ANOPPI!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Tietää varsin hyvin meidän erittäin vaikean rahatilanteen, joka kuukausi lasketaan kaupassa euroja että saadaanko ostettua lapsille ruokaa. Nyt se oli soittanut miehelleni ja tarjonnut että jos mies haluaa lähteä ryyppäämään veljensä kanssa, niin anoppi maksaa hänelle illan :o
Mieheni oli kohteliaasti kieltäytynyt ja sanonut että on niin paljon taloudellisia murheita että ei nyt, niin anoppi ei tarjonnut sitä rahaa ruokaan. Sen olis saanut käyttää vain viinaan. \|O

Halusi varmaan tarjota miehelle henkireiän, mutta vähän ajattelemattomaan tyyliin... mitä jos mies kysyisi häneltä, että olisiko tarjous voimassa jos te lähtisittekin koko perhe johonkin kivaan paikkaan syömään ja vaikka kylpylään tai uimahalliin rentoutumaan? =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 13:56 koi-isä kirjoitti:
Hyväähän tuo tarkoitti, selvästi tiesi ettei teillä ole ylimääräistä rahaa joten halusi maksaa. Ehkei hän vaan tullut ajatelleeksi tarjota jotain muuta.

Just, eli miehen logiikalla miehen ryyppääminen on tärkeämpää kuin lasten ruoka. En minä ainakaan ymmärrä.

noh, jos anopista puhutaan.. minun anoppi oli vahtimassa tässä yhtenä päivänä lasta, kun käytiin miehen kans yhdessä neuvolassa(toista siis odotetaan) niin hän oli sitten sillä aikaa vaihtanut meidän kotiin verhot olohuoneeseen ja makuuhuoneeseen!! kysymättä minulta mitään.. sanoi vaan että kun ajattelin että jos välillä vaihdettais nuita verhoja. oli vaan ostanut mieleisensä verhot ja sillä aikaa kun oltiin poissa, niin vaihtanut ne.. :o ja ne verhot mitkä se laittoi oli vielä kaikenlisäks kammottavan rumat.. se on muutenkin tuommonen että tyrkyttää kaikkee omia ideoita ja sekaantuu joka asiaan.. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:12 vieras kirjoitti:
noh, jos anopista puhutaan.. minun anoppi oli vahtimassa tässä yhtenä päivänä lasta, kun käytiin miehen kans yhdessä neuvolassa(toista siis odotetaan) niin hän oli sitten sillä aikaa vaihtanut meidän kotiin verhot olohuoneeseen ja makuuhuoneeseen!! kysymättä minulta mitään.. sanoi vaan että kun ajattelin että jos välillä vaihdettais nuita verhoja. oli vaan ostanut mieleisensä verhot ja sillä aikaa kun oltiin poissa, niin vaihtanut ne.. :o ja ne verhot mitkä se laittoi oli vielä kaikenlisäks kammottavan rumat.. se on muutenkin tuommonen että tyrkyttää kaikkee omia ideoita ja sekaantuu joka asiaan.. :/

tutulta kuulostaa, meille anoppi toi sellaisia hirvityspitsiliinoja ja löi niitä joka paikkaan kun ei oltu ite kotona, kuulemma kodikkaamman näköistä kun jokaisen kukan alla on liina :headwall:

\

ja tämä samainen anoppi muuten antoi minulle 25-vuotis lahjaksi KEITTOKIRJAN! ei siinä muuten mitään, mutta mainitsi vaan vielä siihen, että jospa se mieskin(minun mieheni siis) saisi joskus edes kunnon ruokaa! :o ihan kun en muka ruokaa laittaisi :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:27 vieras kirjoitti:
\

ja tämä samainen anoppi muuten antoi minulle 25-vuotis lahjaksi KEITTOKIRJAN! ei siinä muuten mitään, mutta mainitsi vaan vielä siihen, että jospa se mieskin(minun mieheni siis) saisi joskus edes kunnon ruokaa! :o ihan kun en muka ruokaa laittaisi :o

:o :o :o :o :o siis kyllä minä jo latosin turpaan :o

onneks mä oon nähnyt tulevan anoppini vain kerran eikä se ole koskaan tullut kylään.. tosin HUOMENNA pitäs mennä sen luo kylään kun mies lupas. ensin se oli tulossa meille, mutta laittoi sit viestiä että on junaliput liian kalliita :headwall: :headwall: niinpä mies meni lupaamaan että me mennään sinne ja mulla on sit huomenna 4 tuntia autossa istumista rv. 32...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:27 vieras kirjoitti:

Vähän niinkun mun anoppi... Kantaa jotain pakastepizzoja että lapsparkansa sais ees jotain ruokaa. Olen ammatiltani kokki, anoppi tietää sen kyllä.

Yhteistyössä