F
Fleur de la Cour
Vieras
Viimekesäisten tapausten jälkeen tosin ymmärrän paremmin, miksi anoppini on sitä mieltä, että kaikki tässä perheessä menee mun mielipiteiden mukaan, sillä mies piipahti eilen äitinsä luona ja sai sellaisen ohjeistelun taas asioihin, ettei viitsinyt suutaan avata siinä kohtaa ja nyt mä joudun taas olemaan bad guy kun menen sanomaan, että ei me noin tehdä. No sit se asia. Mieheni serkku täyttää 40 vuotta, hän on luonteeltaan hiukan suuruudenhullu ihminen, vaikka toki onkin meille hyvin läheinen ja hyvä ystävämme eli hän on kutsunut lähes kaikki ihmiset juhliinsa ketä vaan on keksinyt. Hän on siis miehen serkuista läheisin meille ja kummipoikamme äiti, joten tiesimme jo ajat sitten ennen kuin kukaan sai kutsuja, että milloin juhlitaan ja mitä juhlitaan ja ehdimme jo siis sopia itsellemme yösijan juhlapaikkakunnalta ja miettiä lahjaa. No nyt sit muut serkut puuhaavat kimppalahjaa, olemme siis taas ilkeitä vastarannan kiiskejä toisten mielestä. Lisäks lähdemme kohta matkoille ja palaamme vasta just ennen niitä juhlia joten meistä ei tässä kohtaa ole apuakaan minkään yhteisen järkkäämiseksi. Toinen asia oli sitten kimppakyyti juhlista pois, että eikös nyt ole kaikkein paras nukkua omassa sängyssä???? Mut jos ei haluu! Mies totesi, että hyvä se hänen veljensä on puhua kimppakyydeistä kun sen saa kantaa juhlista jo kymmeneltä kotiin, me ajateltiin juhlia aamuun asti, varsinkin kun tunnetaan näiden ihmisten muitakin kavereita joten tiedämme jo mikä porukka sieltä hilpasee jatkoille ja me ollaan siinä porukassa mukana eikä todellakaan sukulaisten kanssa. Mä en jaksais taas asettaa itseäni tähän asemaan, mutta kun on pakko. Miks kukaan miehen suvussa ei koskaan voi ymmärtää mun näkökantaa? Ymmärtääkö kukaan täällä mun pointtia tässä asiassa miks mä taasen olen vastaan?