K
Kadoksissa
Vieras
No nyt sitten räjähti ja kunnolla. Olemme asuneet yhdessä 12 vuotta ja meillä on 10 vuotias lapsi. Anoppi asustaa kilometrin päässä, mutta ei käy meillä usein, hänen luonaan tulisi käydä sitäkin useammin syömässä sitä, sun tätä yms. Vappuna en suostunut menemään anopin luokse syömään koska halusin kutsua ystäviä silloin meille ja kutsuin myös anopin, joka sitten lopulta tulikin meille. Nyt anoppi järjesti elokuvaliput isommalle porukalle ja minua ei leffa kiinnostanut, niin mieheni meni lapsemme kanssa. Mieheni ilmoitti että anoppi olisi viemässä lapsemme kesällä teatteriin kastomaan näytelmää, jonka me perheenä olemme sopineet menevämme katsomaan. Mieheni ilmoitti että voimme mennä kahdestaan katsomaan sen (lasten näytelmä) ja lapsemme menisi anopin ja hänen tyttärensä 23v kanssa? Minä kiehuin sisäisesti; sanoin miehelleni ilalla, että minusta tuntuu pahalta ja minua itketti. Hän sanoi että minun ongelmani taitavat olla vanhoissa anoppisuhteissani ja tuon ne nyt tänne? sanoin hänelle että paraskin puhuja, kun äiti ei ole häntä kasvattanut vaan jättänyt hänet isovanhemmille. Siitä hän suuttui ihan hirveesti ja hajotti oven ja huusi minulle täysillä että; sano suoraan että vihaat sitä vitun ämmää!!! SANO! (siis kohdensiko hän oman vihansa, omaa äitiään kohtaan minulle) Aikansa huudettuaan hän rauhottui ja puhuimme -vähäsen asiasta. Hän sanoi ettei voi edes soittaa äidilleen kun minulla on naama väärinpäin. Se on totta etten pidä hänen äidistään ,sillä hän käyttäytyy hyvin itsekkäästi ja rumasti. Oli mm. soittanut miehelleni ja pyytäntyt tätä kanssaan teatteriin!!!! N i i n! Kysyn nyt teiltä viisaat; MITEN ETEENPÄIN?