Mitäs teidän anopit on möläytellyt tai päästänyt sammakoita suustaan?
Oltiin oltu miehen kanssa yhdessä jo varmaan jotain 2 vuotta, niin anoppi sitten yks kerta tuli mulle että "kuule, täällä meidän wc:n kaapissa on näitä kaikkia rasvoja (ihan perusvoiteita), niin sä voit käyttää näitä ihan vapaasti niin kauan kuin olette yhdessä"
Mä olin vähän että juu
Ensinnäkin, ajatteliko se edelleen että suhde aika epävakaa vai mitä kun "niin kauan kun olette yhdessä" ja luuliko se että jos erotaan niin mä tulen sitten ovelle että vieläkö mä voisin käyttää niitä teidän rasvoja
Uskoisin että oli vain sanavalinta vähän hulppea...Anoppi on kyllä ihana ja musta varmasti tykkää, ja mä siitä. Pisti vaan vähän korvaan tuommonen... Sanoi myös aiemmin että "niin sä oot nyt siivoojana, kait sä aiot joskus hommata oikean ammatinkin?" Tosin silloin ei vielä oltu yhdessä. Olis pitänyt sanoa että mulla on kyllä suunnitelmissa mennä sun pojan kanssa naimisiin neljän vuoden päästä :saint: 
Oltiin oltu miehen kanssa yhdessä jo varmaan jotain 2 vuotta, niin anoppi sitten yks kerta tuli mulle että "kuule, täällä meidän wc:n kaapissa on näitä kaikkia rasvoja (ihan perusvoiteita), niin sä voit käyttää näitä ihan vapaasti niin kauan kuin olette yhdessä"
Mä olin vähän että juu