Anoppivalitusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt nimetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt nimetön

Vieras
Pakko päästä purkamaan tätä anoppi-asiaa. "Yhteistä" taivalta takana kohta 15 vuotta ja vaikeammaksi vaan käy! Anoppini on kiukkuinen hormonihuuruinen akka, jolle mikään ei ole hyvä ja joka tietää kaiken muita paremmin.

Meillä on kolme lasta, nuorin 5kk. Mitta alkaa olla niin täysi! Viimeisin synnytykseni oli suhteellisen helppo, joten minua kutsuttiin sitten synnytyskoneeksi. Ristiäisissä hän vei kaiken huomion vauvasta itseensä valittamalla suureen ääneen miten HÄNELLÄ on ollut raskasta kun joutui tulemaan isompia lapsiamme vahtimaan minun lähtiessä synnyttämään ja vieläpä KESKELLÄ YÖTÄ. Kun lasta tulivat sairaalaan katsomaan oli anoppini kaikista väsynein, mitäs nyt minusta, minähän olin v aan synnyttänyt, pikku juttu. kun aloin odottaa toista lastamme hän tokaisi taasko sä olet paksuna!

Kun anoppi tulee kylään hän ottaa rätin kouraan ja alkaa luututa paikkoja. Meillä on normaali siisteystaso, mutta hän ei ilmeisesti voi olla kylässä ilman että täytyy nuohota toisten nurkkia. Viimeksi hän alkoi mittailla mitan kanssa aulamme lattiaa että "millainen matto siihen hankitaan". Sanoin että kyllä päätämme ihan itse matoistamme. Luulisi että mieluummin olisi lastemme kanssa kuin siivoaisi.

Hän on ollut hoitamassa lapsiamme yhden kerran puolen vuoden aikana, jotta olemme päässeen elokuviin. Kun lähdimme, oli huudettava perään että monelta tulette. Vastasin kahdeksan jälkeen (eli reilu kolme tuntia oli tarkoitus olla pois) niin hän valittaa että hän kun luuli olevansa jo kotona kahdeksalta. Voi voi.

Anopilla on mielipide joka asiaan. Äiti joka imettää lapsiaan pitkään on luomulehmä. Hän luulee tuntevansa lapseni paremmin kuin minä, käskee miten vauvaani pitää ruokkia, ostaa vauvalle tutteja vaikka tämä ei niitä syö. Kun menin käymään kirpputorilla hän sanoi ivallisesti "nyt tyttäresi saa taas sitten "uusia" vaatteita.

Aikuinen terve ihminen, joka ei ole edes työelämässä. Miksi hän ei voi nauttia tästä vauvasta joka hyvin todennäköisesti on hänen vihoviimeinen lapsenlapsensa.

Miten sitä kestää sit kun vanhenee ja täytyy hoitaa sen asioita. Kauhulla odotan.

ihan kuin olisit kertonut omasta anopistani paitsi että meille se tulee lupaa kyselemättä penkomaan kun ei olla kotona.kerran yllätin sen keittiöstä kun tulin kotia ja ovet oli lukossa.ikkunastako lie kiivennyt?haukkuu kaikki vaatteet jotka ostan lapsilleni ja muutenkin nöyryyttää minua jatkuvasti.

Alkuperäinen kirjoittaja hei vaan:
ihan kuin olisit kertonut omasta anopistani paitsi että meille se tulee lupaa kyselemättä penkomaan kun ei olla kotona.kerran yllätin sen keittiöstä kun tulin kotia ja ovet oli lukossa.ikkunastako lie kiivennyt?haukkuu kaikki vaatteet jotka ostan lapsilleni ja muutenkin nöyryyttää minua jatkuvasti.

:headwall: Ei ole tosi... Mä kyllä uskoisin omasta anopistani tuon, mutta LUOJAN KIITOS se asuu 120km päässä, niin ei tule ilmoittamatta kylään :kieh:

Josko on miehesi antanut avaimen.
Jollei palauta avainta vaihdata lukot.

tunken tähän ketjuun vaikken ole alkuperäinen kirjoittaja mutta mieheni ei ole sille avaimia antanut.asuu tuossa 100 metrin päässä ja kyttää jokaista liikettä mitä pihassa tapahtuu.käy napsimassa omin lupinensa meidän mansikat,kukat kaikki mikä irti lähtee heti kun näkee miniän auton perävalot.tulee helkutin kalliiks vaihtaa lukot.mies ihan hermona kun joutuu aina miniän ja anopin väliin.me ei vaan olla bestiksiä anopin kaa.viimeksi pahoitti mieleni kun leikkasi omin lupineen kahden tyttöni hiukset polkkatukaksi vaikka tiesi että kasvatan heille pitkät.kyllä tuli itku.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Sarjottaminen olis pikkasen halvempaa :whistle: =)

tunken tähän ketjuun vaikken ole alkuperäinen kirjoittaja mutta mieheni ei ole sille avaimia antanut.asuu tuossa 100 metrin päässä ja kyttää jokaista liikettä mitä pihassa tapahtuu.käy napsimassa omin lupinensa meidän mansikat,kukat kaikki mikä irti lähtee heti kun näkee miniän auton perävalot.tulee helkutin kalliiks vaihtaa lukot.mies ihan hermona kun joutuu aina miniän ja anopin väliin.me ei vaan olla bestiksiä anopin kaa.viimeksi pahoitti mieleni kun leikkasi omin lupineen kahden tyttöni hiukset polkkatukaksi vaikka tiesi että kasvatan heille pitkät.kyllä tuli itku.

Sano että ilmoitat poliisille jos vielä jatkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Sarjottaminen olis pikkasen halvempaa :whistle: =)

Vaikka sarjoittaa,jos nyt ajatellaan niin.

Ja meillä kun eka lapsenlapsi synty niin anoppija appi alko omiin lasta niinkuin heille nyt ois syntynyt.Ei hetkenkään rauhaa vauvan kanssa... Aikani kattelin vara-avaimella sisääntuloa ilman ilmoittamista (mieskin oli asiasta jo heille sanonut)kunnes kärähdin...
Nyt on viileet välit mutta mulle passaa, väsähdin niin totaalisesti siihen hyppäämiseen ja samoin kun ap:llä et jos vauva sattu nukkumaan niin anoppi alko ravaamaan luutu kourassa ympäri kämppää -rasittavaa!

Yhteistyössä