasta ois, kun ensin kävisit panemassa anoppia ja siitä innostuisitte vaimon kanssa niin, että panisitte samoilla vehkeillä perään. Ties vaikka pääsisitte kolmestaankin hommiin. Oisko vähän ihanan pervoa jos saisit vaimosi nuolemaan anoppiasi. Mitkä kiksit siitä sais! Mieti!
 
Viimeksi muokattu:
anopin herkut
Mikset kerro? Saisitte vähän potkua omaankin seksielämäänne. Sehän se vasta pervoa ja irstasta ois, kun ensin kävisit panemassa anoppia ja siitä innostuisitte vaimon kanssa niin, että panisitte samoilla vehkeillä perään. Ties vaikka pääsisitte kolmestaankin hommiin. Oisko vähän ihanan pervoa jos saisit vaimosi nuolemaan anoppiasi. Mitkä kiksit siitä sais! Mieti!
- jaa, mielenkiintoinen ajatus. Se nyt vaan on näin, että anoppi on ihanan irstas, vaimo ei. Piste.
 
Viimeksi muokattu:
anopin herkut
Entä jos vaimo jonainpäivänä muuttuisi irstaaksi, niin unohtuisiko anoppi?
Mielikuvitus voi mielessään kuvitella kaikennäköisiä mahdollisuuksia ihmisten yllättävistä muutoksista suuntaan jos toiseenkiin. Yleisenä huomiona itselläni on, että useimmat ihmiset ovat varsin urautuneita omiin tapoihinsa ja varsinkin rajoittuneeseen mielenlaatuunsa.
 
Viimeksi muokattu:
anopin herkut
Mistä voit olla varma ettei vaimosi irstaile jokun pystyvämmän kanssa, jos nyt yleensä on maalle edes mennyt.
- en mistään. Mikäs siinä, hyvää varmaan sillekin tekisi. Irstailu nimittäin. Pystyvä irstailija löytyisi kyllä ihan kotoakin jos kiinnostusta riittäisi. Anopilla onneksi riittää. Soitti juuri ja kertoi, että kullia tekisi mieli... että sinne sitten taas :)
 
Viimeksi muokattu:
uimari
Haluisin rakastella anopin kanssa, mutta en kehtaa ehdottaa. Saunominen anopin kanssa olisi mukavaa näkis anopin alastomana ja anoppi minut ja voitaisiin pestä toisemme ja anoppi vois runkata mut, ottaa suihin.....
 
xvävy
Entisen anopin luona vieraillessani olin usein ilman vaatteita, varsinkin maalla. Hän sanoi tykkäävänsä siitä ja oli itsekin vain hyvin kevyesti pukeutunut, vain joku kotitakki tai yöpaita puoliksi auki. Emme harrastaneet kuitenkaan mitään sopimatonta.
 
vierailija
Anoppi antaa posliinin näkyä, vaikka päälle 50 onkin. On pitänyt itsestään huolta ja liikkunut aina. Ei ole ylimääräistä, eikä pylly roiku. Viihtyy hyvin kylpytakissa, eikä liikaa pidä helmasta kiinni... On pari kertaa napannut mua palleista. Ja pitelee hetken, mutta päästää sitten
 
vierailija
Anoppi ei enää vilauttele mitään, mutta elossa ollessaan ei välittänyt koskaan ujostella mistään. Jos tuli saunasta, tuli ilkosillaan ja kuivatteli siinä muiden nähden ja pukeutui, jos huvitti. Kerran oli käsien pesulla kotonani ja anoppi oli käymässä. Vessan ovi oli osittain auki ja anoppi tuli muitta mutkitta ja istui pöntölle, kun hätä yllätti. Juteltiin ihan muista asioista ja anoppi suoritti asiansa ja lähti. Kerran kun olin suihkussa ja anoppi oli meillä lapsenlikkana, hän tuli ja pesi minun selän. Kun menin käymään hänen kesäasunnollaan maalla, hän saattoi olla täysin nakuna ja saattoi kommentoida että tartteeko pukeutua. Kotona hänellä oli hieromasauva ja liukuvoidetta yöpöydällään jne...
 
vierailija
Joo, kyllä tämä minulle ja anopille sopii oikein hyvin. Ollaan molemmat aika tavalla samalla aaltopituudella muutenkin. Anoppi on tietoinen tyttärensä eli vaimoni jonkinasteisesta pihtaamistouhusta... Homma alkoi tosiaan humalaisena ajautumisena, mutta molemmilla oli varmaan jo aiemminkin tietynlaisia fiiliksiä, jotka sitten pienessä sievässä oli helppo toteuttaa. Olihan anoppi aikaisemminki selkeästi provosoinut meikäläistä niukoilla ja mahtavat muodot paljastavilla asuillaan jo aiemminkin. Varmasti oli myös huomannut katseeni, kun isot tissit heilahtelivat bikineissä.
Anoppi on oikeasti todella seksuaalinen ja suoraan sanottuna mahtavan Kiimainen Nainen. Homma toimii molemminpuolisessa yhteisymmärryksessä ja ollaan molemmat mukana sillä mielellä että kyse on vain seksistä. Ja hyvästä sellaisesta.
Järjestellään aina pikaisia salatapaamisia kesken työpäivääkin. Ihan suoraan sanottuna irstaillaan ja nautitaan.
minun anoppini on hieroja, toimii kotonaan. olin taas kerran hierontapöydällä alkkarit jalassa ja hän hieroi etu-reittä eipä se paljoa tarvinnut mulla alkoi seisoon kunnolla oikealta vasemmalle ja näki anopin ilmeestä että ” taisi olla makea kohta” no lopun aikaa olikin vihjailua ennen kun oli pukemassa anoppi otti kädellä kiinni kullistani ja kysyi ” miten luulet tuon mahtuvan tuossa tilassa housuihin” sanoi etten tiedä johon anoppi”.”minäpä tiedän sanoi anoppi mene takaisin makuulle tuohon hierontapöydälle ” minähän menin ja anoppi avasi omaa asuaan. kaivoin kyrpäni esille ja oli kiva nähdä anopin ilme kun hän sanoi” kylläpä meidän tyttö on onnen tyttö” ja alkoi hitaasti runkkaamaan minua. meni noin 20 min heitin kunnon satsin anopin suurille rinnoille ja kasvoille.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Oma ensimmäinen kerta anopin kanssa kävi mökillä. Kahdestaan lähdettiin hänen mökilleen. Oli pieniä kevät puhteita jotka tapani mukaan hoidin. Puoliso ei liiemmin välitä mökkeilystä, mutta minä kyllä siellä viihdyn ja anoppi myös.

Illan tullen kävin maate ja siinähän se pyöriessä meni, kun tuli torppa lämmitettyä turhan kuumaksi. Eipä anoppikaan unta saanut, vaan hän tuli luokseni. Siinä hän seisoi lyhyessä yöpaidassaan ja kysyi, että eikö uni tule. Tokasin, että turhan lämmin täällä. En viitsinyt kuitenkaan peiton alta nousta, kun kommandona tykkään nukkua. Anoppi katseli aikansa siinä, kunnes tuli luokseni ja kiipesi sänkyyn. Sanaakaan ei siinä vaihdettu, vaan selvää oli molemmille mitä nyt tehtäisiin. Pyörähdin anopin haarojen väliin ja suukotellen hänen reittensä sisäpintaa etenin kohti hänen kutsuvan kosteaa pilluaan. Pelkkä ajatus jo sai aikaan valtavan stondiksen ja tuon kiihkon vallassa nuolin ja sormetin anopilleni melko nopeaan orgasmin.

Tuon jälkeen anoppi ohjasi minut makuulle ja otti kaluni suuhunsa. Kiusoitellen hän suukotti terskaani samalla verkaan runkaten minua. Hän tarjosi peppuuan ulottuvilleni ja samalla kun nautin tuosta osaavasta suihinotosta, niin sormetin hänen liukasta pilluaan. Tilanne oli äärimmäisen kiihottava ja sainkin monesti suitsia anoppia jotten laukeasi ihan heti hänen nieluunsa.

Lopulta anoppi nousi hajareisin päälleni ja ohjasi kaluni pillunsa huulille. Tuntui että silmissä sumenee, kun hän verkkaan istuutui kaluni päälle ottaen minut pallejani myöten sisäänsä. Huulta purren, kuin ihmeen kaupalla, vältyin tulemasta hänen sinäänsä. Pääsin viimein oikeaan henkeen mukaan ja kestin jo naida tuota upeaa naista. Anoppi aloitti villin ratsastuksen ja minä peukalollani herkistelin hänen klitoristaan samalla. Ei kauaa kestänyt kun hän tuli taas. Pyöräytin hänet alleni nopeasti ja koppasin hänen haarat olalleni jotta pääsisin upottautumaan häneen kunnolla. Anoppi voihki yhtä huutoa, kun pääsin paaluttamaan häntä tuosta asennosta. Tuon kiihkon vallassa nussin häntä kuin viimeistä päivää. Lopulta tunsin kudin irtoavan joten kiihdytin tahtia entisestään, kunnes painoin kaluni häneen pallejani myöten ja laukesin tuon mahtavan pillun perukoille vavahdellen.

Siinä tyytyväisenä lysähdin hänen vierelleen ja uni tuli oikein hyvin. Aamulla heräsin anopin kanssa lusikasta ja erektio jo tervehti anopin pakaroita. Anoppikin oli havahtui hiljalleen ja pian käsi tarttuikin kaluuni. Pian hän olikin peppu nätisti pysytyssä ja minä nautiskellen vetelin häntä takaapäin. Tuona päivänä jäi puhteet hoitamatta, kun ei malttanut olla pitämättä näppejä erossa anopista.

Tuosta on jo aikaa kohta sen viisi vuotta. Edelleen säännöllisesti anopin kanssa seksiä harrastetaan. Tulevana viikonloppuna seuraavan kerran.

Itse olen reilut 30 vuotta ja anoppi sen 30 vuotta minua vanhempi.
 
Kestävä
Sehän tässä on vielä niin mahtavaa kun anoppi on todella estoton seksisasioissa, toisin kuin vaimoni.
Minua kiihottaa saada nainen istumaan kasvoilleni, oma vaimo on sen verran häveliäs ettei siihen suostu. Anoppi sen sijaan nauttii ja minä siitä kun saan anopin rehevän perseen naamalleni... nuolen kunnolla molemmat reiät...
En tiedä kuinka yleisiä nämä anoppi-ihastukset ovat.
Itse anoppina olen kyllä huomannut vävyn pitkät katseet varsinkin jos olen pukeutunut hieman paljastavammin. Imarteleehan se toki... jos nyt ei ihan vilauttelua, mutta pientä kiusaamista on tullut harrastettua. Ehkäpä se vilauttelukaan ei niin pois suljettua ole :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä