Antaisitko edes mahdollisuutta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lost"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lost"

Vieras
Tilanne se, että tapasimme kaverini kanssa eräässä illanvietossa mukavan miesporukan. Yhden heistä kanssa juttelin pitkin iltaa samoin kaverinikin toki, ilta oli kaiken kaikkiaan mukava. Itse käyn harvahkosti yöelämässä, kaverini "vakiokalustoa". Noh, kaverini tapasi toiste samaisen miehen yöelämässä ja he päätyivät samaan sänkyyn. Näin kävi myös toistekin. Sittemmin heidän välillään välit viileni ja homma loppui. Tapasin saman miehen myöhemmin ja hän osoitti kiinnostustaan minua kohtaan. Hän on todella mukava ja illasta, jona tapasimme jäi mukava muisto. Olen kaveripohjalta ollut muutaman kerran kyseisen miehen kanssa tekemisissä, hän olisi kiinnostunut tutustumaan muutenkin...
Mutta itselläni pistää nyt kovasti vastaan se, että heillä oli kaverini kanssa tuo sänkysäätö. Tahtomattani mietin, että "luuleeko" heittävänsä samanlaisen kierroksen kanssani. Ajatus tökkii myös sen vuoksi, että tämmöinen on baari-iltojen "peruskauraa" kaverilleni. Silsikään hankala antaa mahdollisuutta tämän pidemmälle menemiseen, jakaa sama mies tämän kaverin kanssa. Ja mikä tästä tekee ongelman on se, että harmittaa myös, jos päästän tämän ihmisen pois elämästäni. Kaikki vaan menee muuten niin hyvin yksiin. Pystyisittekö itse antamaan mahdollisuutta miehelle tällaisessa tilanteessa? Vai onko koko juttu tuohon tuomittu näillä lähtökohdilla?

No mikäs tossa, mies nyt luultavasti vaan pillun perässä mutta todennäköisesti saa puhuttua sut ympäri (sänkyyn). Myöhemmin haukutta kaveris kans yhessä sitä äijää.

Puhut aika halventavasti kaveristasi, aivan kuin se on peruskauraa panna jokaista baarisäätöä. Taitaa itsellesi olla?

Minä käyn yöelämässä joka viikonloppu ja tutustun monenlaisiin miehiin. Ikinä en ystäväni "säätöä" sotkisi tai edes ajattelisi, että ystäväni olisi käynyt sängyssä äijän kanssa ja thats it. Mistä sinä tiedät mitä ystäväsi ajatteli ja mitä mies on puhunut (suostutellut, antanut ymmärtää) ystävällesi tilanteissa. Et voi todellakaan haukkua tässä hänen toimintaa tuolla tavoin. Jos olisin tuo mies, kiertäisin kaukaa sinut.

Puhut aika halventavasti kaveristasi, aivan kuin se on peruskauraa panna jokaista baarisäätöä. Taitaa itsellesi olla?

Minä käyn yöelämässä joka viikonloppu ja tutustun monenlaisiin miehiin. Ikinä en ystäväni "säätöä" sotkisi tai edes ajattelisi, että ystäväni olisi käynyt sängyssä äijän kanssa ja thats it. Mistä sinä tiedät mitä ystäväsi ajatteli ja mitä mies on puhunut (suostutellut, antanut ymmärtää) ystävällesi tilanteissa. Et voi todellakaan haukkua tässä hänen toimintaa tuolla tavoin. Jos olisin tuo mies, kiertäisin kaukaa sinut.

Asia nyt vaan sattuu olemaan niin, että tuollainen toiminta on ystävälleni ominaista eikä mikään minun mielipide. Enemmän poikkeus kuin sääntö muidenkin kuin vain tämän miehen kanssa.
Näkemyksiä ja kokemuksia otetaan edelleen vastaan.

Yhteistyössä