?
...
Vieras
Joka hemmetin yö herään 10 kertaa tunkemaan tuttia 5kk vauvan suuhun. Pari viikkoa sitten "kokeilumielessä" sain vauvan nukahtamaan muutamana yönä ilman tuttia ja jos yöllä heräsi niin nukahti silittelemällä aika nopeasti.
Jostais syystä se tutti on nyt palannut takaisin uniin entistä tärkeämpänä osana.
Yöllä annan eka kitistä hetken ja silittelen, mutta nykyään ei meinaa rauhoittua millään joten lopulta annan tutin. Ei näin!
Ja kun ei ole varma tekeekö oikein niin huudattaminen tuntuu pahalta.
Miten mä nyt sitten nukuttaisin ja reagoisin noihin yöheräilyihin???
Kannattaako vierottaa ihan kokonaan vai voisiko tuttia käyttää edelleen raivareihin?
Olen silitellyt vatsasta ja päästä mutta kauan se huuto siltikin kestää. Illalla joskus nukahtaa ihan hymyssä suin.
Mieluusti tuo nukuttaminen niin ettei oppisi varsinaiseen _nukuttamiseen_ vaan osaisi nukahtaa itse.
Jostais syystä se tutti on nyt palannut takaisin uniin entistä tärkeämpänä osana.
Yöllä annan eka kitistä hetken ja silittelen, mutta nykyään ei meinaa rauhoittua millään joten lopulta annan tutin. Ei näin!
Ja kun ei ole varma tekeekö oikein niin huudattaminen tuntuu pahalta.
Miten mä nyt sitten nukuttaisin ja reagoisin noihin yöheräilyihin???
Kannattaako vierottaa ihan kokonaan vai voisiko tuttia käyttää edelleen raivareihin?
Olen silitellyt vatsasta ja päästä mutta kauan se huuto siltikin kestää. Illalla joskus nukahtaa ihan hymyssä suin.
Mieluusti tuo nukuttaminen niin ettei oppisi varsinaiseen _nukuttamiseen_ vaan osaisi nukahtaa itse.