anoppi...voi prkl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heppuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heppuli

Vieras
oltii anopilla syömässä ja mä menin sit ruuan päälle makaa sängylle ja siitä näin koko ajan mitä pojat(4v3kk ja 1v7kk)touhuu toises huonees ku olivat siin ihan ove vieres(anoppi istu mua vastapäätä eikä nähny huoneesee)no pienempi meni ottaa jotai lelua laatikosta ja isompi hermostu ja huitas jolloin mä huusin et loppuu nyt heti no sit pienempi otti isompaa hihasta kii ja näytti silt et puree jolloin isompi tönäs pienemmä kumoo lattial mistä kauhee huuto!no anoppi sit kailottamaa suuree äänee et ku se piip puri isompaa...johon mä karjasin et ei todellakaa purru ku mä näin koko tilanteen aivan selvästi ja puutun tasan jos jompi kumpi puree!anoppi vaa inttää et puri mä näin...kunnes mä hermostuin totaalisesti ja huusin isomma näyttää et mihi puri ja kyl varmaa jälki sit jäi ni tulee selittää ei purru ja näytti viel kätensäki et ei oo mitää!piru vie oisitte nähny anopin ilmee =D pointti täs se et mä muka syytän aina isompaa joka asiasta ja puolustan pienempää...ja asia ei todellakaa o näin!saimpa kerranki anopin turvan kii =D

Yhteistyössä