Antaisitko miehesi ja siskosi nukkua samassa sängyssä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua..

Vieras
Jos itse olisit poissa? Olin synnyttämässä toista lastani, ja siskoni tuli meille esikoisen vahdiksi silläaikaa,kun oltiin miehen kanssa synnärillä. Ohjeistin miestä poislähtiessään, että nukkuvat siskoni kanssa meidän parisängyssä sen loppuyön, en jaksanut silloin ruveta miettimään, missä varapatjat.Olivat nukkuneetkin, ja vähän aikaa sitten asia tuli jostain puheeksi äitini ja hänen ystävänsä kanssa, niin se paheksunnan määrä oli ihan hirveä. No joo, myönnän että tilanne saattaa kuulostaa karmealta: vaimo synnärillä ja mies vaimonsa siskon kanssa samassa sängyssä.

En, mutta tätä en ala sen enempää perustelemaan. Tarpeeksi nöyryyttävää jo myöntää, että en kestä heitä kaksin edes samalla sohvalla menneisyyden vuoksi.

En todellakaan. Mieheltä ja siskolta puuttuu täysin käsitys siitä, mikä on sopivaa.

Jos olisin mies, etsisin varapatjan. Jos olisin sisko, nukkuisin sohvalla tai missä tahansa muualla, mutta en siskon miehen kanssa samassa sängyssä. Jos olisi mahdollista, niin raahaisin parisängyn toisen patjan toiseen huoneeseen.

No haloo.. Minä en ainakaan antais "nukkua". Ainakin meillä sen tietäis että panemiseks se menis, koska sisko ei ole todellakaan turpeana raskaudesta ja on mua muutenkin hoikempi ja nätimpi.

Ei hitto, mitä käsityksiä ihmisillä on soveliaisuudesta. Tälläkin palstalla olla hyvin jyrkkiä pettämisen suhteen, mutta tässä asiassa ollaankin hyvin suvaitsevaisia.

[QUOTE="Nukuttaja";26684325]Ootteko te nyt tosissanne että teidän ukot vois panna teidän siskoa?
Siis mitä ihmettä jos siskoa niin eikö sit ketä tahansa muutakin vastaan tulevaa?[/QUOTE]

Minusta tuossa oli kyse nukkumisesta eikä mistään panemisesta.

• Tykkää
Reactions: Naspula
[QUOTE="Nukuttaja";26684315]No totta kai, en ymmärrä miksen antais sehän on herranen aika oma mies ja oma sisko.[/QUOTE]

olkoot. en haluaisi ite ainakaan nukkua mieheni veljen kanssa samassa parisängyssä.

No ei kyl tulis mieleen ees, että tommosta tilannetta tulis :D en mä itsekkään menis miehen veljen kanssa nukkumaan samaan petiin, kun samassa tilassa nukkuminenkin muiden kuin mieheni kanssa ahdistaa :D

Aika outoa jos mies/sisko ei vois nukkua sohvalla...

"mjää" ootko ihan varma että miehesi ei haluaisi? Meillä oli kerran leikillään puhetta kolmannesta pyörästä ja mies sano että se haluis mun siskon mukaan petiin. Mitä oon lukenu noilta palstoilta niin se on aika yleistä miehillä että sisarukset ois samaan tai eri aikaan pedissä.

[QUOTE="mjää";26684341]Mieheni ei haluaisi, tarviiko silloin multa ees kysyä ;)[/QUOTE]

munkaan mies ei haluais nukkuu mun siskon vieressä. miehen moraalista mun ei tarvi olla huolissaan mut siskoni on hiukan kevytkenkänen niin sanoakseni...

Alkuperäinen kirjoittaja näin.;26684388:
"mjää" ootko ihan varma että miehesi ei haluaisi? Meillä oli kerran leikillään puhetta kolmannesta pyörästä ja mies sano että se haluis mun siskon mukaan petiin. Mitä oon lukenu noilta palstoilta niin se on aika yleistä miehillä että sisarukset ois samaan tai eri aikaan pedissä.

Joo, enköhän mä tuon tunne aikas lailla hyvin ;)

Minäkin ajattelin, että oma sisko ja oma mies. Huhheijaa.
Kun mentiin käymään vanhempieni luona, mies painui ensimmäisenä siskoni luokse. Heillä oli kuulema niin hauskaa. Nukkuivat päikkäreitäkin samassa sängyssä. Lopulta siskoni avasi suunsa ja kertoi, että mies oli koskenut häntä rintoihin ja halaillut. Mieheni taasen kertoi, että siskoni oli etsinyt "jotain" hänen taskuistaan. Mieheni aikana siskoni käveli pienissä vaatteissa tai oleili pelkässä pienessä pyyhkeessä saunasta tultuaan. Hiljenivät, kun minä tulin paikalle. Ja kerran näin, kun siskoni piteli miestäni kädestä ja mieheni sanoi "älä kun ****** voi nähdä."
Loppupeleissä mieheni pistettiin syypääksi tuohon koko touhuun ja siskoni oli "uhri". Itse tiesin kyllä totuuden, mutta äitini ei uskonut minua. Tuo tilanne murensi itsetuntoni ihan täysin, mutta nyt kolmessa vuodessa (!!) se on taas palannut, ja ajattelen olevani kauniimpi kuin siskoni. Siskoni taasen vaihtaa miestä kuin sukkia ja keikistelee jokaiselle hänen mielestään hyvännäköiselle. On jopa mustasukkainen äitini uudesta miehestä, jos tämä mies antaa omalle pojalleen enemmän huomiota kuin siskolleni.

Ensinnäkään mun ei tarvii antaa mitään lupia miehelleni ylipäänsä mihinkään, koska hän on aikuinen ihminen.
Häiritsisikö mua, jos mieheni ja siskoni nukkuisivat samassa sängyssä, kun itse olen poissa.. No ei! Miksi ihmeessä häiritsisi?
Itsekin voisin nukkua samassa parisängyssä mieheni veljen kansa, jos olisi tarvis. Se olis lähes sama asia, kuin nukkuisin oman veljeni kanssa.
Mieheni on nukkunut muuten samassa sängyssä parhaan ystäväni kanssa. Saunonutkin hänen kanssaan :D Ja mä ystäväni miehen kanssa. Eikä kummassakaan tilanteessa ollut mitään seksuaalista :)

Yhteistyössä