anoppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanzku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanzku

Vieras
haluisinpa tietää millasia anoppeja teillä on..?mun anopilla on sanomista joka asiasta(eikä todellakaan mitään positiivista), käy joka päivä vähintään kerran kylässä ja mulla menee ehkä just hermot... sillon kun mies on kotona, yleensä ei oo, anoppi kehuu miten nätit verhot on ja miten hyvin käsittelen lasta, sillon kun ollaan kaksistaan anopin kans, se haukkuu ja valittelee miten poika on huonon naisen valinnu.. ottaa siitä nyt sitte selvää.. miehen takia yritän kestää, koska kuitenki on kyseessä sen äiti, enkä haluis loukata ketään..

mulla anoppi on aika järkky!poika kun sai kuumekouristuksen ja minä itken ambulanssissa(kun luulin että nyt se kuolee)niin anoppi hyökkäsi ambulanssiinkin minua syyttelemään.tuo oli vain yksi esimerkki :kieh:

juu mulla on tosi iihana anoppi... :headwall: Nyt juuri mennyt hermot jälleen kerran.

Tiivistelmä minä en tule ikinä olemaan tarpeeksi hyvä nainen/ihminen hänen pojalleen ikinä. Hänen pojalleen olisi parasta erota tälläisestä naikkosesta kuin minä välittömästi ja yrittää edesauttaa tätä tapahtumaa mitä moninaisimmin keinoin. Mrr. Puheväleissä olen nykyisin miehen ja lasten takia, mutta toivon että tämä kottarainen saisi jostain muutakin tekemistä, että meidän perhe saisi rauhan. Niin voii hyväksyä minut joten kuten jos olisin hänen vanhimman poikansa vaimo on sanonut tämän aivan suoraan.

Mutta me emme ole eroamassa kumpikaan meistä ei halua laittaa lapsia anopille yöksi ja kumpikaan meistä ei halua käydä usein anoppilassa vaikka asumme samalla paikkakunnalla. Niin ja jos anoppi nauttii olla yksin ja marttyyri minunn takiani johon ei edes vaivautunut tutustumaan kun näki ensi silmäyksellä mun olen täysi pee niin olkoot mikä minä olen sitä suremaan.(Surin tätä tosi pitkään ja ajoittain vieläkin)

Minun anoppini teki samaa. Haukkui ja nälvi ja arvosteli kun kukaan muu ei ollut kuulemassa. Hän on mielestäni henkisesti häiriintynty, mutta on ulospäin ihmisille niiiiiiiiin ihana ihminen. Yleensäkin arvostelee kaikkia ihmisiä, muitten lapsia.... Kaikki eronneitten lapset olivat häiriintyneitä, kunnes tyttärensä erosi: sitten juttu muuttui sellaiseksi, että miten rikasta onkaan, kun lapsilla on useampia isovanhempia. Tällaista juttua.

Millaisia ovat teidän anoppinne. Nämä tyypit ovat kuulemma yleensä patologisia valehtelijoita ja päällepäin vieraille mitä rakastettavampia ihmisiä. Ja ilmeisesti tällä keinoin saavat sukulaisetkin uskomaan miniänsä kummallisuuteen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2005 klo 08:47 mummiko kirjoitti:
Minun anoppini teki samaa. Haukkui ja nälvi ja arvosteli kun kukaan muu ei ollut kuulemassa. Hän on mielestäni henkisesti häiriintynty, mutta on ulospäin ihmisille niiiiiiiiin ihana ihminen. Yleensäkin arvostelee kaikkia ihmisiä, muitten lapsia.... Kaikki eronneitten lapset olivat häiriintyneitä, kunnes tyttärensä erosi: sitten juttu muuttui sellaiseksi, että miten rikasta onkaan, kun lapsilla on useampia isovanhempia. Tällaista juttua.

Millaisia ovat teidän anoppinne. Nämä tyypit ovat kuulemma yleensä patologisia valehtelijoita ja päällepäin vieraille mitä rakastettavampia ihmisiä. Ja ilmeisesti tällä keinoin saavat sukulaisetkin uskomaan miniänsä kummallisuuteen.

Juuri tuollainen on minun anoppini paitsi tää minun poikani on kuulema häiriintynyt minun ja ex-äni ja vanhempieni erojen takia. Kaikki ketkä meidät tuntevat erimieltä. Meillä tää on ihana rakastettava ystävilleen ja sukulaisilleen muille täysi piru, esim. osa työtovereista pelkää häntä. Joten nää hänelle tärkeät ihmiset eivät usko sitä toista puolta hänestä ollenkaan. Paitsi mieheni ja nykyisin appiukko joka onneksi rauhoittaa anoppia kovasti, kun tarpeellista on. Vaikea paikka appiukollakin, sitä ei käy kiistäminen.

Yhteistyössä