Anoppien möläytykset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mansa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mansa

Jäsen
06.06.2008
52
0
6
Mitäs teidän anopit on möläytellyt tai päästänyt sammakoita suustaan?

Oltiin oltu miehen kanssa yhdessä jo varmaan jotain 2 vuotta, niin anoppi sitten yks kerta tuli mulle että "kuule, täällä meidän wc:n kaapissa on näitä kaikkia rasvoja (ihan perusvoiteita), niin sä voit käyttää näitä ihan vapaasti niin kauan kuin olette yhdessä"

Mä olin vähän että juu :whistle: :laugh: Ensinnäkin, ajatteliko se edelleen että suhde aika epävakaa vai mitä kun "niin kauan kun olette yhdessä" ja luuliko se että jos erotaan niin mä tulen sitten ovelle että vieläkö mä voisin käyttää niitä teidän rasvoja :laugh: Uskoisin että oli vain sanavalinta vähän hulppea...Anoppi on kyllä ihana ja musta varmasti tykkää, ja mä siitä. Pisti vaan vähän korvaan tuommonen... Sanoi myös aiemmin että "niin sä oot nyt siivoojana, kait sä aiot joskus hommata oikean ammatinkin?" Tosin silloin ei vielä oltu yhdessä. Olis pitänyt sanoa että mulla on kyllä suunnitelmissa mennä sun pojan kanssa naimisiin neljän vuoden päästä :saint: :laugh:

No varmaan ekaa kertaa kun anopin näin, niin se tokas, että sä olit viimeks tummempi... :o

Joskus puhuttiin meidän sängystä anopin kanssa, kun mulla suurimman osan aikaa selkä pjaskana ja puhuttiin, sitten et kovempi sänky on parempi mun selälle.
Sanoin sitte, että kun toi isäntä tykkää pehmosesta, niin anoppi tokas "no ei sillä ole mitään väliä" :laugh:
Ei ainakaan poikaansa suosi.

"Annatko sinä x:lle ollenkaan ruokaa?" -> mies laihtui kun jätti grilliruoat pois.

"Annatko x:n mennä aikaisin nukkumaan? X on aina ollut aamu-uninen ja näyttää nyt väsyneeltä." -> miehellä krapula.

"Ostatko x:n vaatteet kirpputorilta?!?!" -> mies oli ulkona laittamassa autoa työvaatteissaan.

Nuo oli ihan alkuajan möläytyksiä. Nyt oon niihin niin tottunut, ettei edes jää mieleen enää. :D

:laugh: Ihana!
Heh, ei se munkaan anoppi enää myöhemmin muistanut että olin käynyt niillä siivoamassa, tuli ihan yllärinä kun siitä mainittiin vaikka mut oltiin jo sitten yttökaverina esitelty
:p

Meillä möläyttelee vain itsekeskeinen ja luulosairas appiukko. Saanko kertoa?
Tätä kuopusta odottaessani en nukkunut parin viimeisen vuorokauden aikana ennen synnytystä juuri lainkaan epäsäännöllisten supistusten vuoksi. Kävimme kerran ennen varsinaisen synnytyksen alkamista turhaan synnytyslaitoksella. Appivanhemmat olivat molemmilla kerroilla hoitamassa esikoista. Kun lähdön aika sitten todella koitti, ja appivanhemmat olivat taas paikalla, nojailin eteisen seinää ja puuskutin supistuksen vuoksi. Supistuksen mentyä ohi, totesin appiukolle, että toivottavasti ei tule pitkää synnytystä, kun en ole saanut pariin vuorokauteen kunnolla nukutuksi. Appiukon myötätuntoinen kommentti:" Kauheata, onko sinullakin ollut päänsärkyä?" Nauroin ja puuskutin vuoron perään melkein pissat housussa matkalla synnytyslaitokselle.

"Sehän on ihan sama, käykö äiti töissä tienaamassa vai onko kotona kodinhoidontuella." SIIs mitä?? Jos töissä tienais pari tonnia ja kotona ollessaan reilu kaks hunttia.. (anoppi ollut koko ikänsä kotona hoitamassa kolmea lastaan ja mies elättänyt perhettä). Toinen: "Insinöörit tienaa niin paljon, että hyvin voi jäädä vaimo kotiin..." Tämä siitä kun tyttären mies on insinööri, talolainat reilu 200t ? ja vaimo on vaan kotona vaikka lapset on jo 4 ja 6..maksavat todellisuudessa vain talon korkoja ja lainaa on reilu 30v.

Alkuperäinen kirjoittaja miun anoppi:
"Sehän on ihan sama, käykö äiti töissä tienaamassa vai onko kotona kodinhoidontuella." SIIs mitä?? Jos töissä tienais pari tonnia ja kotona ollessaan reilu kaks hunttia.. (anoppi ollut koko ikänsä kotona hoitamassa kolmea lastaan ja mies elättänyt perhettä). Toinen: "Insinöörit tienaa niin paljon, että hyvin voi jäädä vaimo kotiin..." Tämä siitä kun tyttären mies on insinööri, talolainat reilu 200t ? ja vaimo on vaan kotona vaikka lapset on jo 4 ja 6..maksavat todellisuudessa vain talon korkoja ja lainaa on reilu 30v.

Ja tuosta jälkimmäisestä, niin tämä insinööri ei ainakaan tienaa enempää kun pari tonnia kuussa. Riippuu tietty alasta, mut eiks insinöörit ole ainakin jonkun verran "alipalkattuja".. tai ei alipalkattuja, muttei mitään kroisoksiakaan.

Omasta anopistani tuli tällähetkellä mieleeni seuraavanlainen juttu.
Olin raskaana, eikä ollut tietoa silloin kumpi on tulossa.
Anoppi siinä sitten kovasti lapsista puhui ja totesi että vain pojat ovat hänen mielestään "oikeita" lapsia.
Tajusi siinä samalla sekunnilla tietty itekkin mitä tuli sanotuksi ja paikkaili toteamustaan sillä, että kun on ensinmäinen lapsenlapsi tulossa, niin olisihan se mukavaa saada poika joka jatkaa sukua ja hänellä kun kaikki lapset ovat poikia niin ei tyttöä oikeen osaa ajatella. Totesi myöskin sitten jälkijunassa että onhan ne tytötkin ihan kivoja.
Ah, sitä anopin riemua kun kuuli sitten että poika on tulossa kun sukupuoli selvisi ultrassa :/
Vielä näin vajaa vuosi takaperin kyseinen tapahtuma ihmetyttää meikeläistä..

"Sen siitä saa, kun syöttää lapsille liikaa sokeria"! Kun kuopuksekke puhkes diabetes. :kieh: |O :snotty: |O

ja"ME syötiin lapsena vaan pelkkää PERUNAA!!!"

Hernepelto nenässä soitin kälylle sitte, kun en jaksanu selittää vasta uutisen sisäistäneenä, mieli lapsen puolesta herkkänä, mitä tarkoittaa diabetes, miten se puhkeaa ja mitä perunasta elimistö saa... :snotty: :snotty: :snotty:

Yhteistyössä